LAN/HTPC/ lättare gaming dator ITX

Permalänk
Medlem

LAN/HTPC/ lättare gaming dator ITX

Hej!
Jag behöver extra cash och undrar om någon vill köpa mitt lilla och trevliga bygge.
Jag kommer inte använda den i den utsträckning jag trodde att jag skulle göra, så den ligger nu bara i en låda och är redo att skickas. Vill helst säljas komplett. Har inte tid att mecka mer med den.

Specifikationer:
Intel i5 4570
Intel stockkylare
Gigabyte H87n Wifi ITX
8 GB DDR3 (2x4 GB)
Corsair CX450 M (modulärt)
Windows 10 Pro
Jonsbo C2
SSD Samsung 850 120Gb
XFX RX 460
Tyvärr ingen IO plåt. Jag har ingen aning om var den tagit vägen...

Pris: BUD! inkl frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag börjar med att slänga ett bud på 800kr utan grafikkortet

Finns antennerna till wifi kortet kvar?

Visa signatur

GPU: RX 6800 Referens|CPU: i7 7700K Delid&UV|Moderkort: MSi Z270I|Chassi: DAN A4 SFX|SSD: Samsung 960 EVO 512GB M.2 & 2x Extreme II 240GB I RAID 0|PSU: SF600|CPU kylning: NH-L9i |Ram: Corsair LP 2x8GB 3600Mhz CL16

Permalänk
Medlem

1500 + frakt

Permalänk
Medlem

2000:- inkl frakt

Hur länge håller du budgivningen öppen?

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk

2250 + frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shishkebaben:

Jag börjar med att slänga ett bud på 800kr utan grafikkortet

Finns antennerna till wifi kortet kvar?

Antennerna finns kvar.

Skrivet av rickie:

2000:- inkl frakt

Hur länge håller du budgivningen öppen?

Jag tänkte till söndag. Eftersom jag kan skicka först på måndag. Men om jag är nöjd innan så kan jag tidigarelägga det. Det kommer flugor ur plånboken nu...

Skrivet av Jeppintosh:

2250 + frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Du har högst bud hittills!

Permalänk
Medlem

Vad tror vi frakt går på? Hur löser vi betalning osv? Förskottsbetalning, efterskott, blocketpaket?

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk

Bjuder 2500kr för affär idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

2600 förutsatt att det kan skickas som blocketpaket.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeppintosh:

2600 förutsatt att det kan skickas som blocketpaket.

Skickades från m.sweclockers.com

Då får du stå för frakten. Eftersom jag inte har möjligheten att välja det mest ekonomiska alternativet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rickie:

Vad tror vi frakt går på? Hur löser vi betalning osv? Förskottsbetalning, efterskott, blocketpaket?

Jag har sagt bud inkl frakt. Men då är det ju mitt val av bud. Om man har specifika krav får man kolla upp dem själv. Men sjävklart ordnar vi det.
Förskottbetalnig föredrar jag. Swish tycker jag personligen är smidigt. Men det brukar gå att ordna på andra sätt också. Efterskott betalning är jag restrektiv mot. Då jag har inte råd att bli blåst. Isådantfall någon form av mellanhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maherlolboll2k:

Bjuder 2500kr för affär idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan vara intressant. Ska fundera lite mer under kvällen.

Permalänk
Skrivet av Beltet:

Då får du stå för frakten. Eftersom jag inte har möjligheten att välja det mest ekonomiska alternativet.

Givetvis står jag för frakten isf!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har nu bestämt en sluttid för bud. Imorgon(söndag 5/11) kl 17.00 så tar jag inte emot fler bud.

Permalänk
Medlem

2800:-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: Q6600@3.2Ghz 1.6GHz FSB | GA-P35-DS4 | XMS2 6400 4096MB | 8800GT | Samsung F1 | Sonata III
HTPC: Asus AT3IonT-I Deluxe | Corsair XMS3 DDR3 2048MB | Corsair Extreme Series X32 32GB | Samsung EcoGreen F2 1.5TB | Fractal Design Array

Permalänk
Medlem

Gå inte på blocketpaket bluffen som säljare.. Det finns mängder av trådar här på forumet så talar om hur dåligt alternativ det är för säljaren och gynnar egentligen bara köparen..
Bara ett tips..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beltet:

Jag har nu bestämt en sluttid för bud. Imorgon(söndag 5/11) kl 17.00 så tar jag inte emot fler bud.

Blev denna såld? Annars är jag intresserad

Visa signatur

ASUS TUF B360M-PLUS ~ Intel i5-9600K@4.6Ghz ~ HyperX 2x8GB@2666MHz
1Tb Kingston M.2 NVMe ~ RTX 2070 VENTUS 8G ~ 3xCorsair PRO LED-fläktar

Permalänk
Medlem