[PC] Destiny 2 – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Började att lagga rätt bra nu. fan kan det va..
FPS är över 100 hela tiden

Hur ser man fps? fraps verkar inte funka:/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vipzaw:

Går det att få tag i spelet billigare än 600kr?

Finns på GMG för ca 400 kr! Ca 680 kr för Deluxe, då får man med expansion pass.

https://www.greenmangaming.com/games/destiny-2-pc/?gclid=EAIaIQobChMInrrqv-GJ1wIVm4KyCh10vAECEAAYASAAEgI-kfD_BwE

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Megacrash:

Hur ser man fps? fraps verkar inte funka:/

Finns en inbyggd räknare i settings.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Finns en inbyggd räknare i settings.

Skickades från m.sweclockers.com

Blind som vanligt lol, tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Började att lagga rätt bra nu. fan kan det va..
FPS är över 100 hela tiden

Jag har samma problem, sjuk stuttering trots hög fps, och många andra rapporterar samma sak oavsett nvidia/amd.

Visa signatur

⚙️ Ryzen 5800X | G.Skill TridentZ 3866MHz CL14 | ASUS TUF 6900XT
🖥️ Samsung Odyssey G8 OLED ⌨️ Keychron Q4 60% 🖱️ Glorious Series One Pro
🎧 RME ADI-2-DAC FS | Focal Clear MG Pro | Sony MDR-Z7M2
📺 LG 65" GX OLED | Dynaudio Xeo 4

Permalänk
Medlem

Väldigt blandad grafik, ibland är det hur snyggt som helst o andra gånger....not so much.
Vattnet ser rätt dåligt ut, vattnet/vågorna i GTA V slår det här med hästlängder.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av serdyllon:

För någon som aldrig spelat Destiny, beta eller något överhuvudtaget relaterat till Destiny 2: vad är det som hypen handlar om?

Frågan är seriöst ställd, utan ironi eller sarkastiska undertoner. Jag vet helt enkelt ingenting om det men fick en mysig känsla av tråden

Har lite drygt 4000 timmar loggade i Destiny 1+2:

Typ World Of Warcraft, Diablo 3, Borderlands 2 och Halo 3 låg med varandra allihopa och fick ett barn:
Det barnet heter Destiny
Gillar du t.ex. Borderlands, (moderna) WOW, Diablo 3, The Division, Halo etc. så kommer du nog gilla detta.

Looter-shooter MMORPG kort och gott.
PVP som i Halo å ena sidan och raider "som WOW" å andra sidan. (Med citationstecken då raiderna i Destiny förstås är väldigt simpla, men sjukt kul ändå, jämfört med WOW.)
En fin sak med spelet har också varit att communityn i stort varit helt fantastisk. Extremt hjälpsamma och väldigt mycket collaborative efforts, många bra content creators etc.

I tvåan har man helt klart låtit "Halo-delen" ta överhand och looter/RPG-delarna är väldigt nertonade jämfört med första spelet. Begränsad grind, begränsad RNG, väldigt begränsade möjligheter att specca sin gubbe, inte så mycket utmanande innehåll, ganska få collectibles/hemligheter etc.
Detta har också gjort att många av "hardcore-spelarna" som nötte Destiny 1 flera timmar varje dag har lackat ut på 2:an då spelet mer eller mindre är helt slut efter tre veckors spelande, så just nu är stämningen i communityn på den lägsta nivån någonsin. Soooo much salt.

Some en sidenote tror jag inte PC-spelarna kommer ha riktigt samma problem med att hitta på saker att göra. Bungie har ett väldigt späckat schema med aktiviteter de närmsta veckorna och lagom till att man betat av allt det så kommer första expansionen till spelet.
Så jag misstänker att PC-crowden inte riktigt kommer genomlida samma "kris" som konsolspelarna gör just nu.

Spelet blir absolut roligast om du har ett större gäng folk att lira med. Aktiviteterna i spelet är designade för 3, 4 respektive 6 personer.
Spelet är verkligen byggt från grunden för att man ska va ett gäng som lirar tillsammans. Det går såklart att hitta randoms genom matchmaking eller LFG-siter etc. Men det gör sig som absolut bäst med vänner.

För övrigt:
Spelet känns ruggigt väloptimerat hitills tycker jag.
Jag kör allt på max i 1080p på mitt 980 och ligger konsekvent mellan 90 och 120 fps (cappat till 120). Har inte en tillstymmelse till stuttering eller så. Testade även att köra 4K på TVn med lite nerdragna inställningar och resolution scale på 80% - klarade sig ganska bra det också men droppade lite för ofta under 60 fps för att det skulle vara helt bekvämt.

Dock har jag väldigt mycket aliasing trots att jag kör FSAA-inställningen på högsta läget. Vet att det var buggat i betan, kanske fortfarande är problem?

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Megacrash:

Väldigt blandad grafik, ibland är det hur snyggt som helst o andra gånger....not so much.
Vattnet ser rätt dåligt ut, vattnet/vågorna i GTA V slår det här med hästlängder.

Petitess men det är nog inte vatten du tänker på. "Havet" består av flytande metan.
Så det ska inte se ut som vanligt vatten.
(Dock är det väldigt low poly och fluid dynamis känns inte direkt spot on så jag håller med om att det ser skit ut ändå )

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Har också problem med prestandan. Sitter på ett 1080 ti och har inga som helst problem att driva spelet i jämna 90-100 fps och till en början älskade jag flytet. Men med tiden verkar det som att ett oerhört stuttering uppstått och till slut blev det ospelbart för mig...

Permalänk
Medlem

Både jag och min polare upplever att spelet börjar hacka/rycka efter ett tags spelande. Är det några fler? Löser sig med en omstart av spelet. Känns som nån form av minnesläcka eller liknande.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miniwonka:

Har också problem med prestandan. Sitter på ett 1080 ti och har inga som helst problem att driva spelet i jämna 90-100 fps och till en början älskade jag flytet. Men med tiden verkar det som att ett oerhört stuttering uppstått och till slut blev det ospelbart för mig...

Missade att du postade precis ovanför mig. Får samma. Har typ 150+ FPS till en början och smidigt som smör, men enorm stuttering efter efter ett tag så man måste starta om spelet.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Samma för mig och han jag spelade med. Vi fick det efter lika lång tid.

Permalänk
Medlem

60-70 fps bara för mig! Flöt på riktigt bra i början men så fort jag började se andra spelare så har jag börjat få dåligt flyt som fan!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Spelade nästan 6 timmar i streck! Sjukt, har ont i huvudet. Inte spelat så länge non-stop på jag vet inte hur många år!

Däremot så upplevde jag att spelet var rätt krävande för datorn! Alltså, värmealstrande. Man tänker ju att Destiny 2 inte borde generera så mycket mer värme än 64 player Conquest i Battlefield 1, med tanke på att grafiken är snyggare i BF1 och väldigt många fler spelare. Men jag kanske tänker helt fel här. Blev lite svettigt iaf jämfört med vad jag är van vid.

Spelet är stundtals riktigt snyggt, och stundtals känner man att det inte är så jäkla fett ändå. Men det är kul än sålänge och det är väl det viktigaste kanske. Som sagt, spela nästan 6 timmar i streck är väl ett tecken på att något är rätt med spelet. Sen kan man ju ha synpunkter på en 60 EUR prislapp, det är ju lite i överkant och kanske inget man vill punga ut om man är osäker.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5700X Motherboard: ASUS Crosshair VI Hero GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X RAM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX Cooler: be quiet! Shadow Rock TF 2 M.2: PNY CS2230 1TB SSD: Samsung 850-Series EVO 500GB PSU: Corsair RM750x 750W Case: Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miniwonka:

Har också problem med prestandan. Sitter på ett 1080 ti och har inga som helst problem att driva spelet i jämna 90-100 fps och till en början älskade jag flytet. Men med tiden verkar det som att ett oerhört stuttering uppstått och till slut blev det ospelbart för mig...

Samma här, har ett 1080 Ti och det flyter jättebra men hinner bara spela drygt 30-60 minuter innan det blir helt ospelbart pga stuttering

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaks:

60-70 fps bara för mig! Flöt på riktigt bra i början men så fort jag började se andra spelare så har jag börjat få dåligt flyt som fan!

Vad kör du för inställningar? Jag kör 2560x1440 på Ultra och har bara sänkt DoF till Low eftersom det är väldigt prestandahungrigt av någon anledning. Jag ligger på allt mellan 90-144fps men oftast runt 120-144. Har även testat 4K med samma inställningar och har låst 60fps då (kör på TVn). Jag kanske missat att maxa någon inställning?

Skrivet av krisljungberg:

Spelade nästan 6 timmar i streck! Sjukt, har ont i huvudet. Inte spelat så länge non-stop på jag vet inte hur många år!

Däremot så upplevde jag att spelet var rätt krävande för datorn! Alltså, värmealstrande. Man tänker ju att Destiny 2 inte borde generera så mycket mer värme än 64 player Conquest i Battlefield 1, med tanke på att grafiken är snyggare i BF1 och väldigt många fler spelare. Men jag kanske tänker helt fel här. Blev lite svettigt iaf jämfört med vad jag är van vid.

Spelet är stundtals riktigt snyggt, och stundtals känner man att det inte är så jäkla fett ändå. Men det är kul än sålänge och det är väl det viktigaste kanske. Som sagt, spela nästan 6 timmar i streck är väl ett tecken på att något är rätt med spelet. Sen kan man ju ha synpunkter på en 60 EUR prislapp, det är ju lite i överkant och kanske inget man vill punga ut om man är osäker.

Jasså? Jag tyckte det var något mer lättdrivet än tex RotTR där GPU temperaturen är lite högre. Inte kört mycket BF1 men har för mig det mer mer tungdrivet än Destiny 2 iaf (typ som RotTR). Brukar vanligtvis ligga runt 72-73 grader med chassifläktarna på 75% men nu låg jag på 70 grader med chassifläktarna på 50% vilket för mig är bra.

Skrivet av BigO161107:

Samma här, har ett 1080 Ti och det flyter jättebra men hinner bara spela drygt 30-60 minuter innan det blir helt ospelbart pga stuttering

Vad kör du för inställningar? Lirade nästan 2h första gången och ca 1½ timme andra gången och märkte inte av någon stuttering. Fick däremot slänga på Aim Smoothing för att få det där flytet som annars helt saknades i 1440p (fungerade däremot fint i 4K på TVn).

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Behöver en PC clan
Vet ni en bra svensk/EU clan för d2 på PC? Har spelat i en amerikansk clan i 3 år pga jobbtider på fel sida dygnet.

Är en vanilla destiny spelare sedan dag 1 på ps4, world nr.16 King's Fall hardmode raid clear.
I Destiny 2 nådde jag full power level (305) på 62 spelade timmar. Kört prestige raid och prestige nightfalls och flawless trials.

Har spelat igenom destiny 2 med 3 karaktärer på ps4 pro och en 4k TV.
Spelar nu d2 på PC med 2x1070 SLI, i7 6700k 32gb ram, WQHD 144hz 1ms s och det är MYCKET bättre och skönare än ps4 pro+4k TV. Tveklöst

Visa signatur

CPU: Broadwell-E I7-6800k @ 4.3ghz CPU-kylare: Corsair h115i // GPU: GTX 970 SLI(gigabyte g1) OC 1450mhz // Moderkort: Asus Rog Strix x99 Gaming // RAM: 32GB hyper x ddr4 2666Mhz //Fractal Design Newton R3 1000W 80+ Platinum// SSD: Windows- Samsung 950 pro 512GB + Samsung 120 GB + Corsair 120 //Chassi: Thermaltake level 10 GT(vitt) // OS: Win 10 // Skärmar: Asus rog swift(27"144hz 1ms gsync) + BenQ XL2420T // Konsol: PS4

Permalänk
Medlem

Vega 56(17.10.2 och 17.9.3 drivrutiner), i7-4770(3.8ghz, 8 trådar).
1080p high: 40-50 fps i stora öppna områden som EDZ landningsplatsen / farm. Liknande fps om man sänker allt till low. Känns som spelet och/eller drivrutinerna behöver lite mer finputsning. Kan ju vara nåt udda med min setup men andra spel funkar ok.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“It’s not that you can’t speak. It’s that other people can hear you. And they’re telling you what you’re saying is crazy.” -Elizabeth Gumport

Permalänk
Medlem

Ingen stuttering här från 19.00 - 02.00. Däremot en dc ganska tidigt (runt 19.30) sen en krasch senare in på kvällen. Utöver det felfritt. Bra mycket färre problem än när d1 släpptes till ps4 iaf. Men ska väl inte hurra än!

Däremot: helvete va skönt det är att spela destiny på PC.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Har samma problem som många här, stuttering efter typ 30min / 1timme. 1080ti, 3930k 4.5GHZ fattar inte varför! Använder dom senaste Nvidia drivrutinerna med....

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Har exakt samma problem, flyter på som bara den i ungeför 1-2 timmar sedan börjas det. Kör Ryzen 1700 3.8Ghz, GTX 1080 OC 16GB RAM 3200Mhz

Visa signatur

"there is a crack in everything that's how the light gets in"

Permalänk
Medlem

Passa er för att använda er av tredjepartsprogram som visar fps och annan information. Många verkar bli bannade av detta.

Exempel: Fraps, MSI Afterburner, shadowplay.

Har själv inte blivit bannad men hade Nvidia GeForce Experience "överlagring i spelet" påslaget.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Med dator i sign så har jag inte stött på några drops eller låg FPS eller liknande, legat ganska stabilt på 130-160. Det var med gamla drivisar. Tankar de nya för att se om det är något med dom eventuellt.

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigO161107:

Samma här, har ett 1080 Ti och det flyter jättebra men hinner bara spela drygt 30-60 minuter innan det blir helt ospelbart pga stuttering

Hur kommer det sig att så många har problem med nya spel med bra datorer ?

Sitter själv med en 6700k och ett GTX 1080ti och pendlar mellan 140-200- när jag är ute och " questar" så har jag nästan ständigt 200 om det inte är i scenerna . Flyter på som smör. Inga stuttering, lagg .

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Jo det är lite som Halo om du gillar det .
Jag kan rekommendera det . Har alltid gillat spelet.
Köp om du vill spela det.

Det är ingen story eller nått sånt, 1'an och 2'an är fristående varandra? Eller hur man ska säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kraank:

Behöver en PC clan
Vet ni en bra svensk/EU clan för d2 på PC? Har spelat i en amerikansk clan i 3 år pga jobbtider på fel sida dygnet.

Är en vanilla destiny spelare sedan dag 1 på ps4, world nr.16 King's Fall hardmode raid clear.
I Destiny 2 nådde jag full power level (305) på 62 spelade timmar. Kört prestige raid och prestige nightfalls och flawless trials.

Har spelat igenom destiny 2 med 3 karaktärer på ps4 pro och en 4k TV.
Spelar nu d2 på PC med 2x1070 SLI, i7 6700k 32gb ram, WQHD 144hz 1ms s och det är MYCKET bättre och skönare än ps4 pro+4k TV. Tveklöst

Sweclockers har en. Sök på Destiny 2 sidan.
Jag gick med
Tydligen bra att vara med i Clan. Man får grejer, jag tycker om att få grejer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Finns på GMG för ca 400 kr! Ca 680 kr för Deluxe, då får man med expansion pass.

https://www.greenmangaming.com/games/destiny-2-pc/?gclid=EAIaIQobChMInrrqv-GJ1wIVm4KyCh10vAECEAAYASAAEgI-kfD_BwE

Helvete. Jag som köpte det för 99 eur -.-

Visa signatur

White Heart i5-6600k@4.8ghz 1.325v ~ EVGA 780TI SC+ @ 1304mhz ~ 2x8 gb Corsair 2166mhz ~ Samsung 840 240gb ~ Crossover 2795 QHD 1440p 120hz

3D-Mania i7-6700k@5.0ghz 1.396 ~ EVGA 1080 FTW @ 2189/11500 ~ 4x4 Corsair Dominator Platinum 3800 mhz ~ Samsung 850 Pro 512gb ~ Acer Predator x34a, 3440x1440 100hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallen:

Jag har samma problem, sjuk stuttering trots hög fps, och många andra rapporterar samma sak oavsett nvidia/amd.

Skrivet av Miniwonka:

Har också problem med prestandan. Sitter på ett 1080 ti och har inga som helst problem att driva spelet i jämna 90-100 fps och till en början älskade jag flytet. Men med tiden verkar det som att ett oerhört stuttering uppstått och till slut blev det ospelbart för mig...

Skrivet av Nioreh83:

Både jag och min polare upplever att spelet börjar hacka/rycka efter ett tags spelande. Är det några fler? Löser sig med en omstart av spelet. Känns som nån form av minnesläcka eller liknande.

Skrivet av Nioreh83:

Missade att du postade precis ovanför mig. Får samma. Har typ 150+ FPS till en början och smidigt som smör, men enorm stuttering efter efter ett tag så man måste starta om spelet.

Skrivet av Squallie:

Samma för mig och han jag spelade med. Vi fick det efter lika lång tid.

Skrivet av segafreaks:

60-70 fps bara för mig! Flöt på riktigt bra i början men så fort jag började se andra spelare så har jag börjat få dåligt flyt som fan!

Skrivet av BigO161107:

Samma här, har ett 1080 Ti och det flyter jättebra men hinner bara spela drygt 30-60 minuter innan det blir helt ospelbart pga stuttering

Skrivet av dosman:

Vega 56(17.10.2 och 17.9.3 drivrutiner), i7-4770(3.8ghz, 8 trådar).
1080p high: 40-50 fps i stora öppna områden som EDZ landningsplatsen / farm. Liknande fps om man sänker allt till low. Känns som spelet och/eller drivrutinerna behöver lite mer finputsning. Kan ju vara nåt udda med min setup men andra spel funkar ok.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av tjobbo:

Har samma problem som många här, stuttering efter typ 30min / 1timme. 1080ti, 3930k 4.5GHZ fattar inte varför! Använder dom senaste Nvidia drivrutinerna med....

Skrivet av joeldanielsson:

Har exakt samma problem, flyter på som bara den i ungeför 1-2 timmar sedan börjas det. Kör Ryzen 1700 3.8Ghz, GTX 1080 OC 16GB RAM 3200Mhz

Från Bungies supportsida:

Citat:

Third-party applications which repeatedly attempt to insert code into the Destiny 2 PC client may potentially impact game performance. If players experience decreased performance when running certain applications alongside Destiny 2, their first step should be to ensure that any features of third-party applications which could potentially be attempting to insert code into Destiny 2 are disabled. If disabling such features does not resolve the performance impact, players may wish to try closing the third-party application.

Visa signatur

White Heart i5-6600k@4.8ghz 1.325v ~ EVGA 780TI SC+ @ 1304mhz ~ 2x8 gb Corsair 2166mhz ~ Samsung 840 240gb ~ Crossover 2795 QHD 1440p 120hz

3D-Mania i7-6700k@5.0ghz 1.396 ~ EVGA 1080 FTW @ 2189/11500 ~ 4x4 Corsair Dominator Platinum 3800 mhz ~ Samsung 850 Pro 512gb ~ Acer Predator x34a, 3440x1440 100hz

Permalänk
Medlem

Någon som har fått "On-screen display" att funka i Afterburner? Verkar stendött på min sida hur mycket jag än försökt!

Kan även tillägga att jag spelade kanske 2h igår kväll, upplevde inget stuttering på mitt 1080 ti, dock dragit ner inställningar från highest på vissa saker för att ha 144 fps (1440p). Spelade inte på den senaste drivrutinen från nvidia, missade helt att det kommit ut en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av magma86:

Får se om blizzard har lärt sig något från diablo 3...

Huh? Det är inte Blizzard som gjort spelet. ^^

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | AMD 7900 XTX | Noctua NH-U12A Chromax Black | Seasonic Prime GX 850W | Fractal Design Define XL R2 | LG OLED48CX