HETT TIPS! STEAM LINK FÖR 1.1€, BARA IDAG!

Permalänk
Medlem

HETT TIPS! STEAM LINK FÖR 1.1€, BARA IDAG!

Okej, en aning clickbait men ändå sant. Steam bundlar Steam link med ICEY till 86% rea, 9,49€ för bundle och 23.39€ inklusive frakt till sverige.

Är du sugen på att köpa en Steam link så är detta chansen, över 50% rea mot att köpa den i affär i alla fall!

http://store.steampowered.com/bundle/5025/ICEY__Steam_Link_Bu...

ENDAST IDAG

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Finns redan i fyndtråden

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Lol jag beställde min igår -_-

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av WoG:

Okej, en aning clickbait men ändå sant. Steam bundlar Steam link med ICEY till 86% rea, 9,49€ för bundle och 23.39€ inklusive frakt till sverige.

Är du sugen på att köpa en Steam link så är detta chansen, över 50% rea mot att köpa den i affär i alla fall!

http://store.steampowered.com/bundle/5025/ICEY__Steam_Link_Bu...

ENDAST IDAG

Tack för tipset:) blev ett köp 249kr ^^

Permalänk
Medlem

visst, hade det inte varit 15€ i frakt kostnad så hade det varit något, så sugen är man inte.

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem

Jag köpte en. Inte riktigt för att jag behöver en (jag har TVn just bredvid datorn) men kanske är bra att ha någon dag. Ska testa den iaf.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Jag köpte en. Inte riktigt för att jag behöver en (jag har TVn just bredvid datorn) men kanske är bra att ha någon dag. Ska testa den iaf.

Yes är nog helt onödigt för oss som har datorn i närheten. Nog betydligt bättre att köra HDMI direkt mellan tv och dator om man nu vill spela på tvskärmen.

Även om 250 spänn är lite pengar så kan man nog spendera de bättre.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har för mig mig att Linus Tech Tips totalsågade Steam Link

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av Garderoben:

Lol jag beställde min igår -_-

Ångra och beställ på nytt?

Permalänk
Skrivet av Landmark90:

Ångra och beställ på nytt?

Gjorde det fick en refund direkt sparade cirka 50€

Skrivet av crew seven:

Har för mig mig att Linus Tech Tips totalsågade Steam Link

Mja jag köpte en när den kom det var väl så där då men ska ha blivit bättre på senare tid.
När jag testa i början var det lite svaigt men fungerade till segare spel. Inget du lirar CS på dock.
Viktigt att man köper med kabel dock och inte trådlös.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Har för mig mig att Linus Tech Tips totalsågade Steam Link

Bra tips, va tvungen å kolla vad han sa.

Måste säga att jag blev förvånad, jag tolkar verkligen inget av det här som en sågning, snarare så säger han att den är absolut köpvärd
om du inte främst tänkt spela typ CS o andra latency-beroende spel!
https://www.youtube.com/watch?v=mliW5zppm00

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Har för mig mig att Linus Tech Tips totalsågade Steam Link

SteamLink är mycket bättre nu än när den kom, kompatibiliteten med olika kontroller, steaming inställningarna etc dock har den ju vissa krav som inte passar alla så som 5Ghz+ WiFi eller trådat vid din TV.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Samsung har fått en steam-link app i sina tv's. Funkar hyfsat, så kopplar man en trådlös Xbox-kontroll till tv'n.

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem

Steam Link är bra, används hyfsat flitigt här hemma.

Men jag tror att jag köpte min för runt 230 kr på Gamestop i butik förra året.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §2 och §3.4 i forumreglerna*

Tråd låst då fyndtips och liknade hör hemma i Dagens fynd-tråden. Tänk även på att s.k. caps lock-rubriker inte är ok.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...