Billiga grafikkort från Wish (utbruten tråd)

Permalänk
Medlem

Är också ute efter en 50 % kod, om någon har en 45 % kod tas den även tacksamt emot!

Permalänk
Medlem

hnnlrtf om någon vill ha 50%

Permalänk
Medlem

Det är väl ingen idé att posta 50% koder här när det ändå skiljer hur mycket rabatt man får beroende på vilket konto de används på?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

Anledningen till fladdret var huruvida priset skrev inkl. alt. exkl. moms

Låter rimligt. Sidan verkar inte vara helt 100% frisk.

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

En av anledningarna till varför jag nöjde mig med ett 1070 för 2000kr. Den blir ju en hyfsat bra uppgradering från 970 ändå.

Jag har redan ett 1080ti Strix men skulle man beställa och få detta kortet så går man ju med "vinst"

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av Dekkan:

Besviken.. Såg framemot dig i en svindyr Batman dräkt i tråden: Bilder på ditt inköp (2017).

Var faktiskt nära att beställa😉 Får nöja oss med 200+ bilder på allas grafikkort på tråden 😂

Visa signatur

Asrock steel legend B550M, Ryzen 5800X, ROG RYUO 240, G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB, ASUS GeForce RTX 3080 10GB, Samsung 980 M.2 NVMe 3.0 Black 1TB, Kingdian 480gb ssd, Corsair RM550X, Skärm: LG 27gl83a-b

Permalänk
Medlem
Skrivet av rapparsven:

Hittat 35% som mest.
Hur får ni till era 50% ;<

Det som fungerade för mig var att gå in här https://www.couponbirds.com/codes/wish.com och välja någon kod som har ett lågt antal användningar, sedan gå in och prova sig fram genom att ändra de två sista.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peppadew:

Handlade du genom genom Wish eller annan ?
Har själv aldrig fått något med Dhl express från Wish.
Undrar bara.

Japp det va wish och de skickar allt som är lite dyrare och lite större med DHL express och där måste de sätta värde för försäkringen så alla som köper här nu bör räkna med extra kostnaden.

Permalänk
Medlem

Har fortfarande avvaktande order och inget på Mail eller liknande...

Visa signatur

Glad Sommar

Permalänk
Medlem

Den där tusenlappen som tillkommer från Wish shopping cart till Klarna, vad är det för något?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Inaktiv

Helt otroligt.. Jag kan inte ens komma runt deras "endast på första köpet" genom att emulera android.. Hur har de koll på vem jag är hela tiden?

Skrivet av Bakgrund:

Det är väl ingen idé att posta 50% koder här när det ändå skiljer hur mycket rabatt man får beroende på vilket konto de används på?

Mmm, men som med resterande frågor så orkar inte folk läsa tråden. Så det är nog ingen större idé att påpeka, även om det hade varit skönt att slippa läsa oändligt mycket fler inlägg

Permalänk
Medlem

2 st 1070 för priset av 1 här i Sverige. (4000kr) Helt OK!

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

>Arriving by Dec 30 2017

Har någon fått ett bättre datum?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

beställde kvart över 10, fick "order confirmed" nu

colorful gtx 1080ti, säljer mitt 980ti för 3000, så har jag gått från 980ti till 1080ti för ca 1200 kr.

V.Ä.R.T

kärlek till dig som spred detta

Permalänk
Medlem

En DJI Mavic Pro för 5065! Sugen blir man

Permalänk
Medlem

Jag beställde och det står:
Avvaktande Order
Vi behandlar din order så fort din betalning går igenom.

Får vänta och hoppas

Fick kod att dela: kbprthz

Visa signatur

| 7800X3D | ROG B650E-F | RTX4070 | Crucial P5Plus 2TB|
| Samsung 970 EVO Plus 2TB M.2 | Kingston Fury DDR5 6000MHz 2x32GB / 64GB
| EVGA SuperNOVA G2 750W | Acer 34" X34P G-Sync IPS |
| Unraid server 12700K | 64GB Ram | 2x 1TB SSD| 4x 8TB |
| Onkyo TX-NR676E-B | Dynavoice Dynamite 2x S-61 + C62 + 2xMAGIC FX-4 EX V.3 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Den där tusenlappen som tillkommer från Wish shopping cart till Klarna, vad är det för något?

Förmodligen momsen.
Priset i Wish carten är utan moms för mig i alla fall.

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Medlem

Hur hittar ni på wish sök funktionen suger ju?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fey:

>Arriving by Dec 30 2017

Har någon fått ett bättre datum?

Beställt på Wish flera gånger. Det är alltid ett senare leveransdatum än det faktiska leveransdatumet. Men jag har fått vänta 2-4 veckor när det gäller små skit. Kan vara så att leveransen är snabbare med dyrare varor.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

kbpyzlj

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem

La min beställning runt 08, fick precis ett svar att ordern gått igenom.

exciting

Vore jävligt kul om det visar sig att kortet är skit och att vi får gråta o grupp om ett par månader ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ortovox:

Japp det va wish och de skickar allt som är lite dyrare och lite större med DHL express och där måste de sätta värde för försäkringen så alla som köper här nu bör räkna med extra kostnaden.

Tack för upplysningen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rayneD:
Skrivet av Xay0r:

Förmodligen momsen.
Priset i Wish carten är utan moms för mig i alla fall.

Ja men det är klart det är, korkad är man. Tack. Nu ska jag bara övertyga mig själv om att detta är värt det, jag köpte ett Vega 64 på förbokning och det fungerar ju faktiskt...

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

@anon186252: Det fungerade via bluestacks för mig om jag loggade in på bluestacks med ett nytt google konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gistiv:

Fick just ett meddelande från wish. De kallar det "question" och det står högst upp "Awaiting your response". Topic anges som "the size". Men det formuleras ingen tydlig fråga någonstans i det här meddelandet. Någon som fått något liknande?

Vissa kort verkar det som att de har olika modeller på samma listning (ex. 1060 och 1070), och då väljer man vilken man modell man vill ha genom rullgardinsmenyn "size". Kan det vara det?

Permalänk
Skrivet av Fey:

>Arriving by Dec 30 2017

Har någon fått ett bättre datum?

Jag har arriving by Nov 26. Men som flera sagt i tråden så får man ta det med en nypa salt och hoppas på det bästa.

Permalänk

får upp ett gruppköp nu när man kollar på den ursprungliga produkten, då blir priset 7544 utan 55% av

Permalänk
Medlem

kbpmsps ska ge 50%

Permalänk
Medlem

Beställt och bekräftat direkt från Wish.

Gjorde ett nytt konto och använde en kod jag fick från mitt vanliga Wishkonto som sa att den skulle ge 50% på en väns första köp. Ominstallerade appen i min iPhone och la till i kundvagnen, koden gav endast 25% vilket bevisar att troligtvis ingen kod ger det man tror innan den ligger i kundvagnen. Men jag ändrade bara den sista bokstaven ca 10 gånger innan jag fick 50%.

Tror dock vi kommer få se en mängd avbrutna ordrar från Wish håll snart...