Billiga grafikkort från Wish (utbruten tråd)

Permalänk
Medlem

kbppqfd 50%

Permalänk
Medlem

@Cordinator: Hur fick du den sista 5%?

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philippk:

Ni som beställer, ni får 50% rabattkod att ge ut till vän, detta ser ni i scroll fönstret längst upp till vänster hörn. Dela med av er här, jag gav bort min direkt till en vän som beställde ett likadant kort. Men ni som vet att ingen kommer nyttja, posta den här istället

Ger ut en kod som ger 50%:

kbpmcsy

Visa signatur

Sitter på gamla grejer.

Permalänk

@>D!nX<: Ser likadant ut för mig

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zache_:

Fick en bekräftelse på mail och i appen ca 2 timmar efter jag lade min beställning. I appen står det att min order behandlas senast 20 oktober, så rimligen har jag kortet hemma innan oktober är slut

Fick precis en bekräftelse också! Och samma datum, behandlas senast 20 oktober.

Permalänk
Medlem

kbpshkg 50%

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheNewsV2:

@qquality: Känner nästan att man gråter när man nu missade detta....
Landade på 4153 kr iallafall.

Mvh David

Det verkar ju gå att installera om appen och göra om proceduren..!

Permalänk
Medlem

Orka inte fixa den sista 5%, Så det blir 55% för mig.
3805,65kr + 30kr med faktura på november.
Skumt att det stod: "Estimated Arrival Oct 31 - Nov 10"
Men på orderdetaljen står den att den anländer 31 dec 2017?
Hoppas att det inte dröjer länge :/

Permalänk

yahh i min iver missade jag de sista 5%... bummer. nåja dyker skiten upp och funkar blir jag nog glad ändå. blev ett 1070 dock, vågar inte köpa ett kort utan garanti igen som kräver ett nätagg på 600w efter att mitt gtx 780 pajade... spelar ohälsosamt mycket så mina grejer har en tendens att slitas trots att jag proppat chassiet fullt med fläktar...

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem

Har fått orderbekräftelse från Wish på mailen nu men ingen betalningsbekräftelse från Klarna, någon som fått någon form av bekräftelse från Klarna ännu?

Känns som man tog ut segern i förskott förut, är nog bättre att inte förvänta sig något.

Billiga ram-minnen finns det också så missa inte det.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av TheBodyLotion:

@Cordinator: Hur fick du den sista 5%?

Jag aktiverade min belöning.

Min teori är att man får 100 poäng när man registrerar sig via mobilen och väljer någon skräp kategori som dom kommer skicka nyhetsbrev om i mejlen. Jag har registrerat flera konton nu och på dom där jag gjort så där hade jag 100 poäng men den som jag skapade via datorn hade 0 poäng.

Men tror att jag lyckades aktivera 5% extra (60%) på den med genom någon undermenyer i belöningsmenyn

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus WS X299 SAGE/10G | i9-10980XE | 6700XT | Samsung G9 | Dark Power Pro P8 900W | Define R5 Limited Gold | WD Black SN750 1TB NVMe | 8x Micron M500 960GB RAID 0

Asus Rampage IV | Xeon E5 1680 V2 | 64GB 1866MHz | GTX 980 Ti | NEC MultiSync FE2111SB (CRT) | Fractal Edison 750W | Define R2 | Liteon 512GB NVMe | 4x Micron M500 960GB RAID 0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ortovox:

Värt att veta är att man garanterat får tull+moms då de skickas med DHL express.
1070 blir c:a 600:- i avgift
1080 ti blir c:a 1000:- i avgift
Vet detta av egen erfarenhet.
Tänker behålla mitt 1080ti men ska nog sälja mitt 1070

Handlade du genom genom Wish eller annan ?
Har själv aldrig fått något med Dhl express från Wish.
Undrar bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraction_91:

@PapaBizz:

Ja, billigt i all ära.
Men jag betalar hellre lite extra och vet att man slipper något strul än att sitta där dag 45 och kortet inte fungerar. Och ha "kastat" 4-5000kr (inklusive tull) för ett grafikkort som inte fungerar.

Kan vara bra att upplysa om detta, så inte det sitter massa arga Sweclockare framöver med pengar kastade i sjön

Svensk moms är redan betald, så inga extra utgifter ska tillkomma, står så när man gör sin beställning, se även TS inlägg.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Vad gör man när det står "denna kod gäller endast för första köpet på från den här enheten"? Jag har gjort ett nytt konto men har ju beställt saker via wish från min mobil förut.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Cordinator: Gött, den missade jag. Hoppas att flera som beställer hinner se dit inlägg

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Har fått orderbekräftelse från Wish på mailen nu men ingen betalningsbekräftelse från Klarna, någon som fått någon form av bekräftelse från Klarna ännu?

Känns som man tog ut segern i förskott förut, är nog bättre att inte förvänta sig något.

Billiga ram-minnen finns det också så missa inte det.

Du får orderbekräftelsen när butiken skickar varan.
Samma som när du handlar hos många webbutiker i Sverige med Klarna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus WS X299 SAGE/10G | i9-10980XE | 6700XT | Samsung G9 | Dark Power Pro P8 900W | Define R5 Limited Gold | WD Black SN750 1TB NVMe | 8x Micron M500 960GB RAID 0

Asus Rampage IV | Xeon E5 1680 V2 | 64GB 1866MHz | GTX 980 Ti | NEC MultiSync FE2111SB (CRT) | Fractal Edison 750W | Define R2 | Liteon 512GB NVMe | 4x Micron M500 960GB RAID 0

Permalänk
Medlem

jfrqwwh 50%

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Skrivet av IsaaKeN:

Vad gör man när det står "denna kod gäller endast för första köpet på från den här enheten"? Jag har gjort ett nytt konto men har ju beställt saker via wish från min mobil förut.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag laddade ner BlueStacks och körde en fuling via datorn, men annars ska det gå genom att rensa appcachen, ta bort appen och sen registrera nytt konto efter du tankat ner den igen.

Permalänk
Medlem

Hmm... Lade beställning på Colorful 1080 TI från TomTop runt 8:45 gissningsvis. Ordern står som "avvaktande" och ingen bekräftelse via mail, eller något registrerat i Klarna.

Permalänk
Medlem

Testat lite här och alla koder som ni skriver ut här ger mig som bäst 30% rabatt bara.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuzzmeister:

Jag laddade ner BlueStacks och körde en fuling via datorn, men annars ska det gå genom att rensa appcachen, ta bort appen och sen registrera nytt konto efter du tankat ner den igen.

Funkade inte för mig, har försökt flera olika sätt.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The_St1g:

Testat lite här och alla koder som ni skriver ut här ger mig som bäst 30% rabatt bara.

Dom ger lite olika har jag sett, men använd dem som utgångspunkt och testa byta bokstäver.

En hypotes är att koderna börjar på 50% sedan minskar de 5% varje gång de används.

Permalänk
Medlem

Hur gör ni för att lägga en till order? Provat rensa cashe och data samt med proxy. Gjort nytt konto såklart. Vill ogärna tabort det konto jag just lagt en beställning med.

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av acandell:

Hmm... Lade beställning på Colorful 1080 TI från TomTop runt 8:45 gissningsvis. Ordern står som "avvaktande" och ingen bekräftelse via mail, eller något registrerat i Klarna.

Det kommer nog. Jag beställde imorse runt 7.30 och fick bekräftelse kl 10.

Permalänk
Medlem

@Fuzzmeister: Hmm, rensa appdata och ominstallera funkade ej iallafall. Ska prova bluestacks.

Permalänk
Medlem

Vart ett 1070, väntar på bekräftelse mail.

kbpsgkt

Permalänk

Hur får man mer än 50% rabatt? Och hur köper jag mer saker på samma mobil

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Beställde ett 1080ti, landade på 3382:-!

Hoppas nu bara att man får det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem

@Mansion
Blev ett 1080ti för mig med. Stort tack för tipset!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Var det någon som testade de här koderna man fick ibland, när man skulle skicka ett SMS för att låsa upp dem?