Permalänk
Avstängd

Vart kan man köpa reflexklämmor?

Hej jag behöver 2st reflexklämmor för att skydda oskyldiga bilar mot onödiga plåtskador.
Det enda jag hittar är reklamtrycksföretag där man måste köpa minst 300st eller Ikea men dom säljer dom inte online.
Är det nån som vet vart jag kan hitta såna? helst online eftersom jag varit i alla butiker som finns i byn jag bor i.

Det är alltså såna här jag behöver.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"If it's true that our species is alone in the universe, then I'd have to say the universe aimed rather low and settled for very little."

Permalänk
Medlem

Vad ska du ha dom till? Finns ju reflextejp

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Här också. Får dock ringa dem om modellens utseende.

http://scs-butiken.se/store?productlist-categories=21-trafiks...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk

Edit: Felpost

Visa signatur

"Den som sätter skräck i andra är själv ständigt skräckslagen"

Permalänk
Avstängd

Tack jag beställde från dom.

Skrivet av moonblase:

Vad ska du ha dom till? Finns ju reflextejp

Därför att en reflexklämma passar mina behov bättre än reflextejp.

Skrivet av Windows-95:

Edit: Felpost

Tack för att du läste min fråga tillslut.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Tack jag beställde från dom.

Därför att en reflexklämma passar mina behov bättre än reflextejp.

Tack för att du läste min fråga tillslut.

Blandade ihop två forum, men du kunde ju ändå svarat på vad du skulle ha dom till, ifall ddt finns bättre alternativ

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare