Cube i7, Windows tablet med tb docka

Permalänk
Medlem

Cube i7, Windows tablet med tb docka

Då jag är i behov av en större skärm på min bärbara säljer jag nu min trogna Cube i7 stylus som i praktiken är en Surface 2 kopia. Fungerar fortfarande fint och har inga större skavanker, haft skärmskydd på sedan dag ett. Finns en liten repa på baksidan samt lite smått vid dockningskontakten, inget som man ser vid dagligt användande. Har även haft plattan öppnad, bytade ut kyltejpen mot en större som är effektivare så processorn inte throttlar av överhettning. Kör även ett custom bios med lite mindre spänning fast samma klock så den är svalare. Plattan har dessutom en Wacom panel och Stylus penna och till denna massor av reserv spetsar. Knappt använd, inte min grej helt enkelt men funkar bra. Tangentbordet är helt förutom lite repor och enter tangenten som är lite på halvkant men fungerar bra. Shift tangenten svek mig så bytade plats på dessa brytare med caps lock(som knappt är använd). Detta betyder alltså att shift tangenten fungerar utan problem men caps lock är lite sisådär. Inget problem för min del men ville bara upplysa om det. Går dock utmärkt att köpa nytt tangentbord och går kanske att laga om man vill. Plattan tar en M.2 2242 SSD. Den som satt i sålde jag och ersatte med 256gb, men nu är det så att jag behövde denna disk i en annan dator. Så plattan levereras utan någon hårddisk. Jag skickar gärna med en licensnyckel till Windows 10 Home, att installera Windows är precis som på vilken dator som helst.

Detta ingår:
*Cube i7 stylus
*Dockningsbart tangentbord
*Laddare med förlängssladd(den medföljande var väldigt kort)
*Adaptrar för mini usb till vanlig usb
*Äkta Wacom stylus penna med extra spetsar
*Påsatt tempered skärmskydd + ett mjukt.
*Original kartong.(fick dock göra plats för den förlängda laddaren)

För en genomförlig recension rekommenderar jag att kolla in Techtablets.com

Pris: Börjar på 700kr. Frakt kan väl tänkas hamna på runt 100kr, skickar med postnord. Betalning sker med swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

700+frakt

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

750+frakt

Permalänk
Medlem

Noterat.

Ska nämna att jag tänkte avsluta annonsen på söndag, så jag skickar det på måndag eller tisdag.

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt

Permalänk
Medlem

Hur är batteritiden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qquality:

Hur är batteritiden?

Beror på vad man gör(såklart). Skärmen på 100% och enbart surf, ca 4-5H. Vid spelande ca 3h.

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

1200kr+frakt

Permalänk
Medlem

Datorn är såld och jag har kontaktat köparen. Annonsen är avslutad.