AOC Q2770PQU - PLS skärm 2560 x 1440

Permalänk
Medlem

AOC Q2770PQU - PLS skärm 2560 x 1440

Då jag köpt en mycket dyrare 21:9 skärm säljer jag min gamla AOC. Skärmen fungerar självklart felfritt och har inga som helst skavanker eller döda pixlar.

En bra skärm till det mesta som imponerar ögat. Där finns gott om reviews online, se gärna omdömen från prisjakt här: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=2296503

Ett justerbart VESA fäste och orginalfot medföljer. Säljes till högsbjudande, dock inte under 1000kr. Alla bud inkluderar frakt.

Skärmen finns i Ystad om man nu skulle föredra att hämta den. Har ni andra frågor, hör av er. Jag nås lättast på adde78@gmail.com

Läs hela annonsen här

Permalänk

1000kr

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

Du har inte vägarna upp mot kristianstad, växjö eller kalmar? Vad kostar frakt annars?

Permalänk
Medlem

Hej Seraj,

Alla bud inkluderar frakt, d.v.s. jag står för frakten men det bör ju också betyda att ni kan bjuda lite högre då ni slipper tänka på fraktkostnaden.

Tyvärr så har jag inte väggarna förbi Kristianstad, bara Malmö då jag jobbar i Malmö...

Permalänk
Medlem
Skrivet av addeus:

Hej Seraj,

Alla bud inkluderar frakt, d.v.s. jag står för frakten men det bör ju också betyda att ni kan bjuda lite högre då ni slipper tänka på fraktkostnaden.

Tyvärr så har jag inte väggarna förbi Kristianstad, bara Malmö då jag jobbar i Malmö...

Då ökar jag till 1100kr

Permalänk

1200

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Moderator
Moderator

1300

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Permalänk

1500

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

En liten snabb uppdatering - Tänkte packa och skicka skärmen till vinnaren imorgon vilket innebär att budgivningen avslutas under dagen. Lägg därför era bud innan det är för sent.

Just nu leder ante_ante budgivningen för 1500kr inkl frakt.

Permalänk
Permalänk

1700:-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

31337

Permalänk
Medlem

Jag avslutar budgivningen någonstans runt 20:00 ikväll, så ca 2 timmar kvar. Finns det någon mer intresserad så bjud innan dess. Just nu leder freddan83 med 1700kr inkl frakt.

Permalänk
Medlem

Alright, freddan83 vann budgivningen med 1700kr inkl frakt. Jag PMar dig nu.

Tack alla andra för intresset!