Kringutrustning! Möss, Fidelio X2 med mic, 1440p G-sync IPS skärm

Permalänk
Medlem

Kringutrustning! Möss, Fidelio X2 med mic, 1440p G-sync IPS skärm

Hay!

Tänkte kolla intresset på lite prylar då jag borde sälja av en del av allt jag samlat på mig. Får jag inga bud jag är nöjd med så behåller jag eventuellt grejerna.

Acer XB270HU
1440p IPS G-sync monitor. Köpt här på forumet för typ 2 veckor sedan. Supernöjd med den själv, säljes dock för att jag eventuellt skaffar Vega. Inget kvitto, Ingen kartong. Lite backlight bleed är det förstås i hörnen. Har hittat någon död pixel när jag letat, dock inget centralt.
Skickas helst inte men är priset rätt kanske jag kan ordna något, ev mötas.
Nypris - Liknande specs för 6000kr'ish

Philips Fidelio X2
Superschyssta öppna hörlurar med V-moda BoomPro mic för att fungera som headset. Inköpta i december på Elgiganten, sparsamt använda. Kanske kan hitta kvittot. Säljes då jag oftast trivs med in-ear istället.
Nypris 1799kr (Jag betalade dock 999kr), Nypris för micen är 250kr'ish

Logitech G Pro
En av Logitechs bästa möss. Moddad med en mjuk lättviktskabel från CeeSA (paracord) som gör att den nästan känns trådlös. Mest en intressekoll, har inga problem med att behålla den här damen =]
Nypris 685kr + 200kr för kabeln.

Roccat Kone Pure Owl-Eye
Roccats senaste med deras bästa optiska sensor. Minimalt använd. Inköpt 31/5 med kvitto från Komplett.se
Nypris 698kr

Destiny 2 kod
Kan bara reggas om man har en dator med 1080 eller 1080 ti i som jag förstått det.
SÅLD!

Det enda som är av intresse vid potentiella byten är 144hz+ skärmar, GTX 1060/1070/980ti, Fury X/R9 Nano, Vega 56/64!

BUD I TRÅDEN
Ställ frågor, lägg bud eller kom med förslag!
=]

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du vägarna in till växjö eller kalmar? Intresserad av skärmen. Kanske också musen men vill testa först. (Jämför med min logitech 303)

Permalänk
Medlem

Riktpris på lurarna? /Erik

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Har du vägarna in till växjö eller kalmar? Intresserad av skärmen. Kanske också musen men vill testa först. (Jämför med min logitech 303)

Njae, det har jag inte planerat. Får kika på det där.

Skrivet av DaDallas:

Riktpris på lurarna? /Erik

Med eller utan mic? Iofs inte bestämt mig för om jag ska sälja dem separat. Båda tillsammans hoppas jag åtminstone på 500kr iaf.

Permalänk
Administrativ avgift

@Gustenrocks: budar 200kr för D2 koden , ev om du kan aktivera den åt mig om den inte skulle funka på 980TI?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Njae, det har jag inte planerat. Får kika på det där.

Med eller utan mic? Iofs inte bestämt mig för om jag ska sälja dem separat. Båda tillsammans hoppas jag åtminstone på 500kr iaf.

Då börjar jag med att lägga ett bud på 500kr då!

Visa signatur

i7 6700K - Maximus VIII Hero - EVGA 980 Ti SC+ ACX - 850 Pro 1TB - Corsair DDR4 2x8GB - EVGA SuperNOVA G2 850W - Noctua NH-D15 - FD R5+6xNF-A14 PWM - Samsung C24FG73FQU
Asus ROG G752VY - i7 6700HQ - GTX 980M

Permalänk
Medlem

Byta NBA 2K17 mot D2 och jag slänger in en hundring extra?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@Gustenrocks: budar 200kr för D2 koden , ev om du kan aktivera den åt mig om den inte skulle funka på 980TI?

Fungerar inte på 980ti, och jag har inte heller tillgång till att aktivera den

Skrivet av Esgd:

Byta NBA 2K17 mot D2 och jag slänger in en hundring extra?
Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr helt ointresserad av det spelet :/

Permalänk
Administrativ avgift

@Gustenrocks: Okej lugnt då jag har ett 1080TI också men den datorn får jag tillgång till om ca 1 vecka så det funkar endå ^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

@andra94:

Lite OT
..
Men jag köpte koden för 320kr för att använda själv utan en tanke på att man behövde korten för att aktivera det. Tänkte jag skulle hitta någon som kunde regga det åt mig via mitt Nvidia och Battle.net konto men det har jag inte gjort. Därför försöker jag få tillbaka mina pengar

Permalänk
Medlem

600kr plus frakt för lurarna och micen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@andra94:

Lite OT
..
Men jag köpte koden för 320kr för att använda själv utan en tanke på att man behövde korten för att aktivera det. Tänkte jag skulle hitta någon som kunde regga det åt mig via mitt Nvidia och Battle.net konto men det har jag inte gjort. Därför försöker jag få tillbaka mina pengar

Har ett 1080. Om du tar dig till växjö med skärmen kan vi göra affär och så kan jag hjälpa dig regga koden

Permalänk
Medlem

@seraj5:

Du har dock fortfarande inte lagt något bud på skärmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@seraj5:

Du har dock fortfarande inte lagt något bud på skärmen

Haha det har du rätt i. Vad sägs om 2200kr?

Permalänk
Medlem

@seraj5: Nej, tack! Det är tyvärr en bit under vad jag vill ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@seraj5: Nej, tack! Det är tyvärr en bit under vad jag vill ha.

Okej, vad tänkte du för pris då? Såg nämligen denna skärmen gå för 2500 för en vecka sedan

Permalänk
Medlem

@seraj5: Norr om 3000kr så funderar jag åtminstone på det.

Permalänk
Medlem

Antar att du inte vill skicka skärmen? Budar annars 1500+frakt

Permalänk
Medlem

700 + frakt för hörlurar och mic

Permalänk
Medlem

Tar destiny2 koden för 320spänn

Permalänk
Medlem

ekeee

DESTINY 2 KOD SÅLD TILL DEN HÄR GENTLEMANNEN.

Permalänk

750 plus frakt för hörlurar och mic.

Permalänk
Medlem

Tjenixen, är Kone Pure fortfarande kvar?

Inväntar löning atm så budet bär väl frukt först vid slutet av månaden
350 + frakt

Permalänk
Medlem

Finns skärmen kvar?

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud

Permalänk

Fick du x2 lurarna sålda till sist eller finns de fortfarande kvar?

/Fredrik