Permalänk

Macbook Pro 15

Tänkte nu efter trogen tjänst sälja min Macbook Pro 15" . De är i7 quadcore modellen med 256 och 512gb ssd diskar samt 16gb ram. Mkt välbehållen och i gott skick.
Den här dubbla grafikkort Intel hd 4000 samt geforce 650m.
Batteriet är fortfarande i bra kondition. Laddare osv medföljer givetvis.

Skickar över hela Sverige.
Budgivning som börjar på 5000 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

5000:- bjudet + upphämtning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Från vilket år är den?
Är det USA keyboard eller ser jag fel?

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

@Zoltrix: *Budgiver ej, ger bara kunskap* Nej, det är ett brittiskt tangentbord.

Visa signatur

Intel Core i7-6700K | MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G V2 | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair Vengeance LPX 32GB (4 x 8GB) 2400MHz | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Crucial BX100 500GB | EVGA SuperNOVA 850 G3 | Fractal Design Define R5 Titan Window | Noctua NH-D15 | Noctua NF-A14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seziuo:

@Zoltrix: *Budgiver ej, ger bara kunskap* Nej, det är ett brittiskt tangentbord.

Ok

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

5100 + frakt

Permalänk

Budgivning avslutad och vinnande budet har HiGGe med 5100kr.

Permalänk
Medlem

Lite synd att man inte får svar på sin fråga innan auktionen tar slut...

Visa signatur

$$

Permalänk

@Zoltrix: Hej han som vann auktionen slutförde aldrig. Ville du komma med ett bud innan jag lägger den på tradera ? Den här använts mkt sparsamt sen 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soundstream:

@Zoltrix: Hej han som vann auktionen slutförde aldrig. Ville du komma med ett bud innan jag lägger den på tradera ? Den här använts mkt sparsamt sen 2014

Hej!

Från vilket år är den?
Gå in på äpplet och kolla, skicka bild oxo
Är det Engelskt t-bord?

Mvh

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

Är också intresserad. Vilket år är den ifrån och har den retinaskärmen?

Permalänk
Medlem

@Wefod:
@Zoltrix:
Det bör handla om en "mid 2012" eftersom den har en GT650M, plats för två SSD-diskar och dessutom inbillar jag mig att man ser texten Macbook Pro nedanför skärmen, något som försvann i och med retina-modellen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

@Wefod:
@Zoltrix:
Det bör handla om en "mid 2012" eftersom den har en GT650M, plats för två SSD-diskar och dessutom inbillar jag mig att man ser texten Macbook Pro nedanför skärmen, något som försvann i och med retina-modellen.

Ok tack, väntar tills TS hör av sig och bekräftar din info.

Mvh

Visa signatur

$$