Säljes - ASUS GTX 980TI STRIX GAMING DirectCU3 O.C till salu - Endast upphämtning!

Permalänk
Medlem

Säljes - ASUS GTX 980TI STRIX GAMING DirectCU3 O.C till salu - Endast upphämtning!

Hej, tänkte lägga ut mitt 980TI kort då jag bestämt mig för att köpa ett modernare kort inför framtiden, kliat i fingrarna länge och kunde inte hålla mig.

2500kr rakt av, går inte lägre, vill ni buda så varsågoda. Den som budar högst i tråden (PM RÄKNAS EJ) vid kl 19.00 får den för det priset, annars är det först till kvarn som gäller.

Har ej kvar kartong eller kvitto då jag idiotiskt nog skickade iväg dem när jag sålde mitt förra grafikkort här på sweclockers då jag ej hade kvar kartongen till kortet jag sålde då

Kortet fungerar klockrent, använder det än idag, aldrig överklockat mer än från fabriken. Kortet har någon månad på nacken.

Har sålt här innne förr och ingen har klagat

Ser gärna att du hämtar hos mig (så du kan känna en trygg affär) men kan även mötas upp någonstans om du ej har bil t.ex.

Jag bor i Malmö, detaljer får du 19.00 ikväll :).

Tar kontant/swish, spelar inte någon roll.

mvh:

Alex

Läs hela annonsen här

Permalänk

Inte någon chans att du kan packa och skicka kortet?

Visa signatur

Fractal Design define 7 // Asus ROG Strix Z690-A // Intel i7 12700KF // EVGA 1600W // Kingston 4 X 16gb 3600 DDR4 // Asus TUF RTX 3080 ti // 4xm.2 SSD 5,5TB // Asus 3x32" 1440p 144Hz //

Permalänk
Medlem

Jag tar kortet för 2500kr med upphämtning! Resten i pm?

Permalänk
Medlem

Bjuder 2600 + upphämtning

Permalänk
Medlem

@orbsaaeri: Tyvärr inte. Har inte kvar kartong och litar inte på postnord efter en del paket man fått hem :/

Permalänk
Medlem

Bjuder 2700kr + upphämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Medlem

@cusah: Du har vunnit budgivningen, PMar dig mitt nummer så hörs vi av!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fanzer:

@cusah: Du har vunnit budgivningen, PMar dig mitt nummer så hörs vi av!

Varför då in i hela skickade du ett pm till mig om kortet!?!?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sålt?

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt. Tack för visat intresse