Finns det nån enkel reminder app?

Permalänk
Medlem

Finns det nån enkel reminder app?

Skulle vilja hitta en "reminder app" till win10 som man enkelt kan ställa in att påminna till exempel när man spelar att man ska ta en paus och gå ut och springa. Ställa in den på 2 timmar och efter den tiden kanske det popper upp en ruta på sekundera skärmen som säger att man ska ta paus då jag lätt glömmer bort vad tid är.
Finns detta?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

Det finns inbyggt i Windows 10, sök bara på 'alarm & klocka'.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

@KeVVa
@ågren

Tackar ska kolla lätt att snöa in sig ju och helt glömma bort allt.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

@KeVVa
@ågren

Tackar ska kolla lätt att snöa in sig ju och helt glömma bort allt.

Vi har nåt på jobbet, där det kommer upp en tjej nere i hörnet som knackar på skärmen och säger att det är dags att göra typ 3 övningar. Sen visar hon vad man ska göra och hur länge. Kommer dock inte på vad programmet heter just nu...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Skulle vilja hitta en "reminder app" till win10 som man enkelt kan ställa in att påminna till exempel när man spelar att man ska ta en paus och gå ut och springa. Ställa in den på 2 timmar och efter den tiden kanske det popper upp en ruta på sekundera skärmen som säger att man ska ta paus då jag lätt glömmer bort vad tid är.
Finns detta?

Köp en äggklocka, idiotsäkert tips
--> https://sovtex.se/kok/tillbehor/timer-streamline-vit

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlbanan:

Vi har nåt på jobbet, där det kommer upp en tjej nere i hörnet som knackar på skärmen och säger att det är dags att göra typ 3 övningar. Sen visar hon vad man ska göra och hur länge. Kommer dock inte på vad programmet heter just nu...

Skickades från m.sweclockers.com

Hugo?

Till TS
Om man behöver en äggklocka/timer samt väckarklocka osv i telefonen har timley fungerat väldigt bra under flera år för mig och jag rekommenderar den det finns säkert liknande lite bra eller bättre men ingen jag använder.

Visa signatur

| AMD 5600 X | ASUS PRIME B550-PLUS | Kingston Fury 16GB DDR4 3600MHz | MSI RTX 3070 | Be Quiet Dark power Pro 10 850W | Dell S2716DG | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | Sony Z2 tablet | En HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ten:

Hugo?

Till TS
Om man behöver en äggklocka/timer samt väckarklocka osv i telefonen har timley fungerat väldigt bra under flera år för mig och jag rekommenderar den det finns säkert liknande lite bra eller bättre men ingen jag använder.

PausIT heter det. Länk: https://pausit.se/

Märker att det kanske kostar pengar....

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av 57josa:

haha en sån som tickar också inte alls irriterande

@carlbanan aha ska ju helst va gratis

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata