Permalänk
Medlem

Lite smått och gott

Tjenare!

Håller på och rensar lite på hemmafronten så det är dags att göra sig av med lite grejer som tyvärr inte används:

Sony Playstation Vita
16 GB minneskort, 4 spel (fysiskt format), originalkartonger och papper samt ett tillbehör som ger bättre och mer ergonomiskt grepp.
Prisidé: 1000kr

Noctua NH-L12
Köpt här på marknaden, dock i väldigt fint skick, båda originalfläktarna medföljer.
Prisidé: 300kr

Gameboy Advance SP
Vet inte om denna är värd nånting, men det kanske finns någon samlare här. Enheten i sig är i ganska dåligt skick rent utseendemässigt, sitter nåt gammalt klistermärke på det som man säker kan få bort med lite tålamod. Laddare finns dock inga spel.
Prisidé: 200kr?

Acer Aspire One ZG5
En såndär gammal notebook-dator, liten och väldigt smidig. Skicket verkar fint, laddare finns dock är batteriet borta av någon anledning. Inget OS installerat. Köptes här på marknaden men jag har inte orkat fixa OS eller nytt batteri helt enkelt.
Prisidé 400kr?

Bilder går att ordna till den som är intresserad. Grejerna kan skickas, men då är det betalning via Swish som gäller innan jag skickar iväg något och köpare står för fraktkostnaden.

Läs hela annonsen här

Permalänk

200+frakt bjudet för kylaren.

Permalänk
Medlem

@legoninja: Noterat! Jag tänker att jag låter annonsen vara öppen till imorgon kväll eller dylikt innan jag ser över alla bud

Permalänk
Medlem

Bild på Gameboy?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

@Dreijer:

Slängde upp ett gäng på Imgur: http://imgur.com/a/YJiXp
Tyvärr inte AGS 101-modellen, då hade jag nog frågat efter mer än 200kr

Permalänk
Medlem

bjuder 100 kr + frakt för gameboy

Permalänk

Modell på Playstation Vita? Är det Oled skärmen? Vilka spel medföljer?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite CPU: AMD Ryzen 5600X Ram: 16GB Ballistix 3600MHz CL16 GPU: ASUS TUF Gaming 3070 SSD: Kingston KC2000 1TB, Crucial MX500 512GB, Seagate 600 SSD 480GB PSU: Seasonic Focus GX650W 80+Guld Chassi: Phanteks P400A

Permalänk
Medlem

@Basketigge: Det är PCH-1004, alltså första modellen, den med OLED-skärm. Spelen är Wipeout 2048, CoD: Black Ops: Declassified,Uncharted: Golden Abyss samt Need for Speed: Most Wanted

Permalänk

1000 kr + frakt för Playstation Vitan.

Edit: inga skador eller så på den? Om inte så står budet kvar.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite CPU: AMD Ryzen 5600X Ram: 16GB Ballistix 3600MHz CL16 GPU: ASUS TUF Gaming 3070 SSD: Kingston KC2000 1TB, Crucial MX500 512GB, Seagate 600 SSD 480GB PSU: Seasonic Focus GX650W 80+Guld Chassi: Phanteks P400A

Permalänk
Medlem

@Basketigge: Det är inga döda pixlar eller så. Det finns några mindre repor som syns om man letar efter dem och skärmen visar en helt vit bild eller så. Dock ingenting som jag kan lägga märke till när jag spelar eller kollar på videos.

Permalänk

@TheYardbird ok. Låter ok. 1000 kr plus frakt bjudet.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite CPU: AMD Ryzen 5600X Ram: 16GB Ballistix 3600MHz CL16 GPU: ASUS TUF Gaming 3070 SSD: Kingston KC2000 1TB, Crucial MX500 512GB, Seagate 600 SSD 480GB PSU: Seasonic Focus GX650W 80+Guld Chassi: Phanteks P400A

Permalänk
Medlem

@Basketigge: Okidoki! Om ingen budar högre så hör jag av mig under morgondagen så kan du förhoppningsvis få hem enheten innan helgen

Permalänk
Medlem

PS Vita är nu sålt!

Permalänk
Medlem

Bjuder 150kr för GB.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Om någon kikar in här nu så har jag även ett Fractal Design Define Nano S till salu fr.o.m nästa vecka! Dock är jag osäker på om jag kommer att kunna hitta en låda stor nog för chassit att skickas i så köpare som kan komma och plocka upp det hemma hos mig är att föredra!

Permalänk
Medlem

Gameboy samt Noctua-kylaren är nu sålda