2500k/2600k processor samt 1155-moderkort köpes

Permalänk
Medlem

2500k/2600k processor samt 1155-moderkort köpes

Söker antingen en i5 2500k alternativt i7 2600k. Om den varit överklockad nämn då hastighet och spänningen. Alltid intressant att veta :D. Till detta ett atx moderkort(föredrar asus, är ett fan-boy) baserat på z68 eller z77 chipset. Måste dessutom ha någon form av ”grafik output" (DVI, HDMI, VGA) på moderkortet. Om I/O plåten inte saknas är det ett stort plus. Köper även ”separat” från olika säljare.

P.S. Om något är defekt t.ex ljudkortet, nätverkskortet eller glapp i usb kontakten mm, så nämn gärna det(inget avskräcker mig). Vill inte bara spendera en massa tid på att felsöka något som man kan undvika att felsöka :D. Gör inget om det saknas sata-kablar, sli-kablar, manualer mm.

Kontakta mig genom PM eller diskussionstråden

Tack för Er tid

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@dezur:

Tjena!

Jag har en Intel i7 2700k, som går att överklocka stabilt till 4.5GHz på standard spänning. Processorn sitter på ett Asus P8Z68-V Pro/Gen3 https://www.asus.com/se/Motherboards/P8Z68V_PROGEN3/ med en Thermalright Silver Arrow kylare på https://www.inet.se/produkt/6308763/thermalright-silver-arrow...

Prylarna finns att hämta i Trollhättan om du vill. Du får rubbet för 2.000:- inkl. Corsair XMS3 16GB 1333mhz DDR3 minnen (4x4GB).

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Medlem

@Gardinen:

Vad skulle du släppa cpu och mk för???

P.S. Brukar du komma förbi GBG någon gång annars? Du har ett lockande system men frakten kan bli lite väl dyr...

Permalänk
Medlem

Yo!

Har en 2500K som jag kört klockad till 4.5GHz på 1,253V. Moderkortet jag körde med (som tyvärr inte är kvar) var ett AsRock Z77 Extreme4. Kört CPUn med ett Noctua NH-D14, så den har gått svalt och fint. Vill du ha den, så är den din för 600:- + frakt.

Permalänk
Medlem

@nmo:

Har en som bor här lite närmare mig(dessutom billigare) vilket jag prioriterar lite högre :(, men skulle han ångra sig så vet jag var du är

Permalänk
Medlem