iMac 21,5" mid 2010 säljes eller bytes

Permalänk
Medlem

iMac 21,5" mid 2010 säljes eller bytes

Vill sälja eller byta bort min iMac från mitten av 2010.
Lite info:

- Intel i3. 3,06 Ghz
- 16 GB RAM (uppgraderad från 4GB)
- 120 GB SSD Corsair Force GT (uppgraderad från "vanlig" HDD)
- ATI Radeon HD 4670 256MB
- Originalkartong finns.

Medföljer ett trådat original tangentbord och en trådad original mus men även trådlöst Logitech K750 (för Mac med cmd-tangent) och en trådlös mus, modell större från Plexgear.

* Tangentbordet är från Tyskland så bokstäverna Z och Y har "bytt plats" så att säga. Inget som stör särskilt mycket dock, man skriver som vanligt om språket är inställt på Svenska.
* Finns en liten reva i glaset på sidan om datorn. Inget som stör funktionen eller har förstört datorn. Det var en "liten touch" med ett plåt-rack, så den har inte åkt i golvet eller dylikt.

Jag skickar gärna mer bilder vid intresse och kan även försöka skicka bild på revan, men den är superliten och syns knappt. Bör ses på plats.

...

Vill byta mot en PC som ska klara video/-ljudredigering.

Annars är priset för iMacen 3000 kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

New Spirit. New Attitude

Permalänk
Medlem

Hej

Finns det möjlighet att den skickas? eller är det hämtning som gäller?

Permalänk
Medlem

@Nombah: Jag kan skicka den om köparen står för frakten. Originalkartongen finns ju och även emballaget i, så den kommer ju ligga bra i frigoliten i kartongen. Dock vet jag ej vad frakten kan kosta för en sådan. Men jag kan kolla om det om du är intresserad?

Visa signatur

New Spirit. New Attitude

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr för dator + Apple tangentbordet
Hämtar i vmo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tompanhuhu:

Bjuder 2000kr för dator + Apple tangentbordet
Hämtar i vmo

För lågt, tack ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New Spirit. New Attitude

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000kr med frakt

Permalänk
Medlem

@Nombah: Jag skulle tippa på att frakten ligga någonstans runt 450 kr i ett vanligt paket. Så det blir 2500 ca för datorn. Det är inte aktuellt just nu iallafall.

Vart bor du?

Visa signatur

New Spirit. New Attitude