Köpes (m.2) (intel i7 7700k) // Säljes (ncase m1)

Permalänk
Medlem

Köpes (m.2) (intel i7 7700k) // Säljes (ncase m1)

Köpes// en m.2 ssd
Köpes// Intel i7 7700k
---------------------------------------------------------------------
Säljes ncase m1 silver (pris 1800 med frakt)
Finns några märke på men inget man märker då det är på ställen där man inte ser dom och inte märker det bilder kommer men jag har ingen bra kamera och bilderna syns så jätte dåligt! Jag är inte här inne ofta så maila gärna om ni har något ( Xccaz@outlook.com ) jag kollar här inne titt som tätt med!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem

Sjukt intressant men vill inte buda och skit vill bara köpa rakt av

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vilken är du sugen på? 120gb eller 1tb

MVH Kalle

Permalänk
Moderator
Moderator

*Annons redigerad.*

Missbruk av versaler är ej välkommet.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

*Annons redigerad.*

Missbruk av versaler är ej välkommet.

Okej ber om ursäkt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Köpte lite hastigt en i7 7700k som jag kanske inte riktigt använder fullt ut, vad skulle du ge för en sådan? Skulle kanske kunna överväga att köpa en i5a istället eventuellt. Inte överklockat eller något speciellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Köpte lite hastigt en i7 7700k som jag kanske inte riktigt använder fullt ut, vad skulle du ge för en sådan? Skulle kanske kunna överväga att köpa en i5a istället eventuellt. Inte överklockat eller något speciellt.

Frågan är vad du vill ha? Jag har en i7 7700 idag som är delidad men vill ha "k" varijant

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk

har en i5 6500 och vill byta till i7 7700k

@cider123: Hej om du mot förmodan inte lyckats byta än har jag en nästan ny 11 dagar gammal i5 6500 cpu kvitto finns och behöver en i7 7700k lägger gärna en 1500 till 2000 kr i mellan beroende på skick.

Hälsn Jonas