Permalänk

CDON datorskärm, värt?

Tjena allesammans!
Är ute efter en ny skärm så märker jag att CDON har gjort ca 21% rabatt på en skärm som jag tidigare tyckt såg bra ut. Det handlar då om ASUS 27" LED MX279H.

Min fråga är, är det någon som tidigare handlat på cdon och kan något om deras datorskärmar eller elektronik? Är det originella skärmar eller något billigt skräp. Har de bra return policy och om något går sönder, är de flexibla med att byta ut produkter etc.

Tack!

Permalänk
Medlem

det är 1080p på 27" det tycker inte jag är bra men det är upp till dig, CDON har jag aldrig haft problem med har köpt ett antal grejer därifrån alltid fått nya felfria saker.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

De kan vara ganska sega i hanteringen vid returer. Välj att betala med faktura så slipper du ligga ute med pengar ifall du ångrar ditt köp. En annan sak att tänka på är att de inte har någon kundtjänst som man kan ringa, chat eller mail är det som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |