Permalänk
Medlem

i5-4670k, Z87-PRO, 4x4 GB DDR3

Hej jag tänkte sälja bort några prylar. Jag skickar sakerna på måndag och tar eventuella bud fram till söndag klockan 21:00

i5-4670k
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1879575
Prisförslag: 800kr (Orginalkylare bör finnas men räkna inte med den)

Z87-Pro
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1957305
Prisförslag: 500kr

G-Skill Sniper DDR3-1600 CL9-9-9-24 1,25V
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1107163
Prisförslag: 400kr

100kr i fram oavsett om man köper 1,2 eller 3 produkter.
Om någon köper allting så prioriteras den köparen. Även hämtning prioriteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 700+frakt för cpun

Permalänk

Kan ta allt för begärt pris, +frakt.

Permalänk
Medlem

1800, hämtar det imorgon:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1900 + frakt.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

350+frakt för minnen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

2100kr plus frakt mobo o cpu

Permalänk

2200kr + Frakt (goda referenser)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurrepurre:

2200kr + Frakt (goda referenser)

Jag har gått på månen.

ps. Menar inte att vara otrevlig, men du har en post på ett 2 dagar gammalt konto, och det har tyvärr varit lite trådar angående bedrägerier här på sistone.

Permalänk
Avstängd

@Lurrepurre: Va snackar du om goda referenser för? du har inte den minsta lilla referens, ska han ringa din mamma och fråga om du är en ärlig pojk?

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

@Jaeger90: Hahahaha, jag är ny medlem och han kan höra av sig till heezflash och fråga om jag är en ärlig pojk!

Permalänk
Medlem

Referenser är väl rätt ointressant vad gäller köpare? Antingen får man betalt eller så får man det inte..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lurrepurre:

@Jaeger90: Hahahaha, jag är ny medlem och han kan höra av sig till heezflash och fråga om jag är en ärlig pojk!

Han finns men har inga referenser på sig heller, och en kompis som referens är inte mycket att gå på.
"goda referenser" är inte en referens som inte ens kan förknippas med något.

Skrivet av qquality:

Referenser är väl rätt ointressant vad gäller köpare? Antingen får man betalt eller så får man det inte..

Det finns gott om köpare här som säger att det är fel på sakerna som skickas osv, så referenser är bra att ha även som köpare.
Och då kan du som säljare bli utpekad som oärlig, om du inte själv har referenser som styrker att du i alla andra fall har gjort ärliga affärer då man kan misstänka den andra.

Ursäkta TS ska inte störa mer, tyckte bara det va ironiskt att en helt ny medlem yttrade sig om goda referenser när han inte har något att gå på, troligtvis något lurt med den personen.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

Hallå allihopa, kul med debatt! Det är inget lurt med denna personen, även om frasen lurre finns i han namn, haha! Grabben skall köpa dator och det var ja som föreslog hur han skulle gå tillväga.
Ett nytt konto är inte alltid lurt, kan helt enkelt vara en liten kille som fått intresse för datorer.

För att återgå till budgivningen så lägger jag 2200 i lurrepurrens namn. Med vänlig hälsning, molle

Visa signatur

Quad Q6600@ 3.2 ghz 24/7 lappad IHS --=-- Scythe Infinity --=-- Asus P5W DH Deluxe --=-- Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 3072MB CL4 --=-- ¤4870X2 @ orginal --=--corsair 750w --=--2Tb hårddisk --=-- SAMSUNG 226bw (S)

Permalänk
Medlem

2300 kr + frakt bjudet.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

2400 kr + frakt

Permalänk
Medlem

2500 kr + frakt bjudet.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

2600 kr + frakt

Permalänk
Medlem

2700 kr + frakt bjudet.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

2800kr + frakt

Permalänk
Medlem

2900 kr + frakt bjudet.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

3000kr + frakt

Permalänk
Medlem

Lurrepurre har blivit erbjuden att köpa sakerna.