Permalänk
Medlem

Intel Xeon X5690 och X5660

Hej

Totalt 4st processorer till salu: 2st Intel Xeon X5690 och 2st Intel Xeon X5660. De har suttit i varsin DL380 G7 och således aldrig varit överklockade. Säljes endast i par då de matchar.

Intel Xeon X5690
Frekvens: 3.46GHz (3.73GHz turbo)
Cores: 6
Threads: 12
Cache: 12MB
Socket: LGA1366

Intel Xeon X5660
Frekvens: 2.80GHz (3.20GHz turbo)
Cores: 6
Threads: 12
Cache: 12MB
Socket: LGA1366

Endast cpu:er, inga tillbehör.

Budgivning pågår till 29/1 kl. 21:00, betalning via Swish, finns i norra Skåne för avhämtning men jag kan självklart skicka om det passar bättre. Köpare betalar frakt. Jag förbehåller mig rätten att välja vem jag säljer till eller att inte sälja alls om buden är knapra

Mvh Daniel

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk

ge oss riktpris så kanske

Permalänk

Börjar med 1000 kr för 2x X5690!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

600kr för 2x X5660

Permalänk
Medlem

@Lejnoss Noterat.

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

1200 för 2x X5690 och 800 för 2x X5660

Permalänk

Finns cpuer kvar?

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

@Lordkiller Tyvärr, allt är sålt. Har totalt missat att uppdatera annonsen, ber om ursäkt för det

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson