Permalänk
Medlem

Grafisk tryckare i storformat, har jobbat med detta snart 13år. Gilla de otroligt mycket.

Permalänk
Avstängd

Projektör för fiber utbyggnad/planering

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

Yrkeschaufför på Flygbilar. De hyr i sin tur ut mig på heltid till er favoritfirma UPS.

Visa signatur

GAMINGRIGG: I7 6700K@4,4Ghz. 32GB DDR4. EVGA GTX 1080 TI FTW3 ACX.
SERVER: Core I5 3500K 6x 2Tb WD Caviar Green.
NAS: DS1813+ 5x 4TB Wd Red.
HTPC/VR: i5-7500. 8GB DDR4. EVGA GTX 1080 FTW ACX.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LPG:

Man har sett några här så tänkte ställa en fråga till de som jobbar inom IT/databutiker eller med konstruktion/felsökning/support av datorer, vilken utbildning har ni?
Önskar gärna ett liknande jobb, går el tredje året med inriktning automation då programmering varit spännande men det största nöjet är ändå med datorer och komponenter. Hur går man vidare med detta intresse?

(Vill mod att jag skapar ny tråd för detta så gör jag det!)

Nu började jag 2003, men tror nog det är relevant fortfarande: ingen förutom grundskola och tre år gymnasie. Ett brinnande intresse för teknik och hårdvara var dock bra att ha.. samt erfarenhet av att felsöka datorer. Det hjälper också att ha en fot inne hos företaget via kontakter..

On Topic:
Konsult, embedded software engineer.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

På anställningskontraktet står det arbetsledare, det ska nog egentligen vara projektledare/syndabock.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem

Kontaktlinsoptiker. Gjort sedan 6 år tillbaka.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987