Permalänk

Palit gamerock 1070

Tjenare! Jag inhandlade ett Pailt Gamerock 1070 i oktober från proshop. Jag har tyvörr bestämt mig för att sälja det då jag helt enkelt spelar för mycket, får inget jobb gjort... prexis som jag mistänkte!

Det är helt nyskick, ej överklockat av mig. Helt ljudlöst, har en av marknadens bästa kylare. ingen coilwhine. det tar 2.5 kortplatser. inte en enda krash och riktigt kallt även vi hög load. jag har varit grymt nöjd med det. felfria micron minne.

Affär får helst ske innan onsdag då jag åker ner till skåne över julen och vill ha lite extra pengar att spendera på julklappar.

låda finns kvar etc

recension på premium edition som man kan flasha in biosen på eller oc'a själv. första är på mitt kort, alltså icke premium edition.

https://www.overclock3d.net/reviews/gpu_displays/palit_gtx107...

http://m.hexus.net/tech/reviews/graphics/93821-palit-geforce-...

http://www.tweaktown.com/reviews/7885/palit-geforce-gtx-1070-...

budgivning börjar på 3500 kr. jag förbehåller mig rätten att sälja/inte sälja till vem jag vill.

jag är i sthlm, Bagis och ser helst att slippa skicka nånstans.

swish eller cash

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus Gog Gl702 VM 16 gb ram, 500 gb 960 pro evo ssd, 1060 g gb

Permalänk
Medlem

Synd att du köpt dem på proshop! RMA osv är en omöjlighet där! hade annars varit intressant.

Permalänk
Medlem

Intresserad av att byta ner dig mot ett gtx 1060 3gb + pengar för att täcka mellanskillnaden?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 120hz:

Synd att du köpt dem på proshop! RMA osv är en omöjlighet där! hade annars varit intressant.

VArför prata i nattmössan?

Jag har gjort en rma utan problem där, skickade in den defekta varan och fick en ny.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200632:

VArför prata i nattmössan?

Jag har gjort en rma utan problem där, skickade in den defekta varan och fick en ny.

Men då var säkert du första ägaren av den.
När du inte är original ägaren tar dom inte emot det.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av vinylens:

Men då var säkert du första ägaren av den.
När du inte är original ägaren tar dom inte emot det.

Är ju så på de flesta webbutiker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200632:

Är ju så på de flesta webbutiker.

Där av att värdet inte är så högt som folk tycker dom är värde då det inte finns någon garanti på dom då.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Skrivet av vinylens:

Men då var säkert du första ägaren av den.
När du inte är original ägaren tar dom inte emot det.

Skrivet av anon200632:

Är ju så på de flesta webbutiker.

korter ör helt felfritt men OM nåt sånt skulle hända mot förmodan så kan man ju lösa det utan problem. fabriksgaranti är fabriksgaranti. Underlig sak att skriva på ett andrahandsmarknadsforum där man kan förutsätta att i princip alla prylar som säljs är köpta från nån form av webbutik fö..

buda på om ni är intresserade!

Visa signatur

Asus Gog Gl702 VM 16 gb ram, 500 gb 960 pro evo ssd, 1060 g gb

Permalänk
Medlem

Kan hämta, bjuder 3000:-

Visa signatur

Dont worry be happy

Permalänk
Skrivet av tarumbar:

Kan hämta, bjuder 3000:-

noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Gog Gl702 VM 16 gb ram, 500 gb 960 pro evo ssd, 1060 g gb

Permalänk

3100:- hämta/mötas..

Permalänk

hej allihopa, tack för visat intresse, kortet är sålt! skärm finns kvar

Visa signatur

Asus Gog Gl702 VM 16 gb ram, 500 gb 960 pro evo ssd, 1060 g gb