SÅLT | 5-3570K | Asrock Z77 Extreme 4 | 32Gb HyperX Savage | 212 Plus

Permalänk
Medlem

SÅLT | 5-3570K | Asrock Z77 Extreme 4 | 32Gb HyperX Savage | 212 Plus

Hallå där

Investerade i samband med Black Friday nya datorkomponenter och lägger här ut en annons på det som nu ersatts.

Det som säljes är som följer
Intel i5-3570k
Asrock Z77 Extreme 4
4x8 HyperX Savage (DDR3/2400/CL11)
Cooler Master Hyper 212 Plus

CPU, moderkort samt kylare köpte jag nya för ca fem år sedan. Jag har ej kvitto på detta. Minne har kompletterats upp efterhand, senast 2015-02-14 (2x8 Gb/Webhallen) och där bör alltså garanti gälla. Övriga 2x8 köptes på NetOnNet och där tror jag garanti gått ut.

Datorn har mest använts till FSX fram tills för ca två år sedan då jag skiftade till X-Plane. Fram till ca tre månader sedan har datorn varit överklockad till 4,3Ghz, och därefter till 4,4Ghz. Den har varit överklockad enligt offset, speltid 1-2t/dag. Allt har suttit i ett välventilerat Fractal Design R5.

Allting är fullt fungerande sånär som på den säkerhets-spärr i plast som sitter på PCI-Expressplats och låser fast grafikkort efter installation (se bild). Den föll i två först efter allting var urmonterat ur dator och jag började se över det inför försäljning.

Om det är väldigt fördelaktigt att dela upp komponenter till flera köpare kan jag tänka mig göra det, men helst säljes allt i ett. Föredrar hämtning/möte och ett fast handslag. Förbehåller mig rätt att sälja under högsta bud till den det känns rätt vid smidig affär etc

Lägg bud i tråd eller via PM. Betalning via SWISH.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

400kr + hämtning för ram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cheetah:

Hallå där

Investerade i samband med Black Friday nya datorkomponenter och lägger här ut en annons på det som nu ersatts.

Det som säljes är som följer
Intel i5-3570k
Asrock Z77 Extreme 4
4x8 HyperX Savage (DDR3/2400/CL11)
Cooler Master Hyper 212 Plus

CPU, moderkort samt kylare köpte jag nya för ca fem år sedan. Jag har ej kvitto på detta. Minne har kompletterats upp efterhand, senast 2015-02-14 (2x8 Gb/Webhallen) och där bör alltså garanti gälla. Övriga 2x8 köptes på NetOnNet och där tror jag garanti gått ut.

Datorn har mest använts till FSX fram tills för ca två år sedan då jag skiftade till X-Plane. Fram till ca tre månader sedan har datorn varit överklockad till 4,3Ghz, och därefter till 4,4Ghz. Den har varit överklockad enligt offset, speltid 1-2t/dag. Allt har suttit i ett välventilerat Fractal Design R5.

Allting är fullt fungerande sånär som på den säkerhets-spärr i plast som sitter på PCI-Expressplats och låser fast grafikkort efter installation (se bild). Den föll i två först efter allting var urmonterat ur dator och jag började se över det inför försäljning.

Om det är väldigt fördelaktigt att dela upp komponenter till flera köpare kan jag tänka mig göra det, men helst säljes allt i ett. Föredrar hämtning/möte och ett fast handslag. Förbehåller mig rätt att sälja under högsta bud till den det känns rätt vid smidig affär etc

Lägg bud i tråd eller via PM. Betalning via SWISH.

Läs hela annonsen här

400:- + hämtning för Asrock Z77

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad i ett 2x8 RAM kit om du bestämer att sälja på det där sättet.

Permalänk
Medlem

500kr + frakt för Asrock Z77

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tpk:

Jag är intresserad i ett 2x8 RAM kit om du bestämer att sälja på det där sättet.

Hade ev kunnat tänka mig det andra kittet isåfall!

Permalänk
Medlem

1700kr för allt. Hämtar.

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Medlem

Hej och tack till alla som lagt bud

Jag har just nu en affär på gång via pm där allt säljs i ett stycke. Behåller annons uppe tills affär är över.

Jag ska försöka komma ihåg att ge pm till alla som budat när affären är avslutad

Permalänk
Medlem

Ifall nåt går i kras budar jag 1800kr + frakt för allt

Permalänk
Medlem

Allting är nu sålt till köparen nämnd tidigare.

Tack