Säljes/Skänkes: 3770K, Dark Rock pro 3, DDR3, Fractal Design 4, mm...

Permalänk
Medlem

Säljes/Skänkes: 3770K, Dark Rock pro 3, DDR3, Fractal Design 4, mm...

Tjena

Nu är det min tur att få göra en annons, var ett tag sist

Har lite grejer att bli av med.

Högst upp på listen ligger en mycket fin 3770K (LGA 1155). Gått mycket svalt under kylaren som också säljes. Aldrig gått klockad i min ägo. Vet att förra ägaren hade någon boost sak som kunde köras upp till 4.2 GHZ, förmodligen via BIOS, ej kollat närmre på det. Mig veterligen har den aldrig gått över 70C Den presterar verkligen kanon, skulle helst vilja behålla den, men moderkortet i annonsen gav upp så denna får gå.

Förpackning finns!

Pris? Jag vet marknadsvärdet på dessa, så ge mig ett bud. Men under tusenlappen? Då kan du bespara mig besväret. Kommer ej ge något svar på bud under 1000 kr!

Näst upp är kylaren. En BeQuiet Dark rock pro 3. Sjukt bra CPU-kylare - prestandamässigt sett. För den är väldigt stor och klumpig. Men kyler super! Kommer givetvis rengjord

Saknas förpackning.

http://www.bequiet.com/en/cpucooler/482

Nypris skiftar emellan de olika återförsälarna: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2429137

Men har väl ett hum om vad jag vill ha Ge mig ett bud!

Tredje på listan är 2x4 GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz. Dessa kommer från ett 4x4GB kit från början. Tjao vad finns o säga? De är blåa.

Förpackning finns!

Pris bud!

Nu till skänkes biten!

Ett Asus P8-Z77-V moderkort som enligt servicekillarna på Dreamhack är dött, och jag har inget att säga emot. Anledningen till att vi säljer allt det här... Datorn "startar" upp, fläktar spinner osv, men USB-portarna är helt döda och den vägrar POSTA, ingen tecken på liv. Skärm är ifrånkopplad både från GPU och moderkortet, fortfarande inget tecken på liv.

Socket är annars fin. Detta moderkort har också WiFi.

ENBART BORTSKÄNKES VID UPPHÄMTNING! Tänker ej skicka förmodat trasiga grejer...

Sist på listan har vi ett Fractal Design R4 svart utan fönster.

I använt skick, en o annan skruv kanske saknas. Sitter 3 st Fractal design fläktar i. Startknappen kan va liiiite buggig, inga alls problem, fungerar utmärkt, men den är inte ny

Själv hatar jag detta chassi, fult som stryk och vidrigaste chassit på jorden att bygga i med semi-modulära nätagg.

Pris? Det är ditt helt gratis om du kommer och hämtar det Vill inte se skiten längre. Annars blir det tippen.

Allt finns att hämta i centrala Katrineholm (Södermanland) eller så går det bra o skicka (förutom moderkort och chassi)!

Blir mycket glad om någon får för sig att köpa allting som ett paket, så glad att jag bjuder på frakten

Frågor? Skicka PM eller skriv i kommentarsfältet. Skambudare eller idioter undanbedes, klarar mig utan den skaran.

Med vänliga hälsningar
Sebastian Edemalm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan nog laga moderkortet, frågan är om jag vill ta på mig mer projekt

Gillar dessutom fractal chassiet. Om jag nån gång har vägarna förbi katrineholm skulle jag gärna ta grejerna.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk

250:- inkl frakt för minnena.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Kan nog laga moderkortet, frågan är om jag vill ta på mig mer projekt

Gillar dessutom fractal chassiet. Om jag nån gång har vägarna förbi katrineholm skulle jag gärna ta grejerna.

Laga moderkortet??

Vet inte vad du har för magiska fingrar, men du får givetvis ta det och försöka om du vill. Om du lyckas kan du få köpa processorn så har du en schysst kombo

Bara säga till om du passerar, kanske besöker släkt i syd under juletider?

Permalänk
Medlem

Vad vill du ungefär ha för kylaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxipaxo:

Vad vill du ungefär ha för kylaren?

Hade tänkt mig runt 500 hundringen.

Vad kontrar du med?

Permalänk
Medlem

1000 för 3770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av borstarmicke:

250:- inkl frakt för minnena.

300kr inkl. frakt så är det ditt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

1000 för 3770k

Noterat. Väntar på övriga på forumet ska vakna den andra 3770K på marknaden har bud på 1400kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Hade tänkt mig runt 500 hundringen.

Vad kontrar du med?

njaaee hade hoppats på lite lägre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxipaxo:

njaaee hade hoppats på lite lägre

Vad säger du om 500kr inkl. frakt? Kan skicka med EK kylpasta oöppnad också om du vill

Permalänk
Medlem

Du har inte vägarna förbi Eskilstuna?

Permalänk
Medlem

Bud 1050kr + frakt för 3770K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxipaxo:

Du har inte vägarna förbi Eskilstuna?

Nejdu inte vad jag vet

Permalänk

Hej!

Jag kan ge dig 300kr inkl frakt för minnena?

Permalänk
Medlem
Skrivet av adnannukic:

Hej!

Jag kan ge dig 300kr inkl frakt för minnena?

Vi har en vinnare!

Du har PM om 1 minut!

Permalänk
Medlem

Intresserad av moderkortet.
Kan hämta när som helst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adde93:

Intresserad av moderkortet.
Kan hämta när som helst.

Perfekt

Det ska vi kunna lösa! Går det bra om jag återkommer med en tid ikväll?

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Perfekt

Det ska vi kunna lösa! Går det bra om jag återkommer med en tid ikväll?

Kanon
Det är helt ok.

Permalänk
Medlem

Minnen sålda till adnannukic och moderkortet hämtas av Adde93

Kvar finns resten för de som är intresserade. Har sett buden på CPU, men tycker de är aningen låga i jämförelse med den 3770K som såldes på forumet igår för 1400kr samt den 3770 utan K som gick för 1000 kr blankt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Har sett buden på CPU, men tycker de är aningen låga i jämförelse med den 3770K som såldes på forumet igår för 1400kr samt den 3770 utan K som gick för 1000 kr blankt...

Den som såldes i går hittar jag inte, så jag vet inte vad det var för något, men för ganska exakt såldes en "de-lid" 3770k, med kylpasta för 1100.
Jag kan buda 1100:- med frakt.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Den som såldes i går hittar jag inte, så jag vet inte vad det var för något, men för ganska exakt såldes en "de-lid" 3770k, med kylpasta för 1100.
Jag kan buda 1100:- med frakt.
B!

De annonserna var uppe igår men blivit nedtagna då de blivit sålda

Försökt hitta dem som arkiverat men ej lyckats.

Bud noterat.

Permalänk
Medlem

Budet är uppe i 1200kr för cpu i fall någon fortfarande är intresserad!

Permalänk
Medlem

Jag tar jättegärna Chassit! kan även ta moderkortet på samma gång om det inte är taget redan.
Skicka PM om det finns kvar!

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Medlem

Allting är sålt förutom Bequiet kylaren

Chassit reserverat för Welen när han vill hämta!

Permalänk
Avstängd

@eucalyptus: Då hugger jag kylaren! 500 inkl frakt?