Permalänk
Medlem
Skrivet av gothenburg:

@frizzy10 @jemtegrannen
Kan rekommendera mina Awei A920bl från eBay annars.
Negativa jag funnit är, förutom placering av batteri, att
blåtanden kan störas ut om man har två enheter synkade
samt om man skymmer batteri/sändare. Men för $9.99 är dom ok.

#16416899

Följde det med sån "plastgrej" som gör att de sitter bättre i öronen? Brukar ha problem med vanliga pluppar då de åker ut ur ena örat, oavsett vilken storlek.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Skrivet av gothenburg:

@frizzy10 @jemtegrannen
Kan rekommendera mina Awei A920bl från eBay annars.
Negativa jag funnit är, förutom placering av batteri, att
blåtanden kan störas ut om man har två enheter synkade
samt om man skymmer batteri/sändare. Men för $9.99 är dom ok.

#16416899

Tack! Läste din review som du skrev och min tanke var faktiskt att köpa den modellen men snubblade över "sport"-varianten och glömde helt bort dedär ..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Skrivet av frizzy10:

Följde det med sån "plastgrej" som gör att de sitter bättre i öronen? Brukar ha problem med vanliga pluppar då de åker ut ur ena örat, oavsett vilken storlek.

Det följde med någon form av gummiliknande sak som påminner om dessa. Dock mycket mindre och endast testat som hastigast. Men verkar vara mindre än dom vanliga. Så svaret är väl nej

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand

Permalänk
Medlem

Väntar på ett objektiv från Tradera via Schenker. Men varför är de så sega ibland? Såg så bra ut på morgonen den 9:e med att det var på väg till ombud. Sedan inget förrens på morgonen den 10:e att det var försenat och sedan dess är det tyst...

Permalänk
Medlem

Paket som väntar på mig..?

Ska rotera hem från Afrika nästa vecka, har lite godis från bla Inet, Komplett, Webhallen, ekwb, aquatuning och highflow som ligger och väntar på mig. Nästan jobbigare när paket väntar på en hemma en när man själv väntar på att paketen ska levereras xD

Visa signatur

Bygger:
■i7-6850k ■Asus rampage V E10 ■Dominator 32Gb 3,2GHz
■Asus GTX 1080 x2 sli ■Samsung 850 PRO 512Gb + 128Gb
■Corsair ax1200i ■Acer 27" IPS

Permalänk
Medlem

Jag ska testa på en kinatelefon tänkte jag och har beställt en nu. Blir intressant att se vad det är för något!

https://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Redm...

Permalänk
Medlem

En glidlagrad GT35 påväg hem till nya bilen, ska bli kul att prova

Råkade bli en Xcube Ultra också då 510 kontakten var så dålig på RX200S...

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Väntar på Xiaoyi m1, den verkar hållas ganska länge i Kina

Aja fick de tre hörlursparen jag hade beställt igår i alla fall!

Permalänk

Corsair Gaming VOID Wireless RGB Gaming Headset - Carbon. 699:- på black friday

Visa signatur

Intel Core i5 13400F | ASUS Prime B660-Plus D4 | MSI MPG A850G PCIE5 850W | Corsair 4000D Airflow | ASUS GeForce RTX 3060 12GB DUAL OC V2 | be quiet! Pure Rock 2 | Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB | Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Permalänk
Medlem

Väntar på en Hdisk till Komplotts hämtställe, men sniglarna på Komplotts snigelexpress vilar nog lite extra mycket efter black friday.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

Väntar på luft hehe

Permalänk
Medlem

Död åt PostNord. Förhandsbokat Final Fantasy XV som skickades igår med 1:a klass varubrev, fanns på postsorteringsstället strax innan sex imorse, aldrig levererat. Köpte en router på black friday hos komplett, fick mail igår vid sex att den var skickad från Komplett, i appen har den fortfarande inte kommit fram till PostNord ens... Helt jävla sinnessjukt vilket jävla luffarföretag det blivit. Kan inte alla bara SLUTA använda jävla fucking PostNord?! Låt skiten konka, fett less på dom! För tre veckor sedan missade de ett kolli när jag beställt maskeraddräkt. Fick käppen som hörde till men inte själva dräkten och skulle på maskeradfest dan efter på lördagen.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Död åt PostNord. Förhandsbokat Final Fantasy XV som skickades igår med 1:a klass varubrev, fanns på postsorteringsstället strax innan sex imorse, aldrig levererat. Köpte en router på black friday hos komplett, fick mail igår vid sex att den var skickad från Komplett, i appen har den fortfarande inte kommit fram till PostNord ens... Helt jävla sinnessjukt vilket jävla luffarföretag det blivit. Kan inte alla bara SLUTA använda jävla fucking PostNord?! Låt skiten konka, fett less på dom! För tre veckor sedan missade de ett kolli när jag beställt maskeraddräkt. Fick käppen som hörde till men inte själva dräkten och skulle på maskeradfest dan efter på lördagen.

Böjd att hålla med dig angående Postnord, fick en beställning från Apotea idag 30 / 11, som beställdes 23 / 11 var på ingång till mig 25 / 11... Vad gjorde dom i 5 dagar?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Väntar på en Hdisk till Komplotts hämtställe, men sniglarna på Komplotts snigelexpress vilar nog lite extra mycket efter black friday.

Uppdate hdisk beställd Black Friday 25/ 11 till komplott pick up point, sms 30 / 11 och nu hämtad. Hade också den på "transporteras" i 2 dagar, eller nått.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

Väntar på min Oneplus 3T som jag beställdes i måndags. Spårad till Tyskland just nu och förväntas vara framme på fredag. Kändes att det äntligen var dags att pensionera min gamla HTC M8.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

En ny datormus till mosan, ska bli julklapp till henne. Borde komma imorgon

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Väntar på min Logitech G29 från Elgiganten. Fick mejl idag att den var på väg!

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk

Väntar på en ryggsäck men den verkar redan vara utlämnad men till vem i så fall, ett fall för postnord att reda ut i raketfart...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

Väntar på en ryggsäck men den verkar redan vara utlämnad men till vem i så fall, ett fall för postnord att reda ut i raketfart...

Beställde ett 1080, Postnord stod för leveransen (Till dörr). Satt på jobbet och följde trackingen och helt plötsligt stod paketet som levererat och kvitterat på en dörrleverans. Jag ringde upp Postnord och frågade hur det kom sig att ett paket med legitimationskrav stod som levererat och kvitterat trots att ingen var hemma. Visade sig att chauffören hade lagt paketet utanför min villadörr och själv fyllt i kvitteringen pga att ingen var hemma. Nu hade de tur, paketet låg kvar och som tur var så regnade det inte. Undrar hur de hade förklarat detta för återförsäljaren när jag hade reklamerat det.......

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Medlem

Väntar på Pokémon Black som jag köpte på eBay av någon i Storbritannien och det har tagit 8-9 vardagar hittills. Köpte Pokémon White av samma person och det kom fram på 4 vardagar. Undrar vad som är fel.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk

Förskräckligt gjort tur den låg kvar :), i mitt fall så är den i lokala sportbutiken. Den skulle dit enligt min beställning men tänkte de ändra sig och skickade hem den tanke på spårningen och utdelning av avi men där tog det roliga slut :/

Skrivet av Cr0wl3y:

Beställde ett 1080, Postnord stod för leveransen (Till dörr). Satt på jobbet och följde trackingen och helt plötsligt stod paketet som levererat och kvitterat på en dörrleverans. Jag ringde upp Postnord och frågade hur det kom sig att ett paket med legitimationskrav stod som levererat och kvitterat trots att ingen var hemma. Visade sig att chauffören hade lagt paketet utanför min villadörr och själv fyllt i kvitteringen pga att ingen var hemma. Nu hade de tur, paketet låg kvar och som tur var så regnade det inte. Undrar hur de hade förklarat detta för återförsäljaren när jag hade reklamerat det.......

Permalänk
Medlem

här sitter man och väntar på:

Pok3r och
Jonsbo W2

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

Nu är det nära!
Väntar på mina oculus touch som ska levereras under dagen, var tvungen att flytta runt lite möten för att kunna jobba hemifrån.

Jarfalla, Sweden 06.12.2016 7:15 Ute för leverans

Permalänk
Medlem

Väntar på min LG 34UM94C-P från amazon.de som skickades igår, verkar anlända i Sverige idag hoppas man lyckas få den nu i veckan!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Väntar ivrigt på min Vägvisar ring, cant wait!

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av lleberg:

Alla vet vi känslan av att vänta på nått gott, saker beställs men dom kommer aldrig fram.
Man går runt julgranen och sneglar efter sitt namn på översta raden..

http://www.lanstrafiken.se/upload/Lanstrafiken/Sormland/Bilder/Paket_cmyk.gif

Detta är tråden för oss! Oss som väntar på paket!
En tråd att hitta medkänsla och andra i liknande situation, en tråd att skriva av sig sin frustration över Schenker som slarvat bort ditt paket.

Jag börjar!

Efter att ha använt denna dator i typ 6 år, det sitter en Amd64 300+ cpu i och den var väl bara sådär halvbra även när jag köpte den.. Men nu har jag äntligen kommit mig för att köpa en ny halvbra dator!

Paketet från Misco skickades idag, det innehåler bland annat
Intel Core 2 Quad Q9550
ASUS ENGTS250
Noctua NH-U9B
Asus P5N7A-VM

det ska klämmas in i en Thermaltake Lanbox lite, spännande blir det, jag har väntat nog länge tycker jag! och ÄNTLIGEN fanns allt på lager! Woho!

Vad väntar du på?

Haha, läste detta inlägg i tron att det var från iår. Liiiiite väl gamla prylar att beställa måhända...

OnT då: Väntar lite grejer från Lyko, Inet och Webhallen.
Skäggolja, "Kokbok för gamers som inte orkar" och en Chromecast, i samma ordning enligt ovan!

Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk
Medlem

väntar ivrigt på en designer väska man köpt till en väninna som julklapp
Beställt via ebay och ja, första gången så hoppas allt går väl

Permalänk
Medlem

2016-11-26 05:12 Amazon EU SARL Avsändaren har informerat PostNord om en kommande transport

Har nu lärt mig att Amazon öppnade en ny terminal med 2000 anställda i Coalville i november,
i amazons säljarforum beskrivs det som ett svart hål dit lådor skickas och ställs undan
utan att packas upp så att innehållet registreras i systemet

Efter en vecka i "dispatched" läge så fantiserar jag att mitt paket är packat och etiketterat och
lastat på en trailer som står parkerad med 5 trailers framför i väntan på att nån ska reda ut eländet!

Som tröst så påstår iaf Geekbuying att de skickat min telefon efter två månaders förhalande
(hoppas att de inte bara hittat på ett trackingnummer)

Permalänk
Medlem

25 dagar sedan jag beställde en Xiaomi "Yi m1" tracking påstår att paketet är fast i tullen i kina, säljaren påstår att paketet är på mitt lokala postutbud.

Permalänk
Medlem

Efter många år, och då menar jag många år(2008), så äntligen fått tummen ur... och köpt lite nya delar till datorn. Se sign på den gamla datorn

Från Inet:
EVGA Supernova G3 750W, Fractal Design Define C Svart.
Från Webhallen:
Uppgraderingskit, Corsair Hydro H100i V2

Går bara att vänta på ett bra erbjudande för ett grafikkort.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2