Asus Z87-A, BenQ 2411Z 144HZ, 16GB Vengeance DDR3, Silverstone 500w 80+guld psu.

Permalänk
Medlem

Asus Z87-A, BenQ 2411Z 144HZ, 16GB Vengeance DDR3, Silverstone 500w 80+guld psu.

Hej!

Jag har lite prylar som ligger och inte används som jag gärna vill bli av med.
Det gäller:

Asus Z87-A moderkort som har använts med en i5 4670k, original kartong finnes.

BenQ 2411Z 144HZ 1ms respontid bildskärm i fint skick, utan kartong.

Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz varav 2 x är Low Profile - köpta på Webhallen för ca 2 år sedan.

Silverstone SFX Series 80+ Gold PSU Modulärt - var tänkt att användas i ett ITX bygge som aldrig blev av, samtliga kablar medföljer och nätagget är i utmärkt skick. Köpt här på marknaden och har varit kontrollerat av tidigare säljaren att missljud inte finnes. Saknas dock ATX bracket.

Vill helst göra en snabb och enkel affär i centrala Stockholm, jag jobbar på Kungsholmen och kan mötas i närheten av Fridhemsplan alternativt Liljeholmen. Har tidigare gjort affärer här både köpt och sålt.

Bud gäller i tråden och frågor via PM.

Mvh Eldorado / Sez

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på köpa 2x4gb minne av dig, men har du koll på om dom skulle fungera ihop med mina befintliga Kingston HyperX DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x4GB (KHX1600C9D3K2/8G) på ett MSI Z77A-G45? Alternativt hur mycket hade du tänkt dig för alla 4?

Visa signatur

Intel Core i5-3570K Processor || AMD Radeon HD 7970 || MSI Z77A-G45 (MS-7752)
3DMark06 30 781, SM2.0 Score - 11982 - HDR/SM3.0 Score 15632 - CPU Score 7631

Permalänk
Medlem

@MrMacho: Det kan jag tyvärr inte svara på då jag inte vet, just nu är det lite oklart men jag har möjligtvis ett bud på 400 för minnena.

Mvh
Eldorado

Permalänk

Budar 500 :- för Silverstone SFX-L nätagget.

Permalänk
CS-mästare

Bjuder 1500 för skärmen. Kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Player-11:

Budar 500 :- för Silverstone SFX-L nätagget.

Skrivet av almness:

Bjuder 1500 för skärmen. Kan hämta

Era bud är noterade!

Mvh Eldorado.

Permalänk

2200 för skärm, psu, ram. Hämtar.

Permalänk
Medlem

Samtliga bud är noterat, vill avsluta annonsen ikväll kl 21:00.

Bästa bud är @jacksonpark då han vill köpa 3 produkter på en gång vilket underlättar..

Mvh
Eldorado

Permalänk
CS-mästare
Skrivet av Eldorado:

Samtliga bud är noterat, vill avsluta annonsen ikväll kl 21:00.

Bästa bud är @jacksonpark då han vill köpa 3 produkter på en gång vilket underlättar..

Mvh
Eldorado

Förstår det, men PM'a mig om du ändrar dig angående skärmen.

mvh

Permalänk

Vill gärna ha moderkortet om det fortfarande finns kvar och fungerar, kan buda 600:- inkl frakt, har ingen möjlighet just nu att hämta upp det.

Permalänk
Medlem

@TRiSSiESS:

Självaste budgivning är avslutad på de produkter där det lagts bud på.

Det är ingen som har budat på moderkortet, det var i mitten av sommaren som jag bytte upp mig till skylake och då fungerade kortet fint med en 4670k och har sedan dess legat i originalkartongen. Har ingen möjlighet att testa det då processorn är såld, men bilder kan jag ordna.

Bildskärm, psu och ram är sålt till @jacksonpark affär sker i helgen.

Mvh Eldorado