Permalänk
Medlem

[WoW] Nasheim söker raiders

Hej!

Vi söker folk till vår guild Nasheim på servern Stormrage-EU (horde). Många av oss är erfarna och har spelat sedan vanilla, men av olika anledningar (barn/sambo/jourjobb/sälklubbning etc) kan vi inte raida 4-5 gånger i veckan längre utan vårt mål är att hålla oss någorlunda casual, dvs raid 2 gånger i veckan (varierar lite från vecka till vecka, men 2-3 blir det). I nuläget är vi 18-20 aktiva raiders men skulle behöva några fler som kan vara med och raida (mythic och i vissa fall hc) ett par gånger i veckan.

- Vi ser gärna att du är Svensk, förstå språket åtminstone.
- Kunna spela din klass, gärna erfaren, och komma förberedd till raider och ge ditt yttersta och inte ge upp efter några wipes.
- Då vi som är aktiva är mellan 25-40 år ser vi helst att du är 25+ år.
- Var tillgänglig i alla fall onsdagar och söndagar då det är dessa dagar vi har spikat för raid just nu. (Kan hända att vi kör fler dagar någon vecka, men onsdagar och söndagar är spikade)

Hör av dig om du är sugen. Vid intresse eller funderingar, hör av dig till Yabbz eller Cald ingame, eller lägg till battletag YiBB#1121 / Isdykarn#2459

Permalänk
Medlem

Har funderat på att komma tillbaka, och detta är lite precis vad jag är intresserad av.

Kan väl skriva lite smått, spelade nästintill konstant sedan Beta fram tills Lich King, tog sedan en längre paus, började igen när Cata kom, tog en längre paus, provade sedan Mists men tröttnade igen.
Är nu sugen på att börja igen, är dock inte ens nästan redo för raids ännu om jag skulle ta och börja igen.

Kommer börja på 85 med min kära Warlock.

Tänkte bara jag skulle visa intresse.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Hej DaveAzoicer
Vi har ett par som precis levlat upp till 90 via boosten och är inte heller redo för raids riktigt än. Vårt mål är väl egentligen att få ihop tillräckligt med folk till WoD, men vi hoppas givetvis kunna börja redan innan expansionen.

Lägg till mig (battletag Isdykarn#2459) eller Yabbz (battletag YiBB#1121) om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

Nu är vi 14-15 pers men vi tar gärna emot några fler.
PM här eller lägg till battle tag så kan vi ta ett snack!

Permalänk
Medlem

Vi brände igenom vår första raid i Highmaul igår kväll och fick ner 5/7 bossar. Vi tar fortfarande in folk. Som det ser ut nu behöver vi främst DPS men bra om du har offspec healer eller tank.
Hör av dig om du är sugen. Battletag Isdykarn#2459 eller Cald ingame (på servern Stormrage-EU)

Permalänk
Medlem

Liten uppdatering.
Vi är nu 17-18 raiders men skulle behöva några till för att kunna köra Mythic när vi clearat HC. Status just nu är 7/7 NM och 6/7 HC.

Det vi söker just nu är:
Healers (valfri klass)
DPS (valfri klass/spec, men vi har få paladiner, shamaner och warlocks)

Permalänk
Medlem

hej ! spelar i fortfarande ? jag är sugen på att lira med er ! Mvh Martin

Permalänk
Medlem

Uppdaterat tråden.
Vi söker folk igen (främst dps) då raiderna kört igång i Legion nu.
Vi är runt 18-20 pers nu men vill förstärka lite inför Mythics. Vi har i skrivande stund fått ner 6/7 HC och kommer inom kort troligtvis börja nöta Mythic raid.

Permalänk
Medlem

Rekrytering öppen igen för följande klasser:

DK (dd)
DH (dd)
Druid (dd)
Paladin (dd)
Priest (dd)
Rogue
Warlock

Kontakta någon av följande ingame:
Yabbz
Macke
Cald