Permalänk
Medlem

Asus GTX 1070 dual

Asus GTX 1070 dual säljes, använt ca 1v. Kylningen är tyst, och jag har inte hört något spoltjut.

4000kr (hämtning i Göteborg har förtur).

Betalning sker via Swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk

Lägger ett 3500 bud med frakten.

Permalänk
Medlem

Finns kvittot kvar?
Edit: har denna modell passiv kylning i idle? Hittar ingen tydlig info om detta.

Visa signatur

Raijintek Metis · 6600K @4.3GHz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 · EVGA GTX 1070 SC · Gigabyte GA-Z270N-WIFI · Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2666MHz · Samsung 850 EVO 1TB + 250GB · Corsair SF600 · Asus Xonar Essence STU + Audioengine A2+ + AKG K712 + Samson Meteor · Asus MG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wicktarr:

Finns kvittot kvar?
Edit: har denna modell passiv kylning i idle? Hittar ingen tydlig info om detta.

Kvittot finns, köpt på NetonNet. Jag är "hyfsat" säker på att det inte är det. Kan tyvärr inte kolla, kortet är nerpackat i lådan. Det hörs iallafall inte i min datorlåda i idle. Men fördelarna är ju självklart något mindre strömförbrukning och att man sparar fläktarna något. Dock så har jag aldrig behållt ett grafikkort så länge att något sådant skulle vara ett problem.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk

3500 hämtning i gbg?

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem
Skrivet av orig_rejser:

3500 hämtning i gbg?

Noterat.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

Inte värt mer än 3000kr kostar 5490kr nytt...

Visa signatur

CPU: Intel Core i7-2600 GPU: Nvidia GTX 660ti
SSD: Samsung 850 Evo 250GB
HDD: Seagate Barracuda 7200.12 1TB
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600 C9 2x4GB
MBD: Acer Predator G3610

Permalänk
Medlem

@Turaco:

4190:- nytt menar du nog 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av j_miller:

@Turaco:

4190:- nytt menar du nog 😀

Nopes, billigast på prisjakt just nu är:

https://www.netonnet.se/art/komponenter/grafikkort/nvidia/asu...

4490:-

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turaco:

Inte värt mer än 3000kr kostar 5490kr nytt...

Haha! Rolig kommentar måste jag säga. Nästan gång jag behöver värdera något så vet jag vem jag skall vända mig till

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

@elajt_1:

Ah kollade på netonnets fyndavdelning..
Det finns med där men det går dock inte att köpa såg jag nu 😑

Permalänk

Drar tillbaka då jag snubblade över ett billigare

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem

Lägger samma bud eftersom tidigare drog tillbaka sitt.
3500:- Hämtar i Gbg

Visa signatur

| Intel Core i7 950 4,20GHz | EVGA Classified 3SLI X58| Corsair H80 | GIGABYTE Geforce GTX 670 OC SLI x2 | Corsair 12GB (6x2048MB) CL8 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD FORCE 120GB | Fractal Design Newton R2, 1000W modulärt |

Permalänk
Medlem

Kan lägga 3600:- om affären blir av i helgen, hämtar också inom Göteborg.

Permalänk
Medlem

Kortet är nu sålt, tack för visat intresse.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.