Telenor mobilt bredband, fri surf 4g obegränsat

Permalänk
Medlem

Telenor mobilt bredband, fri surf 4g obegränsat

Hej!
Har ett vilande abonnemang på telenor med fri surf. Pratade med de och de sa:

Månadsavgift: just nu vilande, vid återaktivering 399kr/MÅN
hastighet: 4G nätet, upp till 40mbit/s
Surf: Fri, "CAP om man överstiger flera tusen gb"
Går att överlåta: ja
Kreditupplsyning på nya ägaren: ja.

Kom med bud så får vi se om det blir högt nog för att acceptera.. Överlåtelseavgiften står nya ägaren för.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@PatrikNystrom:
Är det enbart bredband vi talar om, inte ett vanligt mobiltelefon 4g fri surf abbonemang?

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

@PatrikNystrom: Vad ligger överlåtelseavgiften på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pandrone:

@PatrikNystrom:
Är det enbart bredband vi talar om, inte ett vanligt mobiltelefon 4g fri surf abbonemang?

Inga ringmöjligheter på abonnemanget

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemongen:

@PatrikNystrom: Vad ligger överlåtelseavgiften på?

250

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Om jag inte misstar mig sålde min polare just ett sånt här abonnemang på blocket för 3000 spänn, det finns ett stort intresse pga att "fri surf" abonnemang tydligen inte existerar längre.

Prova lägg ut detta på blocket!

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Jag ska kolla med mina föräldrar de behöver fri surf och nu ska de gräva upp koppar kablarna och missade ett gratis erbjudande av samma pga strul. Men det går nog att lösa vi har till och med modemet från strul försöket. 3000:- är det nog inte på tal om men om du har det kvar så kan vi nog lösa det.
P.M mig så kan vi prata.

MVH Henrik

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem

Hej,

jag är intresserad, hör av dig om det är kvar.

Mvh,
Joakim