Permalänk
Medlem

Förrådsrensning! Lågt utrop

Jag håller på att rensa ur förråden och här kommer nästa batch. Länk till bilder:
https://imgur.com/a/WzPHt

Router - ASUS RT-N16 - SÅLD!
Topprouter för några år sen. Skulle säkert hålla än idag.
Utrop 1kr

Spelmöss
Logitech G600 MMO - Välanvänt skick, men funkar bra. Startbud 50kr
Mionix Naos 8200 - Bra skick, använd totalt 1 dygn. Startbud 100kr
Mionix Castor - Bra skick, med låda, använd av mig ca 1 dygn. Tidigare ägare vet jag ej. startbud 50kr

Surfplatta - Nexus 7 2012 16GB - SÅLD!
Riktigt bra skick, är en liten fläck i panelen som endast syns vid svart skärm. Inget jag själv tänker på.
Kartong, orginal laddare, orginal laddställ(såldes separat och kostade 400:-), 5+ skärmskydd, fodral.
Startbud 100kr

Nätaggregat 1000W

Taget från en dell workstation. Gjort för serverbruk etc.
Startbud 1kr

Moderkort + Processor
ASUS Maximus Formula och en Intel Q9300. Moderkortet är "defekt". Nätverket funkar inte. Kan vara andra fel också som jag inte känner till. Processorn har jag inte haft några problem med.
Den här kan vara paxad av en polare. Men det beror lite på vad ni vill ge för dem.
Startbud 100kr

Bud sker i tråden, kan inte hålla reda på PM när det är så många prylar. Om ni ska köpa fler grejer kan paketpris vara ett alternativ. Ser gärna att man hämtar på södermalm i stockholm. Men allt kan skickas. Men var då beredda på LÅNG leveranstid. Saknar emballage och tiden till att skicka. Så det sker när jag har möjlighet helt enkelt. Betalningen sker över swish. Om någon vill betala med annat betalningsmedel, var beredd att buda lite extra, då jag kommer prioritera swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

100kr + frakt för nexus 7!

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus B450i Strix | Trident Z Neo 3600mhz cl16 | EVGA 3080 | Lian Li TU150 |

Permalänk
Medlem

200kr + frakt för nexus 7!

Permalänk
Medlem

50kr + frakt för Mionix Castor.

Permalänk
Medlem

Nexus 7
250 + hämtar

Om någon budar över / när du ska sluta budgivningen får ni gärna citera detta inlägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pumpkill:

100kr + frakt för nexus 7!

Skrivet av fincken:

200kr + frakt för nexus 7!

Skrivet av Tommy:

50kr + frakt för Mionix Castor.

Skrivet av izzie:

Nexus 7
250 + hämtar

Om någon budar över / när du ska sluta budgivningen får ni gärna citera detta inlägg

Alla bud noterade! Avslutningstid tänker jag fredag kväll. Men om buden inte trillar in så kanske den avslutas tidigare. Men ha det som riktlinje.

EDIT: Kan vara så att jag avslutar en auktion när jag är nöjd med ett bud. Jag föredrar att bli av med grejerna. Om ni är sugna, slå till med ett bud. Kan vara ett bud jag är nöjd med

Permalänk
Medlem

100 kr + frakt för Naos!

Permalänk

50 kr för nätagget

Visa signatur

MSI Z97 - G45 / Asus R9 390 8gb / i5-4670K @ 4.5Ghz
Ljud: JBL 305p MkII, B&o H6, B&o H3 ANC/ Fiio Q1

Permalänk
Medlem

Vad är det för nätagg? Märke?

Visa signatur

[4770k delid] [1080 EK] [PG348Q] [Custom loop][1.75TB SSD]

Permalänk
Medlem

150 kr + frakt för Mionix castor

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

500 för nexus inklusive frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Mionix naos + RT 16 250kr
Hämtar på söder.
Jobbar på Skanstull.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Om någon drar sig ur så lägger jag i allafall ett bud på Nexus 7 på 200:- + frakt
Mvh Daniel

Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent - 10 TB Storage
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB

Permalänk
Medlem

200 + frakt för Castor.

Permalänk

300kr plus frakt för minos 8200

Permalänk
Medlem

Mionix naos + RT 16 300kr

Permalänk
Avstängd

Spectrum + PPC640: 1000kr + frakt

Permalänk
Medlem

Nexus 7 såld. En budgivare kom och hämta den och gav ett bra bud.
Alla andra bud är noterade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av theo0019:

Vad är det för nätagg? Märke?

DELL modell H1000E-00

Permalänk
Medlem
Skrivet av videopac:

Spectrum + PPC640: 1000kr + frakt

Det är ett bud jag tycker är bra, men avvaktar över natten. Men du är medveten om att det kommer ta lite tid för mig att finna tid och emballage för dem.
Jag funktionstesta AMSTRADEN tidigare idag. Den startar men verkar vara i bootloop. Antar att det är batterierna som är slut. Funkade bra(bad om system disk) när jag lade ner den.

Permalänk
Avstängd

Jag har ingen brådska

Permalänk

60kr + frakt om det är Delta som gjort 1kw PSUet åt Dell

Permalänk
Medlem
Skrivet av bananasplit_00:

60kr + frakt om det är Delta som gjort 1kw PSUet åt Dell

Det finns ingen märkning om det. Så har ingen aning.

Permalänk

@Beltet: då tror jag jag avstår för nu, har inget desperat behov av ett nätagg, mitt 325W Delta får fortsätta vara mitt goto för mina PC byggen för nu för frakten lär bli ganska dyr

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

Mionix naos + RT 16 250kr
Hämtar på söder.
Jobbar på Skanstull.

Nu verkar en polare vilja ha routern för en 100:-. Vad säger du om Naos för 200?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bananasplit_00:

@Beltet: då tror jag jag avstår för nu, har inget desperat behov av ett nätagg, mitt 325W Delta får fortsätta vara mitt goto för mina PC byggen för nu för frakten lär bli ganska dyr

Det förstår jag. Om jag inte får lite högre bud kommer jag nog ändå spara det för att modda det till ett dubbelt labb agg av det.

Permalänk
Medlem

@Beltet: Fungerar för min del.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy:

200 + frakt för Castor.

Den är din om du är fine med att jag skickar den i sin egen låda. Den är robust och jag ser inte att den kommer gå sönder under frakt i den. Då kan jag nog skicka idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beltet:

Den är din om du är fine med att jag skickar den i sin egen låda. Den är robust och jag ser inte att den kommer gå sönder under frakt i den. Då kan jag nog skicka idag.

Du har PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

@Beltet: Fungerar för min del.

Ska jag kanske komma förbi ditt jobb med den idag kanske?