Permalänk
Medlem

Avvakta eller slå till?

Hej,

Jag har nu haft min Iphone 6 i två år och är sugen på en ny mobiltelefon.

Det lutade mot en Iphone 7 men det känns som bortkastade pengar då uppgraderingen inte blir speciellt stor.

Jag har alltid haft en Iphone men börjar bli sugen på en Android telefon. Ska jag ha is i magen och beställa en S8 när den lanseras eller har ni någon Android lur att rekommendera som är grym?

Visa signatur

B450 Aorus Elite - AMD Ryzen 5 3600X - GeForce RTX 2060

Permalänk

@doerman: en oneplus 3 är bra

Permalänk
Medlem

Personligen hade jag avvaktat. Jag har en LG G4 som just nu fungerar felfritt och uppfyller alla mina krav. Jag kommer nog använda den så länge jag inte upplever problem med den.

Är du enbart köpsugen eller är du missnöjd med din nuvarande telefon?

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av doerman:

Hej,

Jag har nu haft min Iphone 6 i två år och är sugen på en ny mobiltelefon.

Det lutade mot en Iphone 7 men det känns som bortkastade pengar då uppgraderingen inte blir speciellt stor.

Jag har alltid haft en Iphone men börjar bli sugen på en Android telefon. Ska jag ha is i magen och beställa en S8 när den lanseras eller har ni någon Android lur att rekommendera som är grym?

Hade jag köpt något nu så hade det blivit en ZTE Axon 7. Men ha lite is i magen tills Googles nya telefoner har lanserats!

http://bgr.com/2016/09/12/google-nexus-2016-pixel-specs-price...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Är grymt böjd med oneplus-serien