HDD skruv till Fractal Design Define R4

Permalänk

HDD skruv till Fractal Design Define R4

Är på jakt efter skruvarna som man fäster hårddiskarna i HDD-släden genom gummibussningarna till Fractal Designs chassi Define R4.

Är det någon som har några sådana liggande efter ett bygge (gärna fler än 12) eller vet vart man kan köpa dem så tar jag tacksamt emot förslag.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hittade ett helt skruv set till R4 här : http://www.fractal-design-shop.de/index.php?a=209

dock med lång leverans tid

Annars så har jag drygt 30st kvar som du kan få köpa det du behöver, du kan ju skicka ett PM om du är intresserad

Permalänk
Medlem

Jag har såna

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem

Du har PM

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Medlem

För några månader sedan saknade jag delar till mitt Define R3, och fick dem kostnadsfritt från Fractal Design efter jag kontaktade deras support och frågade var man fick tag på sådana.

De skickade ett helt tillbehörskit med samma saker som kommer när man köper chassit.

Permalänk

Tack för alla förslag och erbjudanden!

Det verkar som @Kern bor nära mig, så har han rätt skruv så hämtar jag hos honom, i annat fall återkommer jag till någon av er andra.

Tack för hjälpen!
PS. @henkenn vart vände du dig? Jag mailade Fractal Designs internationella support men efter snart en vecka har jag inte fått något svar. DS.

Permalänk
Medlem

@ByteBitten: Det var via kontaktformuläret på fractal-design.com . Jag fick ett svar inom en dag, där de frågade efter kopia av kvitto, chassits serienummer, och min adress. Inte så långt senare kom det ett accessory kit i brevlådan.