Nytt In-Win 901 chassi, världens snyggaste? NAS, Razer Hammerhead hörlurar, tangentbord mm

Permalänk
Medlem

Nytt In-Win 901 chassi, världens snyggaste? NAS, Razer Hammerhead hörlurar, tangentbord mm

Hej SweC.

Säljer ett In-Win 901 (black) ITX chassi. Ett riktigt konstverk, tillverkat i ett enda aluminium stycke.
Det är helt nytt och orört i sin kartong. Ni som inte sett detta, eller något In-Win chassi tidigare, så rekommenderar jag att ni googlar eller går in på deras hemsida:

In-Win 901 ITX Chassi

Köptes som present till en besvärlig och otacksam familjemedlem. Så måste tråkigt nog sälja de. Det har legat stadigt på marknaden ända sen det släpptes, och kommer nog fortsätta så ett bra tag till.

Säljes för 1200:- eller högstbjudande.
Kan såklart skickas via bussgods eller liknande, men ser att det helst hämtas.

Här är lite annat jag tänkt göra mig av med:

Splitter nytt Razer Hammerhead Pro In-ear hörlurar. Fått ut på garanti. 400:-

CM Storm NovaTouch TKL
(ISO) Mekaniskt tangentbord med Topre brytare. Helt underbart! Använt max i ca 30-40h. Säljes för 1000:-. Byte även intressant.

Vortex Poker 3 (ISO) vitt, MX Clears brytare. Litet programmerbart tangentbord med PBT-tangenter. Endast använt fåtal timmar. Pris, bud?

NAS Synology DS213j. Sjukt många användbara funktioner, och lätt förståeligt gränssnitt.
Har körts i RAID och fungerar riktigt bra. Pris, ge bud?
Länk till NAS: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1849004

Allting jag säljer kommer i original kartong och eventuella tillbehör.

Allt kan skickas, men går utmärkt att även hämtas på plats och i områden runt Skövde.

///

HaZe,

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaZe.eXe:

Hej SweC.

Säljer ett In-Win 901 (black) ITX chassi. Ett riktigt konstverk, tillverkat i ett enda aluminium stycke.
Det är helt nytt och orört i sin kartong. Ni som inte sett detta, eller något In-Win chassi tidigare, så rekommenderar jag att ni googlar eller går in på deras hemsida:

In-Win 901 ITX Chassi

Köptes som present till en besvärlig och otacksam familjemedlem. Så måste tråkigt nog sälja de. Det har legat stadigt på marknaden ända sen det släpptes, och kommer nog fortsätta så ett bra tag till.

Säljes för 1200:- eller högstbjudande.
Kan såklart skickas via bussgods eller liknande, men ser att det helst hämtas.

Här är lite annat jag tänkt göra mig av med:

Splitter nytt Razer Hammerhead Pro In-ear hörlurar. Fått ut på garanti. 400:-

CM Storm NovaTouch TKL
(ISO) Mekaniskt tangentbord med Topre brytare. Helt underbart! Använt max i ca 30-40h. Säljes för 1000:-. Byte även intressant.

Vortex Poker 3 (ISO) vitt, MX Clears brytare. Litet programmerbart tangentbord med PBT-tangenter. Endast använt fåtal timmar. Pris, bud?

NAS Synology DS213j. Sjukt många användbara funktioner, och lätt förståeligt gränssnitt.
Har körts i RAID och fungerar riktigt bra. Pris, ge bud?
Länk till NAS: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1849004

Allting jag säljer kommer i original kartong och eventuella tillbehör.

Allt kan skickas, men går utmärkt att även hämtas på plats och i områden runt Skövde.

///

HaZe,

Läs hela annonsen här

Hej
Får man fråga vad du har i tanke vad det gäller byte för Nova touchen?
Har ett Ducky Premier MX blue med blue / gray med graverade PBT-tangenter som testades 1h sen lades i kartong. Köptes till 99% för PBT-tangenterna. Men då jag redan har Green / Beige settet från Ducky och köpt lite andra custom set så blir de nog aldrig använda...

Permalänk
Skrivet av HaZe.eXe:

Hej SweC.

Säljer ett In-Win 901 (black) ITX chassi. Ett riktigt konstverk, tillverkat i ett enda aluminium stycke.
Det är helt nytt och orört i sin kartong. Ni som inte sett detta, eller något In-Win chassi tidigare, så rekommenderar jag att ni googlar eller går in på deras hemsida:

In-Win 901 ITX Chassi

Köptes som present till en besvärlig och otacksam familjemedlem. Så måste tråkigt nog sälja de. Det har legat stadigt på marknaden ända sen det släpptes, och kommer nog fortsätta så ett bra tag till.

Säljes för 1200:- eller högstbjudande.
Kan såklart skickas via bussgods eller liknande, men ser att det helst hämtas.

Här är lite annat jag tänkt göra mig av med:

Splitter nytt Razer Hammerhead Pro In-ear hörlurar. Fått ut på garanti. 400:-

CM Storm NovaTouch TKL
(ISO) Mekaniskt tangentbord med Topre brytare. Helt underbart! Använt max i ca 30-40h. Säljes för 1000:-. Byte även intressant.

Vortex Poker 3 (ISO) vitt, MX Clears brytare. Litet programmerbart tangentbord med PBT-tangenter. Endast använt fåtal timmar. Pris, bud?

NAS Synology DS213j. Sjukt många användbara funktioner, och lätt förståeligt gränssnitt.
Har körts i RAID och fungerar riktigt bra. Pris, ge bud?
Länk till NAS: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1849004

Allting jag säljer kommer i original kartong och eventuella tillbehör.

Allt kan skickas, men går utmärkt att även hämtas på plats och i områden runt
Skövde.

///

HaZe,

Läs hela annonsen här

Paketpris på chassit + Vortex Poker 3

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem

400kr för Vortex poker 3

Permalänk
Medlem

Razer Hammerhead Pro
Är det version 2 (V2) ????

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Lägger iaf 600 + frakt för pok3r. Antar att det är svensk/nordisk ISO och inte tysk/engelsk etc?

Med vänlig hälsning,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@skywa1ker:

2k skulle jag kunna gå med på. Du får annars ge ett bud, om du inte tycker de är en fair deal. Ska tilläggas att jag inte kollat upp dagens nypris på Pok3r, men det köptes för 1300:- iaf.

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av imo:

Hej
Får man fråga vad du har i tanke vad det gäller byte för Nova touchen?
Har ett Ducky Premier MX blue med blue / gray med graverade PBT-tangenter som testades 1h sen lades i kartong. Köptes till 99% för PBT-tangenterna. Men då jag redan har Green / Beige settet från Ducky och köpt lite andra custom set så blir de nog aldrig använda...

Tjena, hade lite allt möjligt i åtanke inom dator. Men hade faktiskt bl a ett Ducky i åtanke. Okey, jag vet vilket du menar. Skulle dock tyvärr bara va intresserad av ett TKL tangentbord av Ducky.. De PBT tangenterna är ett sjukt snyggt set btw! Du gör dig av med bara dem? Skulle vara intresserad isf till rätt pris/byte

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fsser:

400kr för Vortex poker 3

Noterat, tack

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Razer Hammerhead Pro
Är det version 2 (V2) ????

Är inte v.2

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Lägger iaf 600 + frakt för pok3r. Antar att det är svensk/nordisk ISO och inte tysk/engelsk etc?

Med vänlig hälsning,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Okey, tack för ditt bud! Yes, är nordisk ISO med svenska bokstäver. Tangentbordet är i stort sett helt oanvänt, ifall det inte framkom i annonsen.
Var ett impulsköp

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk

300kr plus frakt för DS213j.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaZe.eXe:

Okey, tack för ditt bud! Yes, är nordisk ISO med svenska bokstäver. Tangentbordet är i stort sett helt oanvänt, ifall det inte framkom i annonsen.
Var ett impulsköp

Jo det framgick rätt bra tycker jag. Har redan två 60% så jag chansar på ett lowball-bud, är medveten om nypriset och förstår om du är ovillig att sälja till det priset.

Med vänlig hälsning,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Är intresserad av din NAS och undrar "kan även hämtas på plats och i områden runt Skövde" menar du typ Vara eller Skara då?

Mvh

Visa signatur

$$

Permalänk
Avstängd

Bjuder 600+frakt för NASen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoltrix:

Hej!

Är intresserad av din NAS och undrar "kan även hämtas på plats och i områden runt Skövde" menar du typ Vara eller Skara då?

Mvh

Tja

Okey, jo visst. Någon av de orterna skulle nog inte vara något problem att mötas upp vid.

mvh

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av laeb66:

Bjuder 600+frakt för NASen

Ok, tack för ditt bud. Ditt bud ligger bara lite lägre än mitt lägsta pris på just den.

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Jo det framgick rätt bra tycker jag. Har redan två 60% så jag chansar på ett lowball-bud, är medveten om nypriset och förstår om du är ovillig att sälja till det priset.

Med vänlig hälsning,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Okey jag förstår. Sökte precis efter Poker 3 tangentbordet, och jag kunde inte hitta ingen svensk återförsäljare.
Såg att de fortf låg högt i pris på Amazon. Vilket var där det köptes. Så 600:- är tyvärr för lite.

Måste vara fler som är intresserade av detta unikt, välbyggda tangentbord?

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

Finns NAS:en kvar ?

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

@Zoltrix:

Ja, den finns kvar. Mvh

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaZe.eXe:

Tja

Okey, jo visst. Någon av de orterna skulle nog inte vara något problem att mötas upp vid.

mvh

Ok, 650kr och hämtar i Vara.
Mvh

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

@HaZe.eXe:

Finns Poker 3 tangentbordet kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av n1klass:

@HaZe.eXe:

Finns Poker 3 tangentbordet kvar?

Det finns kvar. Släpper det vid ett rimligt bud

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoltrix:

Ok, 650kr och hämtar i Vara.
Mvh

Budet ligger strax under mitt bottenpris

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

Finns nas:en kvar?

Visa signatur

$$