Gammal skärm och gammal dator till bra pris

Permalänk
Medlem

Gammal skärm och gammal dator till bra pris

Hejsan,

Jag har - som sagt i rubriken - en skärm och en dator liggande i garderoben. Jag kan inte helt minnas när de köptes, men jag skulle gissa runt 2009. Jag använde båda senast sommaren 2013, och då fungerade båda fint.

Skärm: Fujitsu Amilo DY S3260W
- Ganska dyr när den köptes - runt 4 000kr. Vad den är värd idag vet jag inte. Det är bara skärmen och strömkabeln som ingår - inget annat.

Dator: HP Pavilion Elite HPE-025sc
- Jag spelade CSGO med den 2013 och då fungerade CS utan problem. OBS! Datorn har inget grafikkort, men PSU:n är bytt till CM GX 650W. Annars är specifikationerna enligt länken. Datorn kan vara väldigt prisvärd till spel som LoL och CSGO om man köper ett begagnat grafikkort till - t.ex. GTX 560 (eller motsvarande AMD) eller bättre.

Tyvärr skickas inte datorn eller skärmen. Säljs helst tillsammans, men separat går även! Jag bor i Ystad. Jag har inget pris i tanken, så buda med vad ni anser är rimligt.

* Om datorn skulle strula eller ej fungera kan ni naturligtvis få tillbaka pengarna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

Tillägg:

Jag tänkte ca. 500kr för skärmen, och 700kr för datorn.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

Hej. Finns datorn kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naa_Nitz:

Hej. Finns datorn kvar?

Hej,

Japp den är kvar. Även skärmen.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM