Permalänk
Medlem

60" LG Plasma TV (60PN650T)

Har en 60" LG Plasma TV (60PN650T). Sparsamt använd sedan inköp 2014.
Hämtas i Finspång, finns originalemballage för transporten men skickas ej!
Prisförslag 3000kr eller bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

Börjar med skambud 1500kr

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Ledande bud för tillfället är 2500:- i facebookloppis, men noterar ändå budet ifall folk backar ur.

stavning
Permalänk
Avstängd

Sålde mitt exemplar av denna TV för 5500:- för bara 2-3 månader sedan. Du har nog satt priset lite väl lågt. Det är klart, vill du bara bli av med den så fort som möjligt så är ju priset vettigt.

Bara ett tips.

Permalänk
Medlem

Vill någon ge 5500:- så är jag absolut inte omöjlig ^^ Jag tror jag köpte den ny för 6999:- och tänkte att någon annan också kunde unna sig en helt ok TV och fortfarande ha råd att gå på studentfester och äta annat än nudlar.

Permalänk
Medlem

2600 från mig då

Permalänk
Avstängd

Hittade du den för 6999:- ny år 2014 så var det ett grymt klipp. Den kostade 12499:- när jag köpte den ny år 2013.

Permalänk
Medlem

Tror egentligen jag köpte den för 7999:- men NoN sänkte priset ytterligare på den samma vecka och jag fick tillbaka mellanskillnaden på prisgaranti iirc

Permalänk
Medlem

Hur stor är kartongen? Funderar på om den ens går in i bilen.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Hur stor är kartongen? Funderar på om den ens går in i bilen.

har du en vanlig sedan/kombi så kan jag garantera att den inte går in.

jag vet för jag stog på NoN parkering med en exakt likadan och insåg att min mitsubishi lancer INTE är gjord för att frakta 60" tvapparater.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av windblownsnow:

Tror egentligen jag köpte den för 7999:- men NoN sänkte priset ytterligare på den samma vecka och jag fick tillbaka mellanskillnaden på prisgaranti iirc

Samma för mig, köpte den för 6999kr då de sänkte priset!, riktigt mycket TV för de pengarna.

Skrivet av pokelia:

har du en vanlig sedan/kombi så kan jag garantera att den inte går in.

jag vet för jag stog på NoN parkering med en exakt likadan och insåg att min mitsubishi lancer INTE är gjord för att frakta 60" tvapparater.

Kan backa det här, åkte upp till NetOnNet och hämtade den med en liten lastbil och min kompis som köpte den 6mån senare utav mig hämtade dem med en pickup.

En vanlig kombi går INTE, och skall INTE användas.
Speciellt inte med tanke på att du ALDRIG skall lägga en plasma ner - pga. det är gas mellan glasen och det kan gå åt fanders om dessa inte enheter står rakt upp.

Lycka till med försäljningen, riktigt fin tv för pengarna!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Budar 3500!

Visa signatur

7700K 5.1Ghz @ 1.325V | Asus Maximus IX Formula | Corsair Vengeance Black LPX 32GB 3000Hz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB OC | 2*Samsung SSD 960 PRO 512GB raid0 | Corsair AX 860i
Ljud - Hörlurar: Hifiman HE-400i | Förstärkare: KingRex | Headquarters HQ-1
DAC: Benchmark DAC1-Pre

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

har du en vanlig sedan/kombi så kan jag garantera att den inte går in.

jag vet för jag stog på NoN parkering med en exakt likadan och insåg att min mitsubishi lancer INTE är gjord för att frakta 60" tvapparater.

Skrivet av andreas_dock:

Samma för mig, köpte den för 6999kr då de sänkte priset!, riktigt mycket TV för de pengarna.

Kan backa det här, åkte upp till NetOnNet och hämtade den med en liten lastbil och min kompis som köpte den 6mån senare utav mig hämtade dem med en pickup.

En vanlig kombi går INTE, och skall INTE användas.
Speciellt inte med tanke på att du ALDRIG skall lägga en plasma ner - pga. det är gas mellan glasen och det kan gå åt fanders om dessa inte enheter står rakt upp.

Lycka till med försäljningen, riktigt fin tv för pengarna!

En 60 tum går in i en xc70 med fällda säten, men som även är sagt så ska ju inte en plasma fraktas liggande.

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

@trbo: för 3500:- är det bara att komma och hämta.

Härlig respons på annonsen här på swec måste jag säga!

edit: Såld till trbo, tack för en mycket smidig affär!