The division spelet stannar vid nedladdning

Permalänk
Medlem

The division spelet stannar vid nedladdning

Vid 2 stora uppdateringar har jag fått korrupta filer och blivit tvungen att delta spelet och ladda om! Vid båda tillfällena har det varit problem att ladda ner, man kommer typ 15-20 % sen stannar det!

I början trode jag att det stannade för att jag öppnade en webbläsare och surfade eller kikade runt på Youtube! Men här om dagen startade jag nerladdningen och gick ifrån datorn och fick samma problem!

Jag har gott om utrymme.
Jag har en dator som grejar spelet.
Jag har ett värdelöst 4g moden från bbb. Det fungerar i bästa fall ok, svajigt och tappar i bland ip adressen! Men även om nedladdningar tar tid kommer dom alltid ner tillslut, dock inte nu!

Har beställt fiber men det kommer inte fören sen hösten!

Förslag?

Dyslektiker så svenskan suger

Peter

Permalänk
Medlem
Skrivet av pab1878:

Jag har ett värdelöst 4g moden från bbb. Det fungerar i bästa fall ok, svajigt och tappar i bland ip adressen!

Där har du nog svaret, det kan räcka med ett tillfälligt avbrott för att filerna ska bli korrupta. Vad menar du förresten med att nedladdningen stannar? Står den kvar på samma procent oavsett hur länge du låter den 'tugga' ?

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Där har du nog svaret, det kan räcka med ett tillfälligt avbrott för att filerna ska bli korrupta. Vad menar du förresten med att nedladdningen stannar? Står den kvar på samma procent oavsett hur länge du låter den 'tugga' ?

Ja exakt så! Och jagvkan inte få fart på den igen! Utan behöver avinstalera och börjs om!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Hitta en bättre plats i hemmet med starkare signal till 4G modemet eller åk hem med datorn till en bekant som har stabilt nät och ladda hem.