Ipad Pro 9,7 128 gb + Apple Pencil + Skydd, Apple Watch

Permalänk
Medlem

Ipad Pro 9,7 128 gb + Apple Pencil + Skydd, Apple Watch

Hej,

Säljer min relativt nyinförskaffade Ipad Pro 9,7" 128 gb wifi (guld) tillsammans med både Apple Pencil samt Smartcover (vit) och Case (vit). Detta pga möjligheten att få surfplatta genom jobbet istället.

Allt är i perfekt skick och självklart inte en repa på varken aluminium eller skärm då skydd varit på från dag 1.

Allt inköptes direkt från Apple i April för ca 10 700 kr. Kvitto på allt medföljer. 12W-laddare ingår.

Eventuella bud börjar på 7000 kr.

Till salu har ju även min Apple Watch Sport 42mm i gray/svart. Denna säljs med både vitt och svart sportband (dock hittar jag ej det korta spännet på svarta-varianten men bör inte störa någon som har inte har alldeles för små händer). Detta pga byte till Android och jobblur.

Klockan är välanvänd men gott skick. Det finns två skavanker köpare ska vara medveten om. En liten tilltufsning i ena hörnet som skrapat en liten bit av aluminiumet samt en nästan osynlig repa. Dessa två skönhetsfläckar har inte stört mig alls men jag drar ner priset för att väga upp, se bild för vidare info.

Inköptes på Apple Store i Täby i mitten av September 2015 för ca 4500 kr. Två laddare ingår.

Eventuella bud börjar på 1500 kr.

Jag har haft både många försäljningar och köp på SweC-marknaden. Behövs referenser går det säkert att ordna. Kan både möta i Stockholmstrakten eller skicka mot förskottsbetalning. För tillfället bosatt i Nynäshamn.

Reserverar mig att sälja till vem jag vill och när jag vill tills det att pengar är överfört. Då är det bindande.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Intresserad av klockan hur är batteritiden?

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw

Permalänk
Medlem

@jespergrund: jag laddar den varje dag i stort sett men det händer att man missat och då har jag klarat mig i två dagar utan större problem. Jag är lite ledsen att behöva göra mig av med den då jag varit så nöjd men ingen vits att kvar med Android.

Permalänk
Medlem

Hade du kunnat skicka 2 bilder på skavankerna på Apple watch:en? Är eventuellt också intresserad.

Mvh
Max

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Hade du kunnat skicka 2 bilder på skavankerna på Apple watch:en? Är eventuellt också intresserad.

Mvh
Max

Hej! Jag kan skicka lite fler detaljerade foton på den när jag kommer hem. Såg du bilden ovan som jag tog? Mycket liten skråma. Annars är det bara en mikrorepa i skärmen också, väldigt svår att fota

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Du får väldigt försöka ta en bild på repan och lägga upp

Permalänk
Medlem

Bjuder 1k för skadad apple watch.

Permalänk
Medlem

Ja jag lägger väl ett bud på 1500kr då

Permalänk
Medlem

@Specias: Trevligt! Det är den utan tvekan värd. Jag har lagt startbudet i underkant på den.

Här är bilder: http://imgur.com/a/5fucD

Mikrorepan syns rätt bra på denna bild. Den är svår att fånga för att man måste få till rätt ljus för att den ska synas.

Jag glömde tillägga att den har Apple Care. Vilket betyder att man bara får betala 500 kr för en helt ny refurb om den går sönder helt (krossas etc), då Apple Watch aldrig lagas utan alltid byts ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Logixx:

@Specias: Trevligt! Det är den utan tvekan värd. Jag har lagt startbudet i underkant på den.

Här är bilder: http://imgur.com/a/5fucD

Mikrorepan syns rätt bra på denna bild. Den är svår att fånga för att man måste få till rätt ljus för att den ska synas.

Jag glömde tillägga att den har Apple Care. Vilket betyder att man bara får betala 500 kr för en helt ny refurb om den går sönder helt (krossas etc), då Apple Watch aldrig lagas utan alltid byts ut.

Absolut! Vore kul att få äga en ❤️

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

1700:- + frakt på klockan.

Permalänk
Medlem

@sitrus: Noterat!

Permalänk
Medlem

Vi kör till imorgon på klockan. Vill man ha klockan direkt utan vidare budgivning får man den för 2000 kr. Om @sitrus vill ge det budet får han förtur.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

@Logixx: Hinner du skicka idag om jag swishar över?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sitrus:

@Logixx: Hinner du skicka idag om jag swishar över?

Tja, det blir nog lite lurigt. Tänkte precis avslutat budgivning på den. Är inte hemma än. Ska kolla hur länge posten har öppet och sen hör jag av mig till dig? Har de öppet så löser jag det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Klockan är såld. Ipad är kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Logixx:

Klockan är såld. Ipad är kvar.

Tyvärr är 7k lite för mycket för mig. Har en 12'' (var tvungen att lämna in den på ett anbud, long story, nu sitter man med den) och har således egentligen inte behovet, men pennan och det mindre formatet hade kunnat vara värd en liten slant. Förmodar att du inte vill sälja pennan löst?

Permalänk
Medlem

@serdyllon: Tja! Tyvärr vill jag sälja allt i ett paket. Det blir så mycket lättare.

Permalänk
Medlem

Jag är dock endast intresserad av paddan och skydden, så det kanske går att synka? ;), fast priset är nog lite för högt för mig då jag egentligen är ute efter en 32gb. Finns i Sthlm.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fortfarande Ipad till salu inkl. alla tillbehör.

Permalänk
Livsnjutare 😎

@Logixx: Finns Plattan och tillbehören kvar ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Nej, har glömt ta bort annonsen.