Permalänk
Medlem

2st SSD (60-120gb) Köpes

Jag har tänkt köpa 2st SSDs då jag blir galen av att deras datorer går så otroligt segt när man ska hjälpa till med något

  • En till min mors Macbook, så den behöver inte vara större än 60gb då hon enbart surfar men 120gb går även bra.

  • En till min brors PC så där är 120GB att föredra

Skriv vad ni har och vad ni tänkt er för pris så sparar vi båda tid och kan göra upp en affär snabbare
Som bilden antyder så föredras Swish som betalningsmetod

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilken formfaktor/modell söker du?

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Vilken formfaktor/modell söker du?

2.5" Sata

Permalänk
Medlem

Tja
Har en Corsair 60gb ssd som har legat i garderoben sen jag uppgraderade dator.
Den funkade sist jag använde den men jag lovar inget då den har legat där ett tag.

Visa signatur

Cpu: Intel Core I5 3570K @ 4.2Ghz Moderkort: ASUS P8Z77 - V SSD: Corsair 60gb HDD: WD Green 2TB Nätagg: Corsair RM 750w Gpu: EVGA 780 ACX Cpu Kylare: ANTEC H20 620 Ram: Corsair Vengeance 8GB (2x4)Chassi: FD Arc Midi R2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Boyee:

Tja
Har en Corsair 60gb ssd som har legat i garderoben sen jag uppgraderade dator.
Den funkade sist jag använde den men jag lovar inget då den har legat där ett tag.

Har du kvar disken?

Permalänk
Medlem

@SuLioS: Ja jag har SSDn kvar, den ligger och chillar i garderoben så den är din ifall du vill ha den.

Visa signatur

Cpu: Intel Core I5 3570K @ 4.2Ghz Moderkort: ASUS P8Z77 - V SSD: Corsair 60gb HDD: WD Green 2TB Nätagg: Corsair RM 750w Gpu: EVGA 780 ACX Cpu Kylare: ANTEC H20 620 Ram: Corsair Vengeance 8GB (2x4)Chassi: FD Arc Midi R2

Permalänk
Avstängd

@Boyee: jag har ångrat mig, 60gb är alldeles för lite. Tack ändå

UPD: eller så kan jag buda 150 spänn plus frakt 😊

Permalänk
Medlem

@SuLioS: Ja det blir jättebra men vet inte om den funkar så du vet och har ingen möjlighet att testa den.
Kan väl ta resten i PM eller vad säger du?

Visa signatur

Cpu: Intel Core I5 3570K @ 4.2Ghz Moderkort: ASUS P8Z77 - V SSD: Corsair 60gb HDD: WD Green 2TB Nätagg: Corsair RM 750w Gpu: EVGA 780 ACX Cpu Kylare: ANTEC H20 620 Ram: Corsair Vengeance 8GB (2x4)Chassi: FD Arc Midi R2