Fractal Design Define R5 Svart + König dator ställ + Corsair Fläktar

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define R5 Svart + König dator ställ + Corsair Fläktar

Hejsan,

Lite mer grejer över.

Chassi - Fractal Design Define R5 Svart, alla skruvar och original tillbehör samt instruktioner finns med. De 2 140mm fläktarna som följde med finns kvar varav en är oanvänd. Ena sidan har synliga repor (se bild) i övrigt bra skick. Inköpt på Webhallen 04-30-2015, kvitto finns.

Ni får även med ett König datorställ på hjul som lyfter upp datorn ca 10cm från golvet.

Pris: 500kr eller högstbjudande.

Sen har jag även 3 fläktar som nu ligger och skräpar, köper ni chassit och behöver extra fläktar bjuder jag på dem. Köper ni inte chassit men vill iaf ha extra fläktar bjuda jag ändå på dem, ta med en glass eller nått när ni hämtar dem bara!

  • 2st oanvända Corsair Airflow fläktar, AF120L och AF140L (som fäljde med Cosairs 400C chassi)

  • 1st använd Corsair 120mm fläkt (som följde med Hydro H60 v2, info om fläkten i detta test)

Finns i Stockholm, hämtning prioriteras. Förbehåller mig rätten att sälja till den jag önskar eller inte alls.

Vänliga hälsningar,
Andreas

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej!

Jag är inte intresserad av att köpa varken fläktar eller chassi utan vill av rent intresse fråga vad du anser om Corsairs 400C chassi och hur det står sig mot FD Define R5?
(Drar slutsatsen att du har ett 400C chassi pga fläktarna, om inte så behöver du inte svara )

Antagligen bra då du väljer att sälja R5'an.

Med vänlig hälsning,
Rudervall

Visa signatur

FD Define R5, i5 6600K @ 4.5 GHz, R9 Fury Strix DCIII

Permalänk
Medlem

Yes, korrekt, har ettt 400C. Kvalitetsmässigt så känns R5'an lite vassare, mer gedigen konstruktion även fast det inte finns det minsta att klaga på 400C'ans kvalité. Var en fröjd att bygga ihop!

Bytte för att jag ville ha något lite mindre. Om jag ska klaga på nått är det att det är lite ont om utrymme för alla kablar ut från PSUn samt på baksidan för dragningar.

Men helt klart nöjd, känns mycket mindre!

Permalänk

500 bjudet + frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 100kr + frakt för en Corsair AF140L-fläkt.

Visa signatur

yy Case; define S Cpu; i7 4770k Gpu; EVGA GTX 980 Ti Ssc Acx 2.0+ Ram; Vengeance 16gb 1866mhz mobo; Asus z97-a Psu; EVGA Super 750 g2 Ssd; Samsung 850 Pro 256gb Monitor; LG Ultrafine 5K audio; ifi Micro Idsd BL Hörlurar; Ultrasone Tribute 7 yy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fryspizza:

500 bjudet + frakt

Sorry, skickar helst inte, för mycket meck att emballera och få iväg.

Skrivet av GFriberg:

Bjuder 100kr + frakt för en Corsair AF140L-fläkt.

Visst! Men blir inte det ungefär lika mycket som att köpa en ny i princip likadan!? 169kr på Inet och Webhallen för AF140 och det är med fräsigt färgade ringar till!

Permalänk
Medlem

@amh: Jo så hade man ju kunnat gjort men köpte nyss ett 600C chassi och de är samma fläkt som sitter i mitt chassi så tyckte det skulle varit snyggt med samma.
Drar ändå tillbaka mitt bud då jag kom på att ja vill vänta på Silent Wings 3 och byta ut alla istället. Mvh

Visa signatur

yy Case; define S Cpu; i7 4770k Gpu; EVGA GTX 980 Ti Ssc Acx 2.0+ Ram; Vengeance 16gb 1866mhz mobo; Asus z97-a Psu; EVGA Super 750 g2 Ssd; Samsung 850 Pro 256gb Monitor; LG Ultrafine 5K audio; ifi Micro Idsd BL Hörlurar; Ultrasone Tribute 7 yy

Permalänk
Medlem