Permalänk
Medlem

Asus Xonar DS 7.1-ljudkort

Hojt!

Köpt ny dator och moderkortet har äntligen ett någorlunda vettigt ljudkort, så jag behöver inte ljudkortet längre. Inte heller får den plats, så nu får den säljas!

Kortet ger dig markant ökad bas och mer diskant om man kan säga så. Gillar du också stark/djup bas så rekommenderas kortet. Även i kombination med mina feta högtalare med receiver så får jag bättre ljud + bas än med det vanliga ljudkortet på moderkortet.

Köptes från inet 3 år sedan. Recensioner och specifikationer: https://www.inet.se/produkt/6303391/asus-xonar-ds/#specs

Flitigt använt, litet jack i 3,5mm-utgången för ljud, den gröna alltså, se omslagsbild. Endast estetiskt problem, berör ej funktionaliteten det minsta.

Tänkte mig en budgivning, börja med en 100 måntro + frakt via DHL för 69kr?

Ser helst betalning via Swish alternativt banköverföring, då via Länsförsäkringar. Förbehåller mig rätten att sälja till vem som helst, eller inte alls.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag kan ta ljudkortet för 50 kr + frakt! Ganska säker på att du kan använda dig av Postnords Brev Skicka Lätt som kostar 53 kr för ett paket under 1 kg (vilket detta bör väga):

http://www.postnord.se/sv/privat/skicka/inrikes/standard/Sido...

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

bjuder 100:- + frakt.

Permalänk
Medlem

Noterat samtliga!

Som @Icte nämnt kan jag använda PostNord och gå ned några kronor i frakt om så önskas.

Permalänk
Medlem

Kortet skickas iväg imorgon till @genguskhan om han fortfarande vill ha det.

Permalänk
Medlem

Kortet blir skickat den 22a till @genguskhan för 100:- om inga fler bud trillar in tills dess!

Permalänk
Medlem

Verkade inte som att genguskhan längre är intresserad, så då går kortet till @Icte om denne nu fortfarande är intresserad för 50kr. PM isåfall!

Permalänk
Medlem

Tack, men jag fick tag på ett DXG så jag måste dra bort mitt bud!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@genguskhan är återigen intresserad och denne får kortet för 50 kr om inga fler bud trillar in. Avslutar annonsen på måndag då paketet postas iväg!

Permalänk
Medlem

@onekind: Jag bjuder 100 + frakt

Permalänk
Medlem

@haloumi: Noterat.

Känns som att det är dags att avsluta annonsen! Fick dock ej tag i någon bil idag så då får det bli imorgon. Kortet är paketerat och väntar bara på adressuppgifter så om inget händer över natten går kortet till herren ovan. (inte gud, haloumi) ^^