Mek. tangentbord för bl.a. CS:GO, hur mycket ska/bör man spendera?

Permalänk
Inaktiv

@anon152135: Så du valde ett t-bord som du gillar: och inte ett som ngn annan gillar *hmmmm* så kan man ju också göra

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon257891:

@Darre08: Så du valde ett t-bord som du gillar: och inte ett som ngn annan gillar *hmmmm* så kan man ju också göra

hahaha <3. Vännen jag tyckte om de båda två. Men det som fick mig att välja Corsairs var aluminium materialet, kändes som att de lagt tid på designen samt kvalitén. Hoppas nu att mjukvaran är löst för den var katastrofalt för 2 år sedan

Permalänk
Medlem

@anon152135:

Bra val tycker jag, corsairs k70 är kvalitet, aldrig strulat på något sätt för mig. Själv skriver jag mer än jag spelar, så jag håller mig till blåa brytare. Men jag tror inte du kommer bli missnöjd.

Visa signatur

Byter hårdvara alltför ofta.... Mest troligt sitter jag på en dator med någon linuxdist på.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Krillezz:

@Darre08:

Bra val tycker jag, corsairs k70 är kvalitet, aldrig strulat på något sätt för mig. Själv skriver jag mer än jag spelar, så jag håller mig till blåa brytare. Men jag tror inte du kommer bli missnöjd.

Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon152135:

Fixade det åt en tjej polare men när jag kände på musen hos henne blev jag själv kär i den och sedan dess smått sugen på den.

*N*S*F*W*

Permalänk
Medlem

Jag har Razer Chroma, fungerar hur bra som helst och är nöjd. Hade Corsair K70 innan och det var massa problem bara

Visa signatur

Citera för svar.

4790k @ 4.5 GHz / GTX 980

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av trwl:

*N*S*F*W*

HAHAHHA

Skrivet av Flaxiiz:

Jag har Razer Chroma, fungerar hur bra som helst och är nöjd. Hade Corsair K70 innan och det var massa problem bara

När hade du den då? Jag har precis hämtat ut min ska öppna den om 5 min så fort mitt finger sluta blöda, skav sår från kartongen:P

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Flaxiiz:

Jag har Razer Chroma, fungerar hur bra som helst och är nöjd. Hade Corsair K70 innan och det var massa problem bara

-.- ska lämna tillbaka den, en liten bit av aluminiumet var av. lägger upp bild måste skynda mig till butiken innan de stänger.

EDIT:
Tillbaka nu, det var en liten jack på aluminiet vänster upp om F3, kanten på tangentbordet kanske 5-8 mm. Men jag är så petig så jag lämnade tillbaka den. De beställt en ny till mig till samma pris 1337, tar kanske 5-10 dagar. -.- Värst av allt så måste jag hämta den i butik för att priset hade höjts med 500 kr och jag skulle få betala 1790 kr om jag ville få det hemskickad. Patetiskt visst? deras "system"

Jag kände på andra tangentbord igen när jag var i butiken om jag vill ha någon annan. Nej mina vänner, inget slår aluminium känslan. Det är toppklass känsla, tror nog det är det enda tangentbordet på marknaden som har det materialet.