Permalänk

MSI GTX 460 1GB

Skänker till någon som har bättre nytta av det. Det fungerar, har legat i över 3 år om jag inte räknat fel någon månad. Hämtning eller frakt, Den ligger i kartong. Frakt betalas av den som nu vill ha kortet.

Berätta gärna vad ni ska ha det till och sen skicka en bild om möjligt!

Mvh
Dennis

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Sapphire Radeon RX 7900XT | Amd Ryzen 7 7800X3D | Arctic Liquid Freezer III 420mm | Asus Strix X670E-F Gaming Wifi | Corsair Vengeance 2x16Gb 6000Mhz | Corsair MP600 XT 2Tb | Sata SSD 500gb | Sata SSD 1Tb | Corsair RM750e | Fractal design North XL | LG Ultragear 32GP850 | Corsair Strafe RGB | Steelseries Prime Wireless | Sennheiser 560S

Permalänk
Medlem

intresserad, betalar gärna frakten

missade skriva anledningen... pga att sonens 560ti (f ö köpt här på SweC) la av härom dagen behöver han ett "prisvärt" kort till hans budgetburk med en Athlon 2 X3:a

Permalänk
Medlem

Hej!

Hade JÄTTEGÄRNA tagit det då min flickväns grafikkort pajjade för ett par dagar sedan och vi ivrigt letar något. Betalar snabbt och enkelt frakt hur som helst ! EDIT: Vad vill du ha bild på? Henne eller hennes just nu sorgliga FPS?

Visa signatur

Android, Windows, Playstation - sammanfattat :)

Permalänk
Skrivet av johnsson:

Hej!

Hade JÄTTEGÄRNA tagit det då min flickväns grafikkort pajjade för ett par dagar sedan och vi ivrigt letar något. Betalar snabbt och enkelt frakt hur som helst ! EDIT: Vad vill du ha bild på? Henne eller hennes just nu sorgliga FPS?

Kvinnor och elektronik... Skojja, men hör av mig självklart om inte killen som va först som bor nära mig också så får du kortet om han inte hör av sig. Jag hör av mig imorgon på dagen till dig om inte grabben hört av sig till dess. Ta bild på burken

Visa signatur

Sapphire Radeon RX 7900XT | Amd Ryzen 7 7800X3D | Arctic Liquid Freezer III 420mm | Asus Strix X670E-F Gaming Wifi | Corsair Vengeance 2x16Gb 6000Mhz | Corsair MP600 XT 2Tb | Sata SSD 500gb | Sata SSD 1Tb | Corsair RM750e | Fractal design North XL | LG Ultragear 32GP850 | Corsair Strafe RGB | Steelseries Prime Wireless | Sennheiser 560S

Permalänk

Ska sätta ihop en mycket billig dator till en barndomsvän som är i behov av en egen och ska hämta dessa komponenter (http://www.sweclockers.com/marknad/125045-skankes-nastan-komp...) idag. Ett bättre grafikkort skulle definitivt uppskattas.

Visa signatur

Intel I7 8700K/Asus Z390F/ASUS ROG 2070 Super/Phanteks P600S/Corsair Virtuoso/ASUS ROG Swift PG289Q