SpelClockers flyger fram i nya Trackmania Turbo

Permalänk
Geeks Gaming

SpelClockers flyger fram i nya Trackmania Turbo

http://www.twitch.tv/swectv/v/56403248

Strömmen från twitch är aktuell under kvällen och byts ut till ett klipp från Youtube efter sändning.

Som alltid så blir allt bättre när man sätter turbo på det, vi kollar om det stämmer med Trackmania!
Senaste inkarnationen ger flerspelarläge, delad kontroll av en bil och användargenererade banor. SpelClockers testar givetvis allt detta vilket går att se på strömmen ovan. Har du spelet? I så fall hoppa in på vår Teamspeak så får vi några fler att krocka med. Njut av streamen, spela med oss och viktigaste av allt glöm inte påskmusten!

Läs mer: Recension av Trackmania Turbo hos FZ

Permalänk
Medlem

Fryser bilden i videon eller är det hos mig felet ligger?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AMD-FX:

Fryser bilden i videon eller är det hos mig felet ligger?

Verkar som att strömmen har för låg bit-rate för dess resolution och frame-rate. En större buffer kan hjälpa. Blir en spik då och då.

Permalänk
Medlem

behövs uplay för att spela detta?

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Geeks Gaming

@Oliver91: Ja spelet kräver uplay även om du köper via Steam. Men vill du slippa helt Uplay måste du tyvärr köra konsol
Uplay är dock inte så väl integrerat som det är i rainbow six eller The Division. Man använder det inte efter att ha startat spelet.

Permalänk
Sötast

Mysigt, la hundratals timmar på trackmania sunrise en gång i tiden

Permalänk
Medlem

Spelet ser riktigt trevligt ut! Trevligt med en stream så man kunde se det in action. Blir ett köp när man har råd (och ja trackmania+vr är jäkligt kul, körda alla 3 gratis varianterna på dk2an)

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Inaktiv

Trackmania för tankarna tillbaka till Starforce, en av anledningarna till att man aldrig rörde det spelet

Permalänk

Det här förde med sig minnen en gång i tiden var man ju nästan lite bra på detta. många årsen dock

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3080Ti

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av AMD-FX:

Fryser bilden i videon eller är det hos mig felet ligger?

jag var tvungen o köra nvidia encoding då nya våra streamingkort kräver nyaste obs som kraschade vid start av detta spelet.
Sånt brukar lösa sig efter en vecka men på relase vet man aldrig. Märkte detta problemet 5 min innan sändning så hade inte så mycket tid att testa strömmen. Men vad jag kan se så ska den bara ha frusit vid start av nya rundor och i laddningsskärmen.

Så inget fel hos dig!

Permalänk
Medlem

Uplay? Nej tack.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Najs spel, riktigt synd att snubben som spelar är värdelös bara... Klarade inte av att titta längre än 10 minuter.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Avstängd

typ sämre än nations

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cooling23:

Uplay? Nej tack.

Uplay är inte det bästa kan jag hålla med om men när man fått ner spelet kan man fixa det mesta ingame

Skrivet av TrueType:

Najs spel, riktigt synd att snubben som spelar är värdelös bara... Klarade inte av att titta längre än 10 minuter.

Det blev bättre längre in, vi spelade samma dag som spelet släpptes och dom gamla TM spelen var ett tag sedan man körde

Skrivet av lakej:

typ sämre än nations

Jag tycker faktiskt att det är skoj, sedan så gillar jag att dom tagit bort "spela gratis" saken som var i nations, där man 1 av 5 rundor var tvungen att vara spectator och det tog en slott på servern.

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Hedersmedlem

Här har ni en del från första posten

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Uplay? Nej tack.

Så fort jag ser liknande kommentar gällande uPlay eller Origin, så drar jag paralleller med hur pensionärer handskas med "nymodigheter".

*Läses med gnällig pensionärsröst*
"Nej, vet du vad. Jag hat använt Steam hela mitt liv, och det där youplay eller årigin vill jag inte veta av."

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanTheManSwe:

Så fort jag ser liknande kommentar gällande uPlay eller Origin, så drar jag paralleller med hur pensionärer handskas med "nymodigheter".

*Läses med gnällig pensionärsröst*
"Nej, vet du vad. Jag hat använt Steam hela mitt liv, och det där youplay eller årigin vill jag inte veta av."

Skickades från m.sweclockers.com

Jag vill inte skapa flera konton bara för att kunna spela spel. Om fler utgivare börjar göra egna DRM tjänster blir det ett helvete. Dessutom gillar jag inte Ubisoft alls. Deras syn på PC spelarna är oacceptabelt tycker jag.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Lite likt Stunt Car Racer som fanns till Amigan! (ja,jag är gammal)