Permalänk
Medlem

Datorhörna V2

Då vart det dags att göra om lite i lägenheten, denna gången blir det att flytta datorhörnan och fixa en ny soffa.

Gamla hörnan såg väldigt bra ut och jag gillade den men behövde nytt och behövde mer plats så blev ett 3m långt bord och en ny soffa. Finns inte så många olika sätt att inreda min lägenhet men jag är nöjd!

Besök galleriet här

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Gillar verkligen träbakgrunden vid bordet! Tror det kan bli skitsnyggt om du bestämmer dig för att montera fast skärmarna där.

Permalänk
Medlem

Tycker att det ser ut som om du har något regelverk på undersidan av bordet. Hur ser det ut och vart har du köpt det?
(Jag går själv i bordsbyggartankar)

Visa signatur

| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undain:

Gillar verkligen träbakgrunden vid bordet! Tror det kan bli skitsnyggt om du bestämmer dig för att montera fast skärmarna där.

Ja, tror det blir snyggt också måste bara hitta några bättre armar än de jag har nu.

Skrivet av Buffer:

Tycker att det ser ut som om du har något regelverk på undersidan av bordet. Hur ser det ut och vart har du köpt det?
(Jag går själv i bordsbyggartankar)

Det stämmer, det är hemmagjort så går inte att köpa färdigt. Däremot är benen köpta på Bauhaus väldigt smidiga.

Själva regelverket ser ut såhär:

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk

Tänkte först att "Fan jag känner igen det där stället..." sen va det bara din lilla lägenhet @fronix !
Du får ordna upp kabeldragningen bara!
- L

Visa signatur

"Ost är svaret på det mesta här i livet."
- Sigmund Kristus Nietzche, eller något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NERDTUBED:

Tänkte först att "Fan jag känner igen det där stället..." sen va det bara din lilla lägenhet @fronix !
Du får ordna upp kabeldragningen bara!
- L

Näme! Ja visst är det min lilla lägenhet

Jo kabeldragningen ska fixas så fort jag orkar och funderat ut hur jag vill ha det men det funkar sålänge

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ