Det fetaste bilspelet atm??

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

https://www.youtube.com/watch?v=u0SoYTCtr4g

Att ett spel med så många år på nacken fortfarande kan se bra ut! Detta är väl en re-make och vet inte riktigt vilket år det kom ut men videon är i alla fall sedan 2011.

Det är nånting som gör att man fortfarande sugs in i spelet så otroligt mer än andra spel, och det trots att det bara äe 3? bilar och banor att välja på!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Det är nånting som gör att man fortfarande sugs in i spelet så otroligt mer än andra spel, och det trots att det bara äe 3? bilar och banor att välja på!

Skickades från m.sweclockers.com

http://store.steampowered.com/app/10400/
Verkar tyvärr inte gå att köpa eller missar jag något?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

http://store.steampowered.com/app/10400/
Verkar tyvärr inte gå att köpa eller missar jag något?

Konstigt, verkar vara en gammal artikel som ej har plockats bort. Det står stöd till Windows Vista och är upplagt 2007, tror tyvärr inte det finns nån modern kopia

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

nfs har knappt varit bra när det gäller simulering, endast Gran turismo och forza har varit de bästa.

nfs har bara varit bra på styling och trimning samt freeway.

Inte bara!
Need For speed Porsche unleashed vill jag bara nämna isåfall enligt mitt tycke så nära "simulator" de kom, och ärligt talat bättre simulator än många modernare spel, visst fanns det styling där, men de tidigare hade det inte alls, överhuvudtaget typ utöver att byta färg på bilen typ.

Var nog rätt okej ändå, även fast minnet glorifierar det lite, raka motsatsen till arkadspelen de presterat därefter.
https://youtu.be/dM6aalHvxn0?t=59s

Fan, man kanske skulle ta och installera, dra in lite texturpack, för några årsedan fanns det ett gäng glada tyskar att spela nätverk med och knöckla 911 plåt mot.
Nostalgin att spela Need For speed 2 över serialkabel.
---
Dirt2 var okej, Dirt3 värdelös, så jag hoppas när det väl blir dags att Dirt Rally presterar

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Konstigt, verkar vara en gammal artikel som ej har plockats bort. Det står stöd till Windows Vista och är upplagt 2007, tror tyvärr inte det finns nån modern kopia

Skickades från m.sweclockers.com

vad i helvete?! jag ägde detta spelet på steam innan man de finns inte kvar i min katalog? köpte det på nån rea 2011 tror de var steam summersale 2011.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Ja NFS Porsche var grymt! Bara det att det hade BLINKERS! Man kunde åka upp till T-korsningen i Normandie , sakta in långsamt, stanna, dra på blinkersen, titta höger o vänster och sen åka ut

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

carmageddon 2 carpocalypse now

Utan tvekan.

Permalänk
Skrivet av Roffe:

Gött då var denna diskussionen slut, och Need for Speed spel fortsätter att inte vara en "nästan-simulator" som det yttrats av okunniga människor och sen febrilt försökt försvarats från dig till exempel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

Gött då var denna diskussionen slut, och Need for Speed spel fortsätter att inte vara en "nästan-simulator" som det yttrats av okunniga människor och sen febrilt försökt försvarats från dig till exempel.

Haha!

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.