Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zem33:

Den högtalaren får du gratis med ett mobilabonemang
Så marknaden är översvämmad av dessa, bjud en 500:- på blocket istället så får du en ny i kartong.

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk

@Orchid: Nån som vet när rean startar inatt? Imorgon kväll?

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw

Permalänk
Medlem

@Johnnymann: Njae inte riktig sant, de va en LITEN period där dem verkligen var gratis. Dock står det väldigt ofta att dem är gratis men du får betala för dem i abonnemangskostnaden,

Permalänk
Medlem
Skrivet av azni:

@Johnnymann: Njae inte riktig sant, de va en LITEN period där dem verkligen var gratis. Dock står det väldigt ofta att dem är gratis men du får betala för dem i abonnemangskostnaden,

Poängen är att marknaden är översvämmad av dem

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Skrivet av Johnnymann:

Poängen är att marknaden är översvämmad av dem

Skickades från m.sweclockers.com

Är dom något att ha då?
Har dom spotifyconnect eller är det bara bluetooth som gäller?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Är dom något att ha då?
Har dom spotifyconnect eller är det bara bluetooth som gäller?

Av alla recensioner att dömma så verkar folk tycka att den är ett riktigt bra köp för 1500 och ett super pris för 1000 kr.
Enbart bluetooth på den versionen cdon säljer.
På blocket verkar annonserade priset ligga runt 2k.
Det verkar finnas bättre högtalare men som sagt inte för 1k, den jämförs ofta med JBL Extreme:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3195711 där billigaste är 2800 Kr.
D.v.s man får mycket högtalare för pengarna.

Antar att man får dra sin egen slutsats men Jag såg priset som tillräckligt givande för att plocka hem ett ex.
Men man ska nog inte se högtalaren som portabel med möjligheten att vara stationär. Snarare tvärtom.

Batteriet i ska tydligen hålla ~5 timmar. Men den är varken speciellt kompakt eller smidig att ha som bärbar högtalare (trots handtag).
Så se det mer som att den har möjlighet att spela ljud mellan punkt A och B.
Typ som att en gaming laptop knappt är bärbar utan snarare släpbar ;).
Jag såg den som en perfekt högtalare att ha på altanen och liknande :).

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Jag äger en köpt för 1490:- jag anväder min i badrummet, köket, utomhus, fest, när jag renoverar hus mm.
Bra tryck i den och har imponerat två polare så pass att även de har inhandlat varsin!

Skrivet av Jocke83:

Av alla recensioner att dömma så verkar folk tycka att den är ett riktigt bra köp för 1500 och ett super pris för 1000 kr.
Enbart bluetooth på den versionen cdon säljer.
På blocket verkar annonserade priset ligga runt 2k.
Det verkar finnas bättre högtalare men som sagt inte för 1k, den jämförs ofta med JBL Extreme:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3195711 där billigaste är 2800 Kr.
D.v.s man får mycket högtalare för pengarna.

Antar att man får dra sin egen slutsats men Jag såg priset som tillräckligt givande för att plocka hem ett ex.
Men man ska nog inte se högtalaren som portabel med möjligheten att vara stationär. Snarare tvärtom.

Batteriet i ska tydligen hålla ~5 timmar. Men den är varken speciellt kompakt eller smidig att ha som bärbar högtalare (trots handtag).
Så se det mer som att den har möjlighet att spela ljud mellan punkt A och B.
Typ som att en gaming laptop knappt är bärbar utan snarare släpbar ;).
Jag såg den som en perfekt högtalare att ha på altanen och liknande :).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocker:

Jag äger en köpt för 1490:- jag anväder min i badrummet, köket, utomhus, fest, när jag renoverar hus mm.
Bra tryck i den och har imponerat två polare så pass att även de har inhandlat varsin!

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har också erfarenhet av denna högtalare. Har lyssnat på den i butik, polare som har haft med sig den på fest och till jobbet mm. Kan bekräfta att den har mycket bra ljud för att bara en portabel BT högtalare och sin storlek.

Har varit lite sugen på att köpa den och har sett att den senaste året sådär ganska frekvent har varit på rea för 1300-1500kr. Så under tusenlappen är ett mycket bra pris.

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Medlem

Inte orkat kika igenom noga, men Cdon's rea var väl inget att hänga i granen direkt.

Intenso-disken har väl schysst pris.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kronwalled:

Inte orkat kika igenom noga, men Cdon's rea var väl inget att hänga i granen direkt.

Intenso-disken har väl schysst pris.

Rätt bra priser på spel iallafall. Dragon Age: Inquisition till Xbox One för 133kr är riktigt bra exempelvis, Blizzard-spelen för 99kr styck är väl sånt som också lär säljas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Rätt bra priser på spel iallafall. Dragon Age: Inquisition till Xbox One för 133kr är riktigt bra exempelvis, Blizzard-spelen för 99kr styck är väl sånt som också lär säljas.

Jo, tänkte att det kunde finnas nåt där, orkade bara inte kolla igenom noga. C&C bundle'n gick ju för 49kr vilket verkligen inte är illa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Inte orkat kika igenom noga, men Cdon's rea var väl inget att hänga i granen direkt.

Intenso-disken har väl schysst pris.

Fanns ju några fina bitar, kommer ju 4 nya deals varje dag till den 21a och det tar inte slut förän deras lager vara är slut eller tiden tagit slut så ingen egentlig stress om det inte kommer något super erbjudande som kan gå fort. Gäller ju bara att kolla cdon ~kl 10 varje dag..

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk

En sak som har stört mig med den här tråden är att man alltid måste bläddra längst bak istället för att bara klicka på bokmärket. Här är ett sätt att kringgå detta:

Bokmärk http://www.sweclockers.com/forum/trad/1144000-dagens-fynd-dis.... Det är dynamisk länk som alltid länkar till sista sidan. Du behöver nog ha ett borkmärke så kan du bara högerklicka den och lägga in länken ovan.

Säkert många av er som gör så här men jag irriterade mig över detta och satte mig ner och funderade i 30 sekunder.

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Medlem

@Conditioned:

Inne under "Följda trådar" så kan du ju även bara klicka på kuvertet tillhörande tråden du vill till, så kommer du automatiskt till det senaste inlägget du läste / första nya.

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Conditioned:

En sak som har stört mig med den här tråden är att man alltid måste bläddra längst bak istället för att bara klicka på bokmärket. Här är ett sätt att kringgå detta:

Bokmärk http://www.sweclockers.com/forum/trad/1144000-dagens-fynd-dis.... Det är dynamisk länk som alltid länkar till sista sidan. Du behöver nog ha ett borkmärke så kan du bara högerklicka den och lägga in länken ovan.

Säkert många av er som gör så här men jag irriterade mig över detta och satte mig ner och funderade i 30 sekunder.

Eller så använder man första olästa:
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1144000-dagens-fynd-dis...

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Skrivet av tomle:

Ännu bättre. Så ofta läser jag swecls forum :/

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Keeper of Traditions

Vart köper folk sina kablar idag? Är 159kr för 7.5m HDMI-kabel ett bra pris?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Kabelgiganten har bra utbud och priser. Annars är 159:- bra billigt på papperet utan att känna till kvaliteten på den kabeln.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

TT Core V1, i5 3570k, 16GB, XFX RX480 RS, OCZ TR150 240GB + WD Green 1TB, Seasonic 650W Gold

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Windows-95:

Även bra pris på HDMI-kablar.

7,5m

Anses detta som ett bra pris?

Finns på discatonce för 100-lappen med frakt.
http://www.discatonce.se/se/kablar-kabelsortering/hdmi-kabel/...

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SeF.Typh00n:

Anses detta som ett bra pris?

Finns på discatonce för 100-lappen med frakt.
http://www.discatonce.se/se/kablar-kabelsortering/hdmi-kabel/...

121kr med frakt. Förutom den något kortare längden antar jag att den är likvärdig den från CDON? 40kr är ju en trevlig besparning.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dunder:

121kr med frakt. Förutom den något kortare längden antar jag att den är likvärdig den från CDON? 40kr är ju en trevlig besparning.

Ja hoppsan, trodde den skickades som varubrev, men 7 meter HDMI-kabel tar nog lite mer plats

Det är den säkert, om inte bättre. Deltaco är kanske inte det bästa men Cdons verkar vara no-name.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Man kan köpa mycket bättre på gråa sidor här i Sverige, som t ex teknikproffset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Nya fynd idag på CDON (http://cdon.se/jubileum/).

Är du ute efter billiga minneskort rekommenderar jag ett besök - 70% på 16/32/64GB Sandisk.

Lite Dustin-anda på den där rean, 70% ptja cdon... 6kr billigare än närmsta konkurrent på PJ, snarare 3.5%.

Vissa bra hörlurar kunde man hitta till bra pris.

Permalänk
Skrivet av SeF.Typh00n:

Anses detta som ett bra pris?

Finns på discatonce för 100-lappen med frakt.
http://www.discatonce.se/se/kablar-kabelsortering/hdmi-kabel/...

Gratis frakt på Cdon för HDMI-kablar dock.

Men håller med om att det kan vara billigare på sidan du länkade.

Visa signatur

"Den som sätter skräck i andra är själv ständigt skräckslagen"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Windows-95:

Gratis frakt på Cdon för HDMI-kablar dock.

Men håller med om att det kan vara billigare på sidan du länkade.

Kan? Det är billigare

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

san disk minnena på cdon, klarar de en galaxy s7?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Philips Online Shop

Denna platsar inte i den vanliga tråden, ingen aning var jag ska
slänga upp den. Så här får det bli... Rätta mig gärna!

Följande kod ger dig 30% rabatt på kategorierna hushållsprodukter
och personvård i Philips Online Shop fram till den 30 april 2016.

Kampanjkod: buzzadorindex2016

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennisnp:

Denna platsar inte i den vanliga tråden, ingen aning var jag ska
slänga upp den. Så här får det bli... Rätta mig gärna!

Följande kod ger dig 30% rabatt på kategorierna hushållsprodukter
och personvård i Philips Online Shop fram till den 30 april 2016.

Kampanjkod: buzzadorindex2016

Finns 3 produkter jag hatar att köpa...
1. Hygien produkter
2. Högtalare
3. TV
Alla 3 av exakt samma anledning - det är ett helvete att jämföra dom mot varandra.

Helt annan sak att köpa it produkter som systematiskt testas och jämförs med varandra i logiska system och listor.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennisnp:

Denna platsar inte i den vanliga tråden, ingen aning var jag ska
slänga upp den. Så här får det bli... Rätta mig gärna!

Följande kod ger dig 30% rabatt på kategorierna hushållsprodukter
och personvård i Philips Online Shop fram till den 30 april 2016.

Kampanjkod: buzzadorindex2016

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1149235-ge-bort-rabattk...