Permalänk
Medlem

trådlöst nätverk

Hejsan, ett par år sedan jag var inne här. Men nu till frågan. tänkte skaffa mig trådlöst internet hem, vad är det jag ska köpa? Räcker det med ett trådlöst router, nytt nätverkskort?? Helt värdelös på sånt här Länka lite grejjer, får kosta vad det kostar. tack på frhand.

Visa signatur

Min Dator: Q9550 Radeon HD 4870x2 Noctua NH-U12P Crosair Dominator 4gb Crosair 650W , Raptor 150 gb Gigabyte GA-EP45-DS4

Permalänk
Medlem

Det beror vad du ska använda det till. Vad har du för uppkoppling? Vad är det du ska ha kopplat till det trådlösa? Mobil, tv, dator?

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz CL16 | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Varmillo MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk
Medlem

har 100/100 mbit bahnhof. bara mobilen och en annan dator

Visa signatur

Min Dator: Q9550 Radeon HD 4870x2 Noctua NH-U12P Crosair Dominator 4gb Crosair 650W , Raptor 150 gb Gigabyte GA-EP45-DS4

Permalänk
Medlem

@zoku:

www.fixanatet.se här hittar du allt du undrar över.

Permalänk
Hedersmedlem

@zoku *Bumpinlägg raderade*

Observera att vi ej tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Den här gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Citat:

§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av zoku:
Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...