De_Cache och De_Inferno "Svenska" Callouts

Permalänk
Medlem

De_Cache och De_Inferno "Svenska" Callouts

Vad brukar ni säga till dessa delar av mapsen? Jag vet att många har olika namna på platser i spelet, men det kvittar!

Har numrerat så det är bara att skriva liksom:

1 - CT Spawn
2 - T Spawn

Och så vidare...

De_Cache:

De_Inferno:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viradise:

Vad brukar ni säga till dessa delar av mapsen? Jag vet att många har olika namna på platser i spelet, men det kvittar!

Har numrerat så det är bara att skriva liksom:

Hehe vi kör med de "officiella" calloutsen när vi spelar, lättast att följa standard. Men någon jag spontant kommer på som avviker är nummer 10 på Cache som vi kallar böghörnan i vårat community

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

Vi använder oftast de engelska uttrycken, men ibland blir det typ "cp-hörnan" och sånt när man inte vet vad det heter

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk

Cache:
1: ct-länk
2: träd/low
3: toxic
4: galler
5: -- (oftast t-spawn bara )
6: soprum
7: garage
8: under boost
9: -- (har inget)
10: quad
11: highway
12: Du har inte gjort något för BOOST, dvs uppe på taket dit T boostar folk från #8.
13: Stället där folk hoppar ner i hörnet nedanför boost(där röret finns), det kallar vi för dropp.

Inferno är vi för störda på sen 1.6 tiden.. Jag orkar inte ens börja förklara tomat(korta) och blöja(på långa)..

Permalänk
Medlem

Cache:
1: CT
2: Lower/Låga
3: B-Main
4: Toxic
5: T-spawn
6: -
7: Mid-Main/Garage
8: -
9: -
10: Quad/NBK
11: Short/Korta/Highway

Inferno:
1: -
2: Street
3: Mid/Short
4: Short/Truck
5: Long/Långa
6: Arch
7: Truck/CT
8: -

Visa signatur

NCase M1 v6 | Intel Core i9 9900K | ASRock Z390 Phantom Gaming ITX | Corsair VENGEANCE LPX 32GB 3200MHz | ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX | Corsair Force MP510 SSD 960GB | 2x Samsung 860 EVO 500GB | Corsair SF750 | LG 34GK950G | Acer XB271HU |

Permalänk
Medlem
Skrivet av milky81:
Skrivet av moonblase:
Skrivet av vaporoaroar:
Skrivet av Qsrtd:

Tack för hjälpen!