Permalänk
Medlem

Hej igen!
Skulle lägga en preoder på http://cdon.se/hemelektronik/asus_pg348q_preorder/ eftersom det var 1 tusen kronor billigare hos er. Jag klickade hem en trodde jag men det gick inte med 14 dagars faktura med https://www.qliro.com/sv/. Gick in i chatten fick inget svar varför det inte gick? och han sa vi får la den när dom andra får den. Han visste alltså inte det heller!
Aja RINGDE till inet och bad dom sänka den 1000kr dom gjorde det snabbt och smidigt. Hoppas du läser och svarar.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av iben301:

Hej igen!
Skulle lägga en preoder på http://cdon.se/hemelektronik/asus_pg348q_preorder/ eftersom det var 1 tusen kronor billigare hos er. Jag klickade hem en trodde jag men det gick inte med 14 dagars faktura med https://www.qliro.com/sv/. Gick in i chatten fick inget svar varför det inte gick? och han sa vi får la den när dom andra får den. Han visste alltså inte det heller!
Aja RINGDE till inet och bad dom sänka den 1000kr dom gjorde det snabbt och smidigt. Hoppas du läser och svarar.

Låter väldigt märkligt. Det är klart att det ska gå att köpa skärmen med 14 dagars faktura. Fick du något felmeddelande? Kan du återkomma med ditt kundnummer I PM så ska vi kika på vad som gått snett både med fakturahanteringen och din konversation i chatten med kundservice.

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Låter väldigt märkligt. Det är klart att det ska gå att köpa skärmen med 14 dagars faktura. Fick du något felmeddelande? Kan du återkomma med ditt kundnummer I PM så ska vi kika på vad som gått snett både med fakturahanteringen och din konversation i chatten med kundservice.

Vänligen,
CDON.COM

Jag valde det själv men gick inte. Han hette Mattias har stängt ner fönstret.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@cdon.com
Beställde och hämtade igår ut ett gtx 970 med game included, rise of the tomb raider.

Är dock ingen kod med och det funkar inte med kortets serienummer heller.

Trist.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Boss302:

@cdon.com
Beställde och hämtade igår ut ett gtx 970 med game included, rise of the tomb raider.

Är dock ingen kod med och det funkar inte med kortets serienummer heller.

Trist.

För mig ser det ut som en vanligt kundsupportärende som du löser genom att kontakta deras support, mail eller chatt. Saknas produkter i leveransen så kommer CDON skicka ut det som fattas alternativt får du returnera kortet och få pengarna tillbaka om koderna är slut, men de glömt ändra produkttexten.

Denna tråden är ingen ersättning för CDONs ordinarie support, utan enskilda ärenden av allmän natur, som ditt, ska tas direkt med CDON.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

För mig ser det ut som en vanligt kundsupportärende som du löser genom att kontakta deras support, mail eller chatt. Saknas produkter i leveransen så kommer CDON skicka ut det som fattas alternativt får du returnera kortet och få pengarna tillbaka om koderna är slut, men de glömt ändra produkttexten.

Denna tråden är ingen ersättning för CDONs ordinarie support, utan enskilda ärenden av allmän natur, som ditt, ska tas direkt med CDON.

Japp tackar.

Permalänk

Efter att ha skrivit både här och på prisjakt om hur värdelösa Cdon är som inte kan genomföra ett helt vanligt returärende i rimlig tid blev jag kontaktad av en person från Cdon som nu har löst det hela. Det tog "bara" en månad för Cdon att genomföra returen. Frågan är hur lång tid det hade tagit om jag inte skrivit mina inlägg?

Visserligen kan man tycka att det är ett i-landsproblem att behöva vänta på sina pengar, men det är ändå fascinerande hur saker och ting verkar vara så knas hos Cdon just nu. Även om alla som jobbar på deras kundtjänst inte är världens smartaste så lär det vara ett strukturellt problem på företaget det handlar om, där stackarna på kundtjänst får täcka upp och ta skit för en massa brister som de egentligen inte är ansvariga för. Slutsatsen kan dock bara bli en enda - och det är att hålla sig borta från Cdon. Kanske inte för alltid men för ett bra tag framåt i tiden.

Permalänk
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Boss302:

@cdon.com
Beställde och hämtade igår ut ett gtx 970 med game included, rise of the tomb raider.

Är dock ingen kod med och det funkar inte med kortets serienummer heller.

Trist.

Koden skickas ut via mail inom en vecka från köp. Återkom om du inte fått koden inom den perioden.
http://cdon.se/hemelektronik/nvidia_tomb_raider/

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Koden skickas ut via mail inom en vecka från köp. Återkom om du inte fått koden inom den perioden.
http://cdon.se/hemelektronik/nvidia_tomb_raider/

Vänligen,
CDON.COM

Tackar o bockar!

Ett förslag vore att nämna det på t.ex kvitto eller liknande för att undvika missförstånd.
Fick iaf koden idag.

Permalänk
Cdon.com

Även om det kan anses vara ett i-landsproblem ska det självklart inte ta så pass lång tid och du ska inte behöva gå sådana omvägar för att få hjälp. Vi hoppas inom kort ha återgått till bättre hantering både när det kommer till kundtjänst och själva returförloppet hos lagret.

Skrivet av Baradet Funkar:

Efter att ha skrivit både här och på prisjakt om hur värdelösa Cdon är som inte kan genomföra ett helt vanligt returärende i rimlig tid blev jag kontaktad av en person från Cdon som nu har löst det hela. Det tog "bara" en månad för Cdon att genomföra returen. Frågan är hur lång tid det hade tagit om jag inte skrivit mina inlägg?

Visserligen kan man tycka att det är ett i-landsproblem att behöva vänta på sina pengar, men det är ändå fascinerande hur saker och ting verkar vara så knas hos Cdon just nu. Även om alla som jobbar på deras kundtjänst inte är världens smartaste så lär det vara ett strukturellt problem på företaget det handlar om, där stackarna på kundtjänst får täcka upp och ta skit för en massa brister som de egentligen inte är ansvariga för. Slutsatsen kan dock bara bli en enda - och det är att hålla sig borta från Cdon. Kanske inte för alltid men för ett bra tag framåt i tiden.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Leveranser verkar gå väldigt fort för tillfället. 3/4 beställningar skickade inom en arbetsdag. En har fastnat trots tidigare beställningsdatum men är bara 2 arbetsdagar gammal än så länge ändå. Den enda oro som direkt börjar gnaga när varor av samma typ inte skickas kronologiskt efter orderdatum är att de inte hittas på lagret och man blir utan sitt fynd. Det hände ett antal gånger förra året, men jag håller tummarna att CDON startat året med en rivstart för då är det riktigt kul att handla hos er!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Leveranser verkar gå väldigt fort för tillfället. 3/4 beställningar skickade inom en arbetsdag. En har fastnat trots tidigare beställningsdatum men är bara 2 arbetsdagar gammal än så länge ändå. Den enda oro som direkt börjar gnaga när varor av samma typ inte skickas kronologiskt efter orderdatum är att de inte hittas på lagret och man blir utan sitt fynd. Det hände ett antal gånger förra året, men jag håller tummarna att CDON startat året med en rivstart för då är det riktigt kul att handla hos er!

Kan bara hålla med, har gått väldigt snabbt på sistone. En återförsäljare som CDON behövs för att pressa priserna på den svenska elektronikmarknaden, för fler och fler företag börjar slå ihop sig, så snart kommer det inte finnas någon konkurrens kvar!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Hej.
Hur gör man för att få en ordentlig kontakt med er kundtjänst? Jag väntar på en leverans som har försvunnit på posten. När jag spårar paketet har det ankommit en postterminal, sen inget mer på över två veckor. Jag har själv varit i kontakt med posten som startat ett ärende och hunnit lägga ner det. De bedömer alltså paketet som förlorat.
Jag har försökt i chatten och mailat er flera gånger, och varje gång har jag fått svar från olika personer, tre gånger har de spårat ett paket från en annan beställning och sagt att jag hämtat ut paketet, trots att jag skrivit postens kolli-id i meddelandet.
Jag behöver prata med någon för att vara säker på att kundsupportmedarbetaren förstår!

Hur ska jag göra?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

6/6 beställningar skickade inom 2 arbetsdagar, 5 inom 1, och 5 har jag redan fått. Har 2 kvar varav en inte skickat än (beställt i går em) och den andra beställdes vid lunch igår och skickades samma dag. Något måste ha hänt inom organisationen, och verkligen till det bättre! Förra året var inte alls lika stabilt.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Håller med tidigare som skrivit här att det verkar ha blivit snabbare leveranser. Blev förvånad då jag fick besked att min order på en produkt som har releasedatum 8.2.2016 hade skickats redan igår.

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Cdon.com

Kul att höra att du som kund också känner att vi åter är på banan igen! Vi har haft ett par tuffa månader men vi har lärt oss av våra misstag och kämpar vidare i rätt riktning. Vi är evigt tacksamma för alla kunder som följt med oss trots allt strul!

Skrivet av MultiMan:

Leveranser verkar gå väldigt fort för tillfället. 3/4 beställningar skickade inom en arbetsdag. En har fastnat trots tidigare beställningsdatum men är bara 2 arbetsdagar gammal än så länge ändå. Den enda oro som direkt börjar gnaga när varor av samma typ inte skickas kronologiskt efter orderdatum är att de inte hittas på lagret och man blir utan sitt fynd. Det hände ett antal gånger förra året, men jag håller tummarna att CDON startat året med en rivstart för då är det riktigt kul att handla hos er!

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

Jag skickar dig ett PM så hoppas jag vi ska kunna lösa det!

Skrivet av oTobbe:

Hej.
Hur gör man för att få en ordentlig kontakt med er kundtjänst? Jag väntar på en leverans som har försvunnit på posten. När jag spårar paketet har det ankommit en postterminal, sen inget mer på över två veckor. Jag har själv varit i kontakt med posten som startat ett ärende och hunnit lägga ner det. De bedömer alltså paketet som förlorat.
Jag har försökt i chatten och mailat er flera gånger, och varje gång har jag fått svar från olika personer, tre gånger har de spårat ett paket från en annan beställning och sagt att jag hämtat ut paketet, trots att jag skrivit postens kolli-id i meddelandet.
Jag behöver prata med någon för att vara säker på att kundsupportmedarbetaren förstår!

Hur ska jag göra?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skärpning nu!!!
Nu börjar jag bli trött på er kundservice som inte svarar på mina mail och hela tiden säger åt mig att de ska prata med returavdelningen som inte verkar svara på deras frågor.

Jag försöker returnera en vara. Jag returnerade varan med spårbart paket den 11/1 och den hämtades inte ut av er fast jag flera gånger mailade och undrade varför. Jag fick till svars att de pratade med returavdelningen varför det låg kvar. Tiden gick och till slut så skickades paketet tillbaks till mig.
Jag bad er kundservice att snabbt få hjälp hur vi ska gå vidare och eftersom jag via chatt med er på nätet blivit lovad att ni kommer stå för portot om paketet mot förmodan skulle skickas tillbaks trodde jag att jag skulle få hjälp direkt. Vid upprepade tillfällen har jag bara blivit ombedd att vänta för att de ska prata med returavdelningen. Jag har även bett om att få direktkontakt med någon på returavdelningen men inget svar från er.
Nu börjar det bli lite humoristiskt tycker jag. Vad är det som är så svårt? Jag har fram tills nu varit nöjd kund men mitt tålamod har gränser!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Scotzh:

Skärpning nu!!!
Nu börjar jag bli trött på er kundservice som inte svarar på mina mail och hela tiden säger åt mig att de ska prata med returavdelningen som inte verkar svara på deras frågor.

Jag försöker returnera en vara. Jag returnerade varan med spårbart paket den 11/1 och den hämtades inte ut av er fast jag flera gånger mailade och undrade varför. Jag fick till svars att de pratade med returavdelningen varför det låg kvar. Tiden gick och till slut så skickades paketet tillbaks till mig.

"Hämtades inte ut"?
Det låter som om att du skickade det med PostPaket (MyPack) eller annan "privattjänst", och inte som företagspaket, för då skulle leveransen körts ut till företaget, inte hamna på ett postombud.

Men jag håller med om att CDON´s kundservice nu för tiden är väldigt dålig, långa svarstider, lite "hej kom och hjälp mig" svar, allt ska skickas vidare och "vi återkommer", de på kundservice kan inte ringa direkt till andra avdelningen och få svar, utan det hela ska läggas in i deras interna system för att de på andra avdelningen ska ta tag i det, efter någon vecka eller veckor.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Ja, i mitt mail från kundtjänst stod det endast "Gör så att ni frankerar med den adressen vi har skickat till er" och inget om något företagspaket. Jag bifogade referensnumret till paketet. Oavsett om jag gjorde fel så kan det inte vara så svårt att får hjälp så det blir rätt.

Nu i morse fick jag en retursedel så nu får vi hålla tummarna att det går smidigt och fort.

Permalänk
Cdon.com

Beklagar att det blivit sådana problem med returen! Beroende på vilket lager ordern ska skickas i retur till kan det ibland gå bra att skicka som vanligt postpaket. Om returen behöver skickas som företagspaket står detta alltid med i returinstruktionerna du får från oss, annars går det bra att skicka med annan posttjänst. Jag har märkt av att det varit en del problem senaste veckan med att paket inte hämtats upp som de ska och därmed gått i retur - vi har då löst dessa ärenden med att skicka ut en förbetald retursedel. Vi ber om ursäkt för merjobbet detta orsakat dig som kund! Hoppas att returen nu inkommer och registreras snabbt och smidigt.

Skrivet av Scotzh:

Ja, i mitt mail från kundtjänst stod det endast "Gör så att ni frankerar med den adressen vi har skickat till er" och inget om något företagspaket. Jag bifogade referensnumret till paketet. Oavsett om jag gjorde fel så kan det inte vara så svårt att får hjälp så det blir rätt.

Nu i morse fick jag en retursedel så nu får vi hålla tummarna att det går smidigt och fort.

Visa signatur
Permalänk

Måste ge lite beröm till lekmer.se, för när CDON nu i 1½ månad totalt struntat i att skicka returfraktsedel på en trasig leksak som levererades innan jul och trots att lekmer.se vill att all kommunikation skall gå via cdon när varan är köpt hos dom så gav även lekmer upp och hanterar ärendet direkt mellan mig och dom.

Synd bara att detta beröm inte kan delas ut till cdon som jag har varit i kontakt med typ 20 gånger utan att de ens har återkommit som de lovat med information. Helt bedrövligt.

Permalänk
Cdon.com

Beklagar att du blev tvingad att gå denna omväg för att få ärendet löst. Tyvärr har vi haft lite problem med rutinerna för hur ärenden ska hanteras när det kommer till samarbetspartners, men vi har nu flertalet lösningar på g för att förbättra detta så att du som kund inte ska hamna i en sådan här situation.

Skrivet av babbelfisk:

Måste ge lite beröm till lekmer.se, för när CDON nu i 1½ månad totalt struntat i att skicka returfraktsedel på en trasig leksak som levererades innan jul och trots att lekmer.se vill att all kommunikation skall gå via cdon när varan är köpt hos dom så gav även lekmer upp och hanterar ärendet direkt mellan mig och dom.

Synd bara att detta beröm inte kan delas ut till cdon som jag har varit i kontakt med typ 20 gånger utan att de ens har återkommit som de lovat med information. Helt bedrövligt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställ verkligen ingenting från CDON.com dessa tider.
9 December beställde jag mina produkter, har postat på Facebook, chattat med dem på hemsidan, mailat ett flertal gånger. Tyvärr, så verkar mina pengar förlorade. Underlag finns under.

https://www.facebook.com/cdon.com/posts/1124996600851318

Visa signatur

Hello. x99

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Stefan94:

Beställ verkligen ingenting från CDON.com dessa tider.
9 December beställde jag mina produkter, har postat på Facebook, chattat med dem på hemsidan, mailat ett flertal gånger. Tyvärr, så verkar mina pengar förlorade. Underlag finns under.

https://www.facebook.com/cdon.com/posts/1124996600851318

Har du ett ärende av allmänintresse att berätta om, gör det här såklart och hänvisa inte till FB.

Jag har lagt 10 ordrar sedan årskiftet, samtliga har sänts iväg 0-2 dagar efter orderdag och de flesta har legat i brevlådan två dagar efter beställning. Bara för att du har haft ett svårt problem innan årsskiftet där CDON erkänt sina tillkortakommanden, finns det i dagsläget ingen anledning att generellt avråda någon att handla av CDON om det handlar om leveranssäkerhet.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Har du ett ärende av allmänintresse att berätta om, gör det här såklart och hänvisa inte till FB.

Jag har lagt 10 ordrar sedan årskiftet, samtliga har sänts iväg 0-2 dagar efter orderdag och de flesta har legat i brevlådan två dagar efter beställning. Bara för att du har haft ett svårt problem innan årsskiftet där CDON erkänt sina tillkortakommanden, finns det i dagsläget ingen anledning att generellt avråda någon att handla av CDON om det handlar om leveranssäkerhet.

Läser man tråden så ser man att det är väldigt många som stött på problem på senaste tiden så jag tycker helt klart att man gör rätt i att inte välja CDON i dagsläget.
Och man blir ju inte mer sugen när man ser hur han blev bemött på FB, eller snarare bristen av det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Bara för att du har haft ett svårt problem innan årsskiftet där CDON erkänt sina tillkortakommanden, finns det i dagsläget ingen anledning att generellt avråda någon att handla av CDON om det handlar om leveranssäkerhet.

Att CDON har erkänt sina brister är inte direkt någon vidare tröst för de kunder som väntat i flera månader (ja, MÅNADER) på sina produkter och som dessutom konstant ignoreras av deras kundtjänst. Personligen tycker jag inte att det är mer än rätt att uppmana till en bojkott när man behandlas på detta vis och det skadade förtroendet kommer att ta LÅNG tid att reparera.

Det är så klart bra om du har haft positiva erfarenheter av CDON de senaste veckorna (!) men du kan inte förneka att de gått ner sig rejält och det verkar inte vara många rätt längre varken hos kundtjänsten eller gods-/returhanteringen. Det skulle vara kul att höra från @CDON.COM vilka konkreta förändringar de gjort för att åtgärda de brister som tagits upp i den här tråden istället för det klassiska 'vi har brustit i våra rutiner och det är naturligtvis oacceptabelt blablabla'.

Jag kommer aldrig mer att handla hos CDON men jag är faktiskt inte här bara för att snacka skit om dem, däremot tycker jag att det är fel av dig att påstå att allt skulle vara i sin ordning när tiotusentals kunder väldigt nyligen drabbats på flera olika sätt p.g.a. CDONs inkompetens och du själv haft tur med ett fåtal beställningar. Det talades tidigare om att problemen med bl.a. leveranstiderna berodde på att hanteringen övertagits av PostNord men det ger ju ingen förklaring till varför de varit så totalt urusla på att hantera sin kommunikation gentemot kunderna - har även den delen outsourcats? CDON verkar aldrig ha hört talas om begreppet damage control utan väljer istället att stoppa huvudet i sanden och jag skulle bli förvånad om de faktiskt tog sig tid att besvara detta inlägg.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ågren:

Att CDON har erkänt sina brister är inte direkt någon vidare tröst för de kunder som väntat i flera månader (ja, MÅNADER) på sina produkter och som dessutom konstant ignoreras av deras kundtjänst. Personligen tycker jag inte att det är mer än rätt att uppmana till en bojkott när man behandlas på detta vis och det skadade förtroendet kommer att ta LÅNG tid att reparera.

Det är så klart bra om du har haft positiva erfarenheter av CDON de senaste veckorna (!) men du kan inte förneka att de gått ner sig rejält och det verkar inte vara många rätt längre varken hos kundtjänsten eller gods-/returhanteringen. Det skulle vara kul att höra från @CDON.COM vilka konkreta förändringar de gjort för att åtgärda de brister som tagits upp i den här tråden istället för det klassiska 'vi har brustit i våra rutiner och det är naturligtvis oacceptabelt blablabla'.

Jag kommer aldrig mer att handla hos CDON men jag är faktiskt inte här bara för att snacka skit om dem, däremot tycker jag att det är fel av dig att påstå att allt skulle vara i sin ordning när tiotusentals kunder väldigt nyligen drabbats på flera olika sätt p.g.a. CDONs inkompetens och du själv haft tur med ett fåtal beställningar. Det talades tidigare om att problemen med bl.a. leveranstiderna berodde på att hanteringen övertagits av PostNord men det ger ju ingen förklaring till varför de varit så totalt urusla på att hantera sin kommunikation gentemot kunderna - har även den delen outsourcats? CDON verkar aldrig ha hört talas om begreppet damage control utan väljer istället att stoppa huvudet i sanden och jag skulle bli förvånad om de faktiskt tog sig tid att besvara detta inlägg.

CDON har ju beklagat sig i flera år. Ingen förbättring har skett.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem

Och sedan att det inte går direkt bra för Cdon rent ekonomiskt, med ett 60-tal(?) anställda som fått sparken gör då inte mig mer sugen på att handla där, i värsta fall sitter man där med en trasig produkt och återförsäljaren har gått i konkurs. Sen får man ju inte glömma att det är lite utav ett lotteri med Cdon om man får en demovara eller inte.

Jag ser ingen som helst anledning att handla av Cdon för tillfället och skulle inte råda någon att göra det heller just nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden