Gubbar och tanter med PS4.

Permalänk
Medlem

PSN: trickeh
Ålder: 31
Spelar: Just nu, inte så mycket när The Crew kommit ut, men äger GTA V, Destiny, Killzone 4(?), Last of Us, DRIVECLUB.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

PSN: black_pb99
Ålder: 38
Spelar: BF4, drog igång en "platoon", Old Guys Rule, för att det är ju roligare att lira ihop med folk, så skrik till för lite skjutande.

Old Guys Rule, OGR
http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/1198894390...

Permalänk
Skrivet av black_pb:

PSN: black_pb99
Ålder: 38
Spelar: BF4, drog igång en "platoon", Old Guys Rule, för att det är ju roligare att lira ihop med folk, så skrik till för lite skjutande.

Old Guys Rule, OGR
http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/1198894390...

Tjena,

Hänger gärna på i Old Guys Rule, är ju ändå 39!

PSN: Greenfin75

Permalänk
Medlem

Klart du ska, bara joina på battlelog och lägg till som vän där och på psn

Permalänk

FAR CRY 4

Någon som har en kyrats nycklel till far cry 4 (ps4) skulle vara asnajjs

Permalänk

M:36
psn: Mr_Pentagram

Gta V
Destiny
Spelunky

Visa signatur

GAMINGRIGG: I7 6700K@4,4Ghz. 32GB DDR4. EVGA GTX 1080 TI FTW3 ACX.
SERVER: Core I5 3500K 6x 2Tb WD Caviar Green.
NAS: DS1813+ 5x 4TB Wd Red.
HTPC/VR: i5-7500. 8GB DDR4. EVGA GTX 1080 FTW ACX.

Permalänk
Medlem

PSN: szajda
Ålder: 36
Enheter:Xbox 360 samt Ps 3 & Ps 4
Spelar Uncharted 3 i väntan på 4 och God of War - Ascension (klar nu) och inväntar God of War samt - Resident Evil & Castlevania.

Visa signatur

AMD Ryzen 3950X, G.SKill Trident Z Neo 128GB / 3600MHz C16
Gigabyte X570 AORUS MASTER
Gigabyte AORUS M.2 NVMe Gen4 SSD / 1TB
Samsung 970 EVO Plus series SSD 2TB M.2, Samsung SSD 860 QVO 4TB
Operativsystem är - OpenSuse Thumbelweed Linux!!!

Permalänk

Äldst med 53. Hur fan gick det till? Muckade nyss från lumpen känns det som. Tonneback på PSN. Battlefield 4, Far Cry 4, Destiny mm

Permalänk
Avstängd

Hallå. Jag har passerat 40-strecket och sitter med ett PS4. Har varit med från Spectrum och Vic64-tiden så det här med spel är nästan som religion för mig. Avverkat såväl Spectrum, Vic64/128, Atari, Amiga och fan och hans moster. Har tröttnat på att lira på datorn då jag är less på att hela tiden investera i bättre prylar. Då är det mer "soft" att förlita sig på en konsul som håller åtminstone några år.

Visa signatur

Våga fråga!

Permalänk
Medlem

Spelar mycket GTA V online nu, så om nån vill haka är det bara hojta till på PSN.

Permalänk

Är 28 bast och har en PS4 med följande spel:
Destiny
Plants vs Zombies: Garden Warfare
Grand Theft Auto V (Köpte det precis så jag hittar gärna folk att lira online med).

PM:a ditt PSN-nick så lirar vi! Mic är en fördel

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk

29 År, Kör följande spel just nu.

NICK: TossiToker

Destiny
COD Advanced warfare
NHL 15
Far Cry 4
Plant vs Zombie

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk

Tjena

Underbart att se alla gubbar som spelar. Jag är själv 37 år i år med två små kottar som inte börjat spela än. Jag spelar oftast från 21:00 och ett par tre timmar framåt på kvällarna.
Dock spelar jag bara på Xbox 360 än så länge. Men det blir en Xbone eller PS4 vad det lider.
När jag spelar själv så är det icke japanska rollspel som gäller. Sitter just nu med Skyrim Dragonborn och är helt beroende. Jag har spelat TES sen Daggerfall och alla spelen har tagit mig med storm.
Online så dingade jag just rank 100 på BF4 och har drösvis med timmar på CoD-spelen.
Så om nån av er fortfarande har kvar sin Xbox360 så adda Chrilletuff

Visa signatur

(Don't) Pay attention to the parenthesis.

Permalänk
Medlem

PSN: junaboii
Ålder: 30
Spelar: BF4 premium, GTA V, The Golf Club m.m.

Spelar någon timme på kvällen när fru+barn lagt sig

Permalänk
Medlem

30 plussade här!
äger inte ps4 men åker ofta till en kompis som är 40 plussare som äger alla playstations och spelar hela söndagar och på veckodagarna på kvällarna någon gång då och då.
hemma lirar jag ps1 enbart fr sony.

Permalänk
Medlem

Tja

Jag är inte nån gubbe ( 28 år ) men har 3 ungar så spelar inte så mycket som jag vill kunna. Med adda mig vore kul att ha nån/några att spela med ibland. Jag har bf4 samt the last of us och ska införskaffa gta i slutet av månaden.
Jag heter waco2005 på psn

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: MSI z390 godlike |CPU: Intel Core i9-9900K 5.1GHZ|GPU: MSI RTX 2080Ti Lightning Z |RAM:g.skill 32gb ddr4 trident z rgb 4000mhz|HDD:Corsair Force MP510 480GB|asus rog strix helios gx601|PSU: Corsair HX1000i|CPU-Kylare:Alphacool Eisbaer Aurora 420mm|Monitor:asus xg438q

Permalänk
Medlem

Psn: daxanka
Ålder 45år
Ps4
Spelar NHL 15, GTA V, Driveclub

Spelat sen tidigt -80tal. Vic20. C64.Amiga500 o.s.v.....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 750 2,66GHz@3,67GHz Socket 1156 8Gb Corsair XM3 1600Mhz @1750Mhz Gigabyte GeForce GTX 570 Gigabyte GA-P55A-UD3 Corsair TX 750W PSU 2,5TB HDD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Suxeeder:

Tjena!

Jag är snart 40 och tänkte höra om det finns några andra gubbar/tanter i vårt lilla land som har köpt PS4. Tyvärr så har jag inte så många kompisar som delar mitt intresse för spel så min kompislista är rätt tom. Vore roligt att hitta några väldigt casual gamers att spela ex. BF4 med. Jag är inte jättebra, men inte jättedålig heller. Vore bara kul att hitta några likasinnade.

Jag menar inte att jag har något emot att lira med yngre förmågor, men det kan vara svårt att hålla uppe tempot ibland.

Vad tror ni? Finns ni där ute, tanter och farbröder?

/S

EDIT:
Här är listan på nicks, jag uppdaterar så fort det dimper ner nya:

suxeeder
MasLegio
Fredag
olotob
Exculpo_
daswede
Kofotsjanne
Nickar Dunder__
MelleQ
Tenechan
emsee78
oakface
Rettan
Tommy_TS
ReGGaeBAWS
unehed
Jolly-Pumper
Tisse83
ArmedDarklord
Liljagare

Ähh..det är kul oavsett ålder
Jag är 33 och lirar BF4 2-3h varje dag, minst !
Mina kompisar spelar LOL och WOW, men det är skitsamma, spelar hellre med okända

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tonneback:

Äldst med 53. Hur fan gick det till? Muckade nyss från lumpen känns det som. Tonneback på PSN. Battlefield 4, Far Cry 4, Destiny mm

RESPEKT
Vem säger att man måste vara 15 och halvblöt bakom örat för att älska BF4?

Permalänk
Medlem

Är 20 spelar inte lika ofta längre då jag jobbar väldigt mycket, men bara att adda mig om ni känner för att lira
Har: The Last Of US, BF4, BF Hardline, GTA 5, Driveclub, Destiny (spelat 20 min sedan jag köpte det när det släpptes), The Crew, Dying Light. Ska ha något till men kommer inte på nu.

Aja som sagt bara att adda om ni känner för att lira
PSN: Arziki

Permalänk

36.
Psn: johnnyleijon
Har ett gäng spel. Just nu mycket D3 som spelas.
Även lite Destiny, Borderlands handsome, BF4, GTA V med mera.
Gjort pc copy på ESO så blir det vid släpp. Skriv gärna swec vid add.
Puss!

Permalänk
Medlem

Gubbar och tanter med ps4

Jag är snart 40 och lirar gärna ibland med äldre spelare. Mitt psn är purezed.

Permalänk

45 år fyllda, samma PSN som mitt användarnamn här, har ganska nyligt uppgraderat från PS3 till PS4 (spelutbudet började kännas tillräckligt). Har hittils mest spelat Diablo 3 och är väl inte den som spelar skitmycket online men lägg gärna till mig då det är roligt med likasinnade vänner på PSN.

Spelar med tanke på barnen oftast efter 22:00 och någon timme framåt (eller flera timmar framåt på helgerna)

Kanske ska tillägga att jag är mycket för att jaga trophies så om någon är sugen på hjälp i något MP spel med trophies (helst co-op) är jag troligen också sugen.

Mitt första TV spel var för övrigt ett "Channel F":

http://www.giantbomb.com/channel-f/3045-66/

Permalänk
Medlem

32år
dorksol på psn

Destiny-nisse ibland, dock mest witcher nu.

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

38 år ung med reflexer som en 70 åring. 😯
PSN: BooliBoo

Visa signatur

Här sitter jag och känner in rummet och spelar dataspel.

Permalänk
Medlem

Spelar mest CoD men är öppen för det mesta

PSN id: mat1970te

Permalänk
Medlem

Lyfter denna.

35år spelar mestadels The division men även lite annat. Är det nån som vill lira och snacka lite skit så lägg till på psn. Heter klantbo där också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag hoppas man får vara med denna kategorin.

Jag är 25 år gammal och har inte så jätte många att spela med då mina vänner inte har samma intresse för konsoll.

Jag spelar allt från:

Overwatch
Sniper Elite: Zombies
Dark Souls 3
Bloodborne

Och många fler.

Adda gärna HaxJaxs

Permalänk

Grymt att även vi äldre e med.
Är 39 och spelar både pc o ps4.
Lite blandat i spel väg. Bf4 men gärna open world coop.

Väntar på no man's sky nu och hoppas det inte är över hajpat.

Permalänk
Medlem

Har startat en community på PSN som heter "Gubbar och Tanter" nu. Gå gärna med där..