Trådlöst tangentbord+mus, Räckvidd på 4+ meter, finns det?

Permalänk
Medlem

Trådlöst tangentbord+mus, Räckvidd på 4+ meter, finns det?

Är det någon som kan rekommendera ett fullstort tangentbord och mus utan krimskrams med en räckvidd på 4 meter eller mer? Har läst recensioner och chansat på tangentbord fler gånger än jag minns genom åren och hittills inte hittat något.

Jag vill att det ska fungera felfritt utan missade tryckningar eller rörelser på 4 meters håll. Eventuellt att ett lågt vardagsrumsbord kan skymma lite lite. Testat alla de stora tillverkarna, har inte testat de senaste 2-3 åren men känner väl att det är dags att kolla ifall några genier någonstans uppfunnit någon revolutionerande teknik som tillåter räckvidd på mer än 2 meter utan hinder.

Permalänk

har för mig bluetooth tekniken brukar vara bättre än RF när det kommer till räckvidd.

har dock ett AKG RF tangentbord ja köpte på netto och med fri sikt fixar det 12m lite halvskymd runt 4-5m kostade 199:- blev väldigt förvånad tror dock inte det säljs längre tyvärr dock.

men BT ska ju iaf ha en teoretisk räckvidd på 10m så 5m på havfri sikt borde vara rimligt tycker man.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows